Voor alle liefhebbers van de Ginger shampoo en Camomile cleansing butter: ik lees net op Instagram dat The Body Shop een nieuwe eigenaar heeft, dus volgens mij is een faillissement afgewend De Nederlandse webshop is nog wel offline, maar dat zal binnenkort dan wel veranderen.
Wat is jullie ervaring van retinol vs retinal? Ik heb nu een tube cosrx 0.01% retinol gebruikt maar wil wat hoger gaan. Begrijp dat retinal sneller wordt omgezet dus wil dat proberen. Nu heb ik denk ik een fijne gezien die in sterkte 0.05% en 0.1% beschikbaar is. Het liefst ga ik meteen voor 0.1%, maar ben benieuwd of die stap omhoog misschien too much is?
Ik begreep dat je van retinal juist minder snel irritatie hebt en anders dat je het goed moet layeren met een crème. (Bron mijn favo beauty influencer Nadine Baggot)
Ja dat begreep ik ook! En dat 0.1% retinal ongeveer gelijk staat aan 1% retinol. Dus voor mn gevoel zou t wel goed moeten komen?
Als ik de uitleg goed heb onthouden wel. En anders misschien beginnen met om de dag aanbrengen?
Ik heb de nieuwe Huda Beauty foundation gekocht maar de kleur matcht net niet helemaal, wil iemand ‘m overkopen voor €30? Het is de kleur cheesecake en heb m 2 keer gebruikt.
Ik gebruikte altijd Anastasia brow wiz wenkbrauw gel in kleur taupe, maar ik vond die toch wel erg duur voor hoe lang ik ermee deed. Ben nu dingen van Catrice etc. aan het proberen, maar nog niks gevonden waar ik echt tevreden over ben. Heeft iemand een tip voor een goede dupe?
Elf
De pomade! Zelfde effect en denk ook wel kleur maar gaat veel langer mee
Ik ben met vakantie in Italië en mn huid is zelfs in mn puberjaren niet zo slecht geweest als hier:(
Ik heb nu al een paar dikke puisten op mijn kin gehad en daarnaast van die kleine oppervlakkige met een wit kopje ook op mn kin en bij mn wenkbrauwen.
Ik smeer natuurlijk meer zonnebrand en zweet meer. Ook eet ik hier meer vlees. Qua skincare/zonnebrand zijn het wel dezelfde producten die ik ook thuis gebruik.
Heeft iemand dit ook gehad en ging het snel weer weg na thuiskomst?
Mijn vriend had vreselijke pukkels op zijn gezicht, 3 dagen na de start van de vakantie, Oostenrijk. Zijn huid is normaal gesproken alleen bij zijn benen onrustig, ik heb het in 10 jaar tijd het nooit zo erg bij hem gezien op zijn gezicht. Heel veel puisten met witte koppen.
We zaten in een hotel waar je soep van het buffet kon nemen en je hoofdgerecht kon kiezen, hij nam vaak de soep en altijd vlees. Hij zei ooit dat hij puisten krijgt van Cup a Soup, ik denk dat het hier ook aan de soep lag.
4 dagen na thuiskomst kwamen er geen pukkels meer op.
Eet je misschien veel (of meer) varkensvlees? Ik krijg daar altijd meer acne van (en eet het daarom ook niet).
Ja! Zat hier idd ook aan te denken, thuis eet ik misschien 2x per maand vlees en zelden varkensvlees.
Geen pasta carbonara meer voor mij
Morphe of NYX
Heey sorry late reactie!
Hij bevalt me goed! Merkte net als jou echt na een week al verschil. Dus echt enorm blij met de tip!
Ik ben heel tevreden over Morphe, dus denk dat ik die ook weer aanschaf. Heb ook goede verhalen over ELF gehoord.
Wat vinden jullie de beste DIY lash lift kit? Geen idee of er veel verschil is tussen de verschillende merken. Heb vroeger die van Iconsign wel eens geprobeerd en daar was ik wel redelijk tevreden over (tot ik het geduld er niet meer voor had lol).
Heb een berry kleur blush besteld en het staat helemaal herfstig.
Oeh welke?
Rimmel rendez vous!