Volgens mij is het door veiligheidsredenen uit het assortiment gehaald omdat je douche er spekglad van wordt, ik koop het soms nog op een Duitse website maar dat lijken ook mega oude flessen, en veel gedoe.
Maar thanks dat lijkt me indd ook best een slim idee!
Die van Lush zijn suuuperduur maar wel echt lekker voedend! En lekker ruikend, als de geuren je smaak zijn. Ik vond die Ro’s Argan zelf heerlijk (heeft dezelfde geur als Rose Jam).
Uitverkocht en niet meer te bestellen! Ik moest een nieuwe cleanser en had jouw bericht onthouden.
Zo groot is jouw invloed dus
Zoals al gezegd heeft Lush dit normaal in het assortiment
In Duitsland is het volgens mij nog wel te koop van Nivea. Ik zie het tenminste nog wel staan bij de DM waar ik regelmatig kom.
deze, echt geweldig
je kan evt naar zoiets kijken: Vettige douchecreme tegen droogheid | La Roche-Posay Lipikar of Voedende reigingsolie voor je hele gezin | La Roche-Posay Lipikar
Chat gpt: Ja, dat specifieke product lijkt inderdaad moeilijker te vinden, want de “in-shower” bodylotions van merken als Dove, Garnier en Nivea zijn minder vaak in de winkel te zien. Maar je kunt absoluut een gewone bodylotion gebruiken op een vochtige huid!
Breng de gewone bodylotion aan nadat je jezelf gewassen en afgespoeld hebt, terwijl je huid nog nat is. Dit helpt de lotion beter in je huid te trekken, omdat je vochtige huid de ingrediënten sneller opneemt. Het enige verschil is dat een gewone bodylotion meestal wat vettiger kan aanvoelen als je het op een natte huid aanbrengt en misschien niet zo makkelijk afspoelt als een speciale “in-shower” lotion. Dus je kunt ervoor kiezen om niet af te spoelen en de lotion gewoon in te masseren voordat je je voorzichtig droogdept.
Misschien gewoon eens testen met iets dat je nog in huis hebt? Ik ga het alleszins proberen
Ja super bedankt voor de reacties, ik heb net de baby olie truc geprobeerd en ik ben niet boos maar ook niet mega enthousiast, die lush gaat op m’n lijstje.
En anders bewaar ik m’n bodylotion gewoon altijd op m’n verwarming en m’n douche op 45 graden C is misschien ook niet bevordelijk voor m’n droge huid.
sorry maar why the fuck heb je hier chatgpt voor nodig?
Hahahaha jij zegt het ik denk het, ik ging helemaal stuk ook.
hahahaha ik was echt bezig met het vinden van aardigere manier om te zeggen “heb je nou chatgpt gebruikt om te ontdekken dat in shower lotion in de douche gebruikt moet worden itt normale lotion?” maar tevergeefs
Online is ie nog wel op voorraad! En ik zag het eergisteren nog in de winkel. Een vriendin van me vertelde trouwens dat dit ook wel eens gratis te krijgen is bij die punten die je kunt sparen, handig! Ze werkt bij Kruidvat en zei dat die hele lijn erg populair is.
echt hè daar gaat weer een flesje water!
Nee helaas! Gister stond het op uitverkocht, vandaag wel op bestelbaar maar kreeg daarna een mail dat het toch niet geleverd kon worden.
Voor nu weer even terug naar m’n Paula’s Choice reiniger. Ook fijn maar die van Kruidvat is een stuk
goedkoper!
Hahah ja ik ben echt pro chatgpt gebruiken maar wel waarvoor het bedoeld is en niet als fucking google
Chill mensen, ik probeerde gewoon iemand te helpen zonder onmiddellijk iets nieuws te moeten kopen. Gewone bodylotion werkt dus ook als alternatief. Wat maakt het uit of ik dit aan Google of chat gpt vraag
ChatGPT verbruikt een stuk meer energie dan Google, dat heeft uiteindelijk best een grote impact op de wereld!
Google is een zoekmachine die data van alle websites ter wereld gebruikt om je de meest actuele en kloppende info te geven. Chatgpt is een taalmodel dat op basis van AI voorspelt wat de grootste kans is welke woorden elkaar opvolgen in een zin. Dat doet ie ook op basis van een enorme dataset, maar die dataset loopt (volgens mij) nu tot 2021 dus is niet actueel.
Google heeft allerlei algoritmen die ervoor zorgen dat de meest betrouwbare bronnen hoger gescoord worden, waardoor je de meeste kans hebt dat je zoekopdracht daadwerkelijk de juiste informatie oplevert. ChatGPT plakt gewoon woorden achter elkaar zonder en is niet bedoeld om daadwerkelijk feiten of waarheid op te leveren. Dus heel geschikt om te vragen: ‘hee schrijf deze zin eens op een andere manier op’ of ‘geef me 10 potentiële titels voor m’n nieuwe boek’, maar niet het opzoeken van feiten
Na 100 jaar mijn Nivea deo met aluminum te hebben gebruikt, ben ik 4 weken geleden overgestapt op een natuurlijke deo (loveli)
Helaas heb ik geïrriteerde, rode jeukende oksels ervan gekregen. De hele dag liep ik met natte plak oksels en ik rook echt naar zweet. De overgangsperiode zou al voorbij moeten zijn.
De afgelopen 2 dagen heb ik helemaal geen deo opgedaan omdat mijn oksels een oorlogsgebied waren geworden. En guess what: geen natte oksels en ik ruik totaal niet naar zweet.
Het enige wat ik doe is onder de douche wassen met sanicur.
Herkent iemand dit? Ik ga voorlopig maar even door zonder deo gebruiken en kijken wat er gebeurd.