Het Beautytopic #4

Ik vond de barrière crème echt te dik voor mijn huid waardoor ik ook ontstekingen kreeg. Maar het kan ook zijn dat de ageless serum of lactic acid too much zijn om vaak te gebruiken. Ik heb die ageless ook gebruikt maar max 2x per week… en mijn huid kan normaliter wel echt veel aan.

2 likes

Oh shit, dus zou toch kunnen. Misschien die maar even laten staan dan en rustig aan met de serums. Gebruik je nu een andere crème ‘s avonds ipv de barrièrecreme?

1 like

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-baby-verzorgende-creme/p/3036706

Als iemand nog een budget creme zoekt; deze vind ik echt heel fijn!

Had hem gekocht omdat ik droge benen had onderweg en wilde snel iets goedkoops smeren. Gebruik hem nu ook in mijn gezicht.

Is echt een super fijne creme! Trekt heel snel in. Ben geen ster in ingrediënten, maar volgens mij is er niks mis mee.

7 likes

Jaa die is heel fijn! Ik gebruik die als handcreme! Deze word ook getipt door jetske want goede ingrediënten. De ingrediënten zijn nog gewoon hetzelfde.

Die zeepvrije wasgel van kruidvat eigen merk is ook fijn! De baby body cream van neutral is trouwens ook wel goed als handcreme, wel wat vetter dan kruidvat.

Helemaal blij met m’n Florence Sephora aankopen :heart:

Mini blush:

Deze zijn zoooo fijn

Mini versie

21 likes

Wat zijn foolproof valse wimpers (en lijm?) voor een totale beginner die ik gewoon in de winkel kan kopen? Ik ga naar een drag event dus wil lekker over-the-top gaan met wat wimpers! Ik denk liefst iets dat de ooghoek/mijn winged liner accentueert.

1 like

Ardell wispies 🫶🏼

5 likes

Ik vind die van catrice top! Zit ook goede lijm bij

2 likes

Ben heel benieuwd hoe jij ‘m hebt ervaren! Hier bezig met tube 2!

2 likes

Oh wauw, inderdaad heel mooi!

2 likes

Ik heb die in Hot Chocolit en het is zooooo mooi :heart: Had de ‘gewone’ Gloss Bomb al in die kleur dus dacht dit zit wel goed. Zo’n fijne formule, ruikt lekker en brengt heel fijn aan!!!

1 like

Voor alle liefhebbers van de Ginger shampoo en Camomile cleansing butter: ik lees net op Instagram dat The Body Shop een nieuwe eigenaar heeft, dus volgens mij is een faillissement afgewend :smile: De Nederlandse webshop is nog wel offline, maar dat zal binnenkort dan wel veranderen.

8 likes

Wat is jullie ervaring van retinol vs retinal? Ik heb nu een tube cosrx 0.01% retinol gebruikt maar wil wat hoger gaan. Begrijp dat retinal sneller wordt omgezet dus wil dat proberen. Nu heb ik denk ik een fijne gezien die in sterkte 0.05% en 0.1% beschikbaar is. Het liefst ga ik meteen voor 0.1%, maar ben benieuwd of die stap omhoog misschien too much is?

1 like

Ik begreep dat je van retinal juist minder snel irritatie hebt en anders dat je het goed moet layeren met een crème. (Bron mijn favo beauty influencer Nadine Baggot)

3 likes

Ja dat begreep ik ook! En dat 0.1% retinal ongeveer gelijk staat aan 1% retinol. Dus voor mn gevoel zou t wel goed moeten komen?

1 like

Als ik de uitleg goed heb onthouden wel. En anders misschien beginnen met om de dag aanbrengen?

3 likes

Ik heb de nieuwe Huda Beauty foundation gekocht maar de kleur matcht net niet helemaal, wil iemand ‘m overkopen voor €30? Het is de kleur cheesecake en heb m 2 keer gebruikt.

Ik gebruikte altijd Anastasia brow wiz wenkbrauw gel in kleur taupe, maar ik vond die toch wel erg duur voor hoe lang ik ermee deed. Ben nu dingen van Catrice etc. aan het proberen, maar nog niks gevonden waar ik echt tevreden over ben. Heeft iemand een tip voor een goede dupe?

Elf

1 like

De pomade! Zelfde effect en denk ook wel kleur maar gaat veel langer mee

3 likes