Het Beautytopic #4

Ik heb deze ook en vind het echt een lifesaver!! Zeker het geld waard

1 like

Wat is een fijne oogschaduwbasis? Ik gebruik nu vaak een Paint Pot van MAC, maar m’n oogleden zijn zo vet dat het halverwege de dag creast.

2 likes

Urban Decay primer potion blijft voor mij de beste

5 likes

Die tube van Zoeva doet het heel goed bij mij. Evt nog afpoederen. Krijg alleen wel geïrriteerde oogleden als ik hem elke dag gebruik gebruik omdat hij mijn huid best uitdroogt. Maar daardoor werkt hij juist goed. Om de 2 dagen gaat prima.

1 like

Eentje van catrice, niet heel spannend maar hoeft ook niet!

3 likes

@Mrs En Too Faced Shadow Insurance! Al vind ik die van Urban Decay ook nét iets beter. Een afrader is die in een potje van NYX, die doet… niks. Ik heb er ook nog een van Milk op voorraad, ik hoop dat die net zo goed is als de gezichtsprimer :grin:

2 likes

De Neutral Eye Base van Kiko

3 likes

Tijdje later en ik word nu bijna geinfluenced, dus was benieuwd, heb jij deze nog geprobeerd?

Of iemand anders die de lipstain van wonderskin getest heeft? Zag hem ook bij Romy Boomsma voorbij komen met mooi resultaat, maar vertrouw het forum meer dan Instagram influencers :wink:

Ik heb m gekocht. Het werkt wel echt maar mn lippen worden eerst een paar minuten gevoelloos en dat vind ik een beetje een naar gevoel.

1 like

Deze vind ik beter (en goedkoper) dan die van Too Face, daarmee kreeg ik nog steeds vettige oogleden
Had ‘m een hele tijd geleden gekocht nav ook een tip hier op het forum

5 likes

Ja ik heb er 3 (lovely, xoxo en charming). Vind het wel fijne producten, zeker omdat je de intensiteit zelf kunt bepalen door ofwel langer te laten intrekken of meerdere lagen aan te brengen. Ze blijven ook goed zitten (ik heb charming pas 's ochtends rond 11 uur aangebracht en 's avonds rond 23 uur was de kleur nog steeds zichtbaar. Wel minder intens, want het vervaagt wel maar heel geleidelijk en niet zoals gewone lippenstift dat er zo’n gekke rand overblijft.
Van gevoelloze lippen heb ik overigens geen last. Las wel dat dat vaker schijnt voor te komen. Moet alleen wel zeggen dat de kleuren per persoon een beetje lijken af te wijken. Charming en xoxo is bij mij bijvoorbeeld veel meer roze dan bij mijn collega

2 likes

Haha ja ik ook naar aanleiding van die tip! Ik doe er ook heel lang mee met dagelijks gebruik. Heb ook zo’n tube van NYX gekocht omdat ik altijd graag nieuwe dingen probeer maar die pak ik dus nooit, altijd die afgeragde Kiko😆

2 likes

Ik heb hem geleend van een vriendin en hierna besloten hem niet aan te schaffen. Ik vind het te duur voor het effect, vind niet dat hij lang mooi blijft. Voor dat geld heb je een mooiere lipstick die wel de hele dag blijft zitten.

1 like

Ik ben uiteindelijk voor de oogschaduwbasis van Mac gegaan. Kwam die tegen bij Douglas en aangezien ik blij ben met alle dingen die ik van Mac heb, leek me dat een veilige keuze. M’n oogschaduw zit er sinds vanmorgen 7 uur op en zit nog als een huis.

4 likes

Iemand nog een tip voor een fijne organizer voor makeup en skincare producten? Ik heb best wel veel en het is echt continue chaos :frowning:

3 likes

Ik heb op amazon zo’n draaiende toren gekocht. Ik vind hem erg handig, en het scheelt ruimte in mijn kast. Deze lijkt erop: https://amzn.eu/d/aDcYslC

Voor make-up die niet kan staan heb ik van die bakjes van de IKEA: SKUBB bak, set van 6, wit - IKEA

1 like

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Beauty of Joseon oogcreme met retinal?

Ik gebruik al jaren de oogcreme van Paula’s choice. Die doet prima zijn werk maar is best aan de prijs tegenwoordig (€40) en ik wil misschien wel iets meer anti aging onder mijn ogen gebruiken. Kwam daarom op die van BoJ uit en ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft.

1 like

Ik heb die toevallig ook onlangs aangeschaft! Ik vind ‘m fijn aanvoelen en heb het idee dat ‘t product doet watie moet doen. Hij is ook best zuinig geloof ik.

Ik ben zelf een beetje zoekende naar hoe ik mijn huid het beste help nu. Ik heb sinds een tijdje opeens best wat onderhuidse ontstekingen, vooral op mijn kaaklijn. Op mijn wangen lijkt het mee te vallen, maar als het licht anders valt op mijn gezicht zie ik stiekem toch ook een hoop kleine bultjes. En helaas dus ook veel vlekjes nav die ontstekingen.
Volgens mij gebruik ik al producten die hiertegen moeten helpen, maar wellicht heeft iemand hier nog een goed idee wat kan helpen.

Voor de volledigheid de producten die ik nu gebruik.

Ochtendroutine:

• Gezicht met water afspoelen
  • Flow serum Hyaluron & Probiotics of Balea Niacinamide serum
  • Image Skincare spf

Avond:

• make-up afhalen met Bioderma micellair water of jojoba oil
  • Reiniger: Image Skincare Ormedic of Image Skincare MD Restoring cleanser (hangt er vanaf of ik een van onderstaande serums gebruik. Ik combineer niet een exfoliërende reiniger én een van de onderstaande serums op 1 avond)
  • Afwisselend The Ordinary Lactic Acid 10% serum of Image Skincare Ageless Serum
  • Barrièrecreme van Dr Leenarts
  • Puistjes aanstippen met de lotion van Dr Leenarts.
3 likes

Zit het hem niet in de barrière crème dat je huid wat onrustig is?

2 likes

Ik heb de pore clogging checker gedaan en wat dat betreft zou het goed moeten zitten met die crème. Maar het is ook door mijn hoofd gegaan… vind ‘t zoiets ingewikkelds. Aan de ene kant heb ik nu zoveel puistjes/ontstekingen, maar aan de andere kant kan mijn huid van vet naar droog en geïrriteerd gaan. En gevoelig voor eczeem (parfum is een boosdoener).

1 like