Het Beautytopic #4

Ik stink altijd zo naar zweet na een rijles, en vaak ga ik daarna meteen door naar werk dus het is heel vervelend.
Ik douche ervoor, gebruik deo en stink normaal zelden. Het is echt van dat spanningszweet wat extra stinkt. Heeft iemand een tip?

1 like

Dit is geen tip uit eigen ervaring dus slaat misschien nergens op, maar schoon shirtje mee voor na je rijles?

3 likes

Ja vandaag even snel omgekleed na mijn rijles, maar helaas blijft de geur.

1 like

Je moet eerst natte doekjes gebruiken om je oksels even schoon te wrijven en dan pas je schoon shirt aandoen.

5 likes

Andere deo gebruiken? Ik heb zelfs erg last van spanningszweet, op dit moment gebruik ik Rexona maximum protection en daarmee heb ik het heel goed onder controle.

3 likes

Dat werkt enigzins idd, maar zou de geur vooral willen voorkomen.

@Kryptonite thanks ga m ook proberen!

4 likes

Ik las hier laatst dat je dan moet wassen met unicura, nog niet geprobeerd maar het klonk wel logisch

Ik heb het geprobeerd, de sanicur waar @pastelzwart het over had en dat maakt echt verschil. Vanaf maandag 1+ 1 gratis bij de appie voor de liefhebbers

2 likes

Odorex?

5 likes

Glycolic Acid toner van The Ordinary onder je oksels deppen/sprayen. Dit zorgt er echt voor dat je niet meer die zweetgeur hebt!

En de rexona maximum protection is ook echt top.

2 likes

Misschien kun je van die maandverbandachtige dingen in je kleding plakken? In mijn ervaring kun je vrij weinig doen tegen angstzweet, maar als het opgevangen wordt ruik je het misschien wel minder en gaat het verfrissen na de les ook wat soepeler.

Dit soort dingen, dus:

3 likes

Ik zweer zelf bij deze deo: https://nl.happysoaps.com/products/natuurlijke-deodorant-rainforest

Het voorkomt het zweten natuurlijk niet, maar ik ruik altijd fris met deze.

2 likes

Iemand bekend met een bodylotion voor onder de douche? Vroeger werd dit verkocht door Nivea maar die zijn nu niet meer te koop. Nu het kouder wordt is m’n huid gort droog maar heb echt een hekel aan bodylotion op doen doordat ik dat zo’n koude kledder vind.

Ik vind douche olie ook altijd lekker verzorgend voelen! Misschien kun je dat eens proberen?

1 like

Ja dat werkt dus niet echt bij mij, dan komt m’n huis er net zo droog uit als zonder.

2 likes

Ik heb hier in Kruidvat vorige week ook achter gezocht en niet gevonden. Ik vond dit echt heel goed werken! Eventueel online eens zoeken?
Wat ik nu doe is als ik gedoucht ben en nog niet afgedroogd ben, babyolie smeren op m’n vochtige huid en dan me afdrogen. Dan heb je hydratatie maar geen vet gevoel

Volgens mij is het door veiligheidsredenen uit het assortiment gehaald omdat je douche er spekglad van wordt, ik koop het soms nog op een Duitse website maar dat lijken ook mega oude flessen, en veel gedoe.
Maar thanks dat lijkt me indd ook best een slim idee!

1 like

Die van Lush zijn suuuperduur maar wel echt lekker voedend! En lekker ruikend, als de geuren je smaak zijn. Ik vond die Ro’s Argan zelf heerlijk (heeft dezelfde geur als Rose Jam).

1 like

Uitverkocht en niet meer te bestellen! Ik moest een nieuwe cleanser en had jouw bericht onthouden.

Zo groot is jouw invloed dus :woman_superhero:

1 like

Zoals al gezegd heeft Lush dit normaal in het assortiment :slight_smile:

4 likes