Het Beautytopic #4

Qua kleur perfect denk ik, maar de textuur is wel erg vettig, zou het niet kopen zonder eerst even uit te proberen! Ik vind het zelf onder mijn ogen ideaal maar ik heb daar geen rimpeltjes (wel veel kraaienpootjes als ik lach, maar ik gebruik het niet aan de zijkanten van mijn ogen).

@jigglypuff ik vind de losse poeder van Morphe heel erg mooi! Ik heb zelf een vettere huid dus voor mij was het eigenlijk een miskoop lol maar ik gebruik hem nu in combinatie met een drogere poeder (good old essence compacte poeder) op mijn t-zone en vind het effect verrassend. Kiko Radiant Fusion compacte poeder is bij mijn vriendinnen met droge huid superpopulair, misschien ook het proberen waard!

5 likes

Ik heb een vraag!!! Ik heb voor het eerst goedwerkende wenkbrauwgel in mijn bezit, maar ik snap gewoon echt niet hoe ik het moet gebruiken. Ik ben sowieso slecht met wenkbrauwen, maar dit snap ik helemaal niet. Kan iemand me een soort van tutorial geven? Omhoog kammen en dan opzij werkt niet. Zo zien mijn wenkbrauwen eruit:

(Before en after met dat Catrice spul moet ik nog even een foto van maken, gisteren had ik uiteindelijk geen makeup op en vanochtend ben ik vroeg naar mijn werk vertrokken + ik heb maar 4 uur geslapen :sleeping:)

1 like

ik zie mensen op filmpjes vaak het eerst helemaal in de war brengen, dus echt tegenovergestelde richting. En daarna pas alles ‘netjes’ maken. Bijv. goed te zien in tiktok’s van Millie McCarthy

2 likes

Herkenbaar probleem, The Double Wear mascara van Estée Lauder is de enige mascara die mij niet vlekt.

2 likes

Do klinkt echt vreselijk, maar een ding waar ik heel trots op ben zijn mijn wenkbrauwen, haha. Daar krijg ik echt van (bijna) iedereen complimenten over. Ik gebruik een potlood om de wenkbrauwen te contouren en dat wenkbrauwgel om de wenkbrauwen in te vullen. Ik kam de voorste plukken heel lichtjes (echt lichtjes aanstippen) omhoog en de rest eigenlijk in een schuine beweging in vorm. Sons als ik net m’n wenkbrauwen heb geĂ«pileerd, gebruik ik alleen de wenkbrauwgel.

3 likes

Heeft iemand ervaring met de deo van Polarwise?

Dit is echt de fijnste reiniger die ik ooit heb gebruikt! Gebruik hem eerst op een droge huid en daarna nog eens als mijn gezicht nat is.

21 likes

Bij de Kruidvats bij mij in de buurt is dit helaas nooit op voorraad, maar ben er wel benieuwd naar !

2 likes

En waarom? Ik vertrouw jou :sparkling_heart: na 2 goede tips before dus ben benieuwd

3 likes

Maakt super goed schoon (normaal kon ik altijd nog wel een restje mascara verwijderen) en mijn huid voelt echt gehydrateerd aan als ik het hiermee heb gewassen. Op de verpakking staat ook dat je het op een droge huid kan gebruiken, heb zelf het idee dat je op die manier een full face make up er beter vanaf krijgt.

4 likes

Schuimt het of is het meer een soort creme?

3 likes

Een creme! En schuimt niet echt; ik was mijn gezicht altijd onder de douche dus ik zie het niet heel duidelijk want dan heb ik mijn ogen dicht. Maar het is iig niet te voelen dat hij schuimt

2 likes

Oh heel benieuwd. Ga deze ook proberen.

Huidhex (arts op insta) was ook erg te spreken over deze lijn, vlg mij zijn de andere producten ook heel goed

1 like

Als je een droge huid hebt is de doucheolie van deze lijn ook echt heel fijn. Ik vind deze reiniger ook echt top! Beter (en goedkoper) dan die van Cerave (hydraterende gezichtsreiniger)

5 likes

Ben wel benieuwd naar de andere twee goede tips. Weet je nog welke producten dit waren?

2 likes

Ik vond die doucheolie maar ‘meh’. Hij ruikt een beetje muf en ik houd niet zo van doucheproducten in een pompflacon. Had ook niet het gevoel dat die veel voor mijn huid deed. Die reiniger ga ik wel op mijn lijstje zetten!

3 likes

De handcrĂšme van die Kruidvat derma-lijn is ook heel erg fijn!

1 like

Thanks voor de tip! @jigglypuff de geur is inderdaad niet echt lekker. Aangezien ik allergisch ben voor parfum heb ik dat denk ik niet zo erg meer door. Ik vind het vooral fijn dat hij mijn huid zachter maakt, iets wat veel andere doucheproducten zonder parfum niet doen.

4 likes

Ja haha een haarscrub van Umberto Gianni en een shampoo voor de gevoelige hoofdhuid van la Roche posay, Kerium DS uit m’n hoofd?

Het is op 1 hand te tellen wat ik heb gekocht via t forum, dat zijn onder andere die 2 producten

2 likes