Ik heb naar aanleiding van deze tip de sanicur van @pastelzwart gekocht en kan bevestigen dat dit inderdaad echt top werkt. Dus dank nog voor deze tip!
Dit product is echttt een aanrader voor wie last heeft van donkere kringen!!! Ook zonder concealer heel mooi, ik gebruik het dagelijks op zichzelf, maar ook onder concealer werkt het top. Het is wat vettig, dus ik poeder het wel elke keer af. Ik heb zelf de rozige kleur, die fantastisch werkt op mijn heel lichte huid met blauwe kringen. Echt een gamechanger voor mij.
Bij mij deed dit echt niets
Nooo, jammer! Wat voor wallen/donkere kringen heb je? Ik denk zelf dat het het beste werkt op donkere kringen die niet te heftige colour correction nodig hebben, dus voornamelijk schaduw en een blauwige gloed. Als ik tijd heb maak ik morgen even een foto van mijn before and after.
Ik heb hele zichtbare aders onder mijn oog, dus denk dat deze daarom niet werkte. Heb nu iets van Nars wat wel oke (niet perfect) werkt.
Bij mij werkt het ook niet, hoe secuur ik het ook aanbrengt het trekt meteen in de lijntjes (ja ik smeer ook braaf oogcreme )
Ik ben stilletjes aan op zoek naar een nieuwe losse poeder! Mini-review: ik gebruik momenteel ELF Halo Glow en daar ben ik eigenlijk heel tevreden over. Een fijn (in beide betekenissen van het woord) poeder dat geen witte waas nalaat en niet poederig op de huid ligt. Zeker voor de prijs een aanrader en hij gaat ook lekker lang mee. Maar ik zou toch graag eens iets nieuw proberen. Heb het gevoel dat met de leeftijd de lijntjes onder de ogen (die ik overigens altijd al had) toch een beetje dieper geworden zijn dus vooral voor die probleemzone zoek ik een nog fijner poeder.
Ook zoek ik een nieuwe setting spray! Ik gebruik nu de Bare With Me Multitasking Spray van Nyx maar die is zo te zien niet meer verkrijgbaar hier (dus ik laat de mini-review maar weg). Ik zoek iets met een dewy effect dat het poederige en droge wat weg haalt en mijn make-up wat beter/langer laat zitten.
Same bij mij! Heb ook al iets gelijkaardig van andere merken geprobeerd maar het is te vettig en trekt dan in de lijntjes.
Ik zit helemaal in mijn exfoliant fase door de herfst
Wat is jullie favoriete exfoliant?
Op nummer 1 staat bij mij de babyfacial van drunk elephant.
Ik heb zojuist ook de nieuwe exfoliant van Loveli besteld, ik zal laten weten of dat wat is zodra ik die gebruikt heb.
Nog bedankt hiervoor! Heb over 2 weken de eerste afspraak
De PWR Setting Spray van Queen Tarzi vind ik heel fijn en die is zeker glowy! Te koop bij Douglas/ICI Paris, als je naar een filiaal met een QT schap gaat kun je het product eerst testen.
En @Fetablokje ik lees mee over je vraag over de exfolianten. Gebruik zelf P50W van Biologique Recherche en dat vind ik een fijn product, maar (nog) veel te sterk voor dagelijks/frequent gebruik.
oh die peachy lijkt me fijn voor 5 'o clock
Qua kleur perfect denk ik, maar de textuur is wel erg vettig, zou het niet kopen zonder eerst even uit te proberen! Ik vind het zelf onder mijn ogen ideaal maar ik heb daar geen rimpeltjes (wel veel kraaienpootjes als ik lach, maar ik gebruik het niet aan de zijkanten van mijn ogen).
@jigglypuff ik vind de losse poeder van Morphe heel erg mooi! Ik heb zelf een vettere huid dus voor mij was het eigenlijk een miskoop lol maar ik gebruik hem nu in combinatie met een drogere poeder (good old essence compacte poeder) op mijn t-zone en vind het effect verrassend. Kiko Radiant Fusion compacte poeder is bij mijn vriendinnen met droge huid superpopulair, misschien ook het proberen waard!
Ik heb een vraag!!! Ik heb voor het eerst goedwerkende wenkbrauwgel in mijn bezit, maar ik snap gewoon echt niet hoe ik het moet gebruiken. Ik ben sowieso slecht met wenkbrauwen, maar dit snap ik helemaal niet. Kan iemand me een soort van tutorial geven? Omhoog kammen en dan opzij werkt niet. Zo zien mijn wenkbrauwen eruit:
(Before en after met dat Catrice spul moet ik nog even een foto van maken, gisteren had ik uiteindelijk geen makeup op en vanochtend ben ik vroeg naar mijn werk vertrokken + ik heb maar 4 uur geslapen )
ik zie mensen op filmpjes vaak het eerst helemaal in de war brengen, dus echt tegenovergestelde richting. En daarna pas alles ānetjesā maken. Bijv. goed te zien in tiktokās van Millie McCarthy
Herkenbaar probleem, The Double Wear mascara van EstƩe Lauder is de enige mascara die mij niet vlekt.
Do klinkt echt vreselijk, maar een ding waar ik heel trots op ben zijn mijn wenkbrauwen, haha. Daar krijg ik echt van (bijna) iedereen complimenten over. Ik gebruik een potlood om de wenkbrauwen te contouren en dat wenkbrauwgel om de wenkbrauwen in te vullen. Ik kam de voorste plukken heel lichtjes (echt lichtjes aanstippen) omhoog en de rest eigenlijk in een schuine beweging in vorm. Sons als ik net mān wenkbrauwen heb geĆ«pileerd, gebruik ik alleen de wenkbrauwgel.
Heeft iemand ervaring met de deo van Polarwise?
Dit is echt de fijnste reiniger die ik ooit heb gebruikt! Gebruik hem eerst op een droge huid en daarna nog eens als mijn gezicht nat is.
Bij de Kruidvats bij mij in de buurt is dit helaas nooit op voorraad, maar ben er wel benieuwd naar !
En waarom? Ik vertrouw jou na 2 goede tips before dus ben benieuwd