Het Beautytopic #4

Maakt super goed schoon (normaal kon ik altijd nog wel een restje mascara verwijderen) en mijn huid voelt echt gehydrateerd aan als ik het hiermee heb gewassen. Op de verpakking staat ook dat je het op een droge huid kan gebruiken, heb zelf het idee dat je op die manier een full face make up er beter vanaf krijgt.

4 likes

Schuimt het of is het meer een soort creme?

3 likes

Een creme! En schuimt niet echt; ik was mijn gezicht altijd onder de douche dus ik zie het niet heel duidelijk want dan heb ik mijn ogen dicht. Maar het is iig niet te voelen dat hij schuimt

2 likes

Oh heel benieuwd. Ga deze ook proberen.

Huidhex (arts op insta) was ook erg te spreken over deze lijn, vlg mij zijn de andere producten ook heel goed

1 like

Als je een droge huid hebt is de doucheolie van deze lijn ook echt heel fijn. Ik vind deze reiniger ook echt top! Beter (en goedkoper) dan die van Cerave (hydraterende gezichtsreiniger)

5 likes

Ben wel benieuwd naar de andere twee goede tips. Weet je nog welke producten dit waren?

2 likes

Ik vond die doucheolie maar ‘meh’. Hij ruikt een beetje muf en ik houd niet zo van doucheproducten in een pompflacon. Had ook niet het gevoel dat die veel voor mijn huid deed. Die reiniger ga ik wel op mijn lijstje zetten!

3 likes

De handcrème van die Kruidvat derma-lijn is ook heel erg fijn!

1 like

Thanks voor de tip! @jigglypuff de geur is inderdaad niet echt lekker. Aangezien ik allergisch ben voor parfum heb ik dat denk ik niet zo erg meer door. Ik vind het vooral fijn dat hij mijn huid zachter maakt, iets wat veel andere doucheproducten zonder parfum niet doen.

4 likes

Ja haha een haarscrub van Umberto Gianni en een shampoo voor de gevoelige hoofdhuid van la Roche posay, Kerium DS uit m’n hoofd?

Het is op 1 hand te tellen wat ik heb gekocht via t forum, dat zijn onder andere die 2 producten

2 likes

Ik stink altijd zo naar zweet na een rijles, en vaak ga ik daarna meteen door naar werk dus het is heel vervelend.
Ik douche ervoor, gebruik deo en stink normaal zelden. Het is echt van dat spanningszweet wat extra stinkt. Heeft iemand een tip?

1 like

Dit is geen tip uit eigen ervaring dus slaat misschien nergens op, maar schoon shirtje mee voor na je rijles?

3 likes

Ja vandaag even snel omgekleed na mijn rijles, maar helaas blijft de geur.

1 like

Je moet eerst natte doekjes gebruiken om je oksels even schoon te wrijven en dan pas je schoon shirt aandoen.

5 likes

Andere deo gebruiken? Ik heb zelfs erg last van spanningszweet, op dit moment gebruik ik Rexona maximum protection en daarmee heb ik het heel goed onder controle.

3 likes

Dat werkt enigzins idd, maar zou de geur vooral willen voorkomen.

@Kryptonite thanks ga m ook proberen!

4 likes

Ik las hier laatst dat je dan moet wassen met unicura, nog niet geprobeerd maar het klonk wel logisch

Ik heb het geprobeerd, de sanicur waar @pastelzwart het over had en dat maakt echt verschil. Vanaf maandag 1+ 1 gratis bij de appie voor de liefhebbers

2 likes

Odorex?

5 likes