Het Beautytopic #4

Oh dat is jammer! Met warm water werkte het bij jou dus niet goed?

Vond het wel nog boenen ja…

1 like

Bij mij gaat deze er wel heel goed af met warm water. Ik heb meestal een klein handdoekje mee onder de douche die ik dan nat maak en een aantal keer op mijn ogen dep. Hoef niet te boenen of te wrijven gelukkig.

2 likes

Ok dat klinkt beter. Ik maak altijd een Wattenschijfje goed nat en druk die dan ongeveer 20 seconden op mijn wimpers om het eraf te halen.

2 likes

Ja dat werkt bij mij ook met deze mascara. Maar ik doe het dan wel twee of drie keer herhalen. Dan hoef ik niet te boenen.

2 likes

Estee Lauder Double Wear mascara in bruin?

1 like

ben ik weer met dezelfde tip als altijd: kiss me heroine, die hebben ook een bruine (dat weet ik zeker want ik heb die per ongeluk een keer gekocht) en er zijn ook tubing mascara’s van

1 like

Hij is er in het bruin, ik heb die en het is ook echt een hele mooie kleur (niet basically zwart)! Ik hoef totaal niet te boenen, hij gaat er heel makkelijk af. Het enige nadeel is wel dat je hem niet per se in winkels kan vinden hier omdat het een Koreaans merk is, ik heb de mijne op yesstyle besteld.

3 likes

Ja ik vind die van ELF ook helemaal prima, veel volume, ik gebruik hem in het bruin en krijg hem er ‘s avonds heel makkelijk vanaf zonder boenen. Voor dat geld zou ik absoluut een poging wagen om te kijken of het wat voor je is. Ook heel makkelijk verkrijgbaar want zowel bij Douglas als bij Etos.

2 likes

Mee eens! Heb hem deze week op de gok gekocht en ben er superblij mee.

4 likes

Ik heb de Lash Power van Clinique in het bruin en die vind ik fijn, krijg hem er ook makkelijk af.

2 likes

Ik gebruik deze mascara nu ook dankzij jouw eerdere tip en hij werkt idd top! Maar hoe haal jij hem er weer af?
De niet tubing variant trouwens

Ja, deze heb ik nu maar was juist op zoek naar iets anders!
@Vuile_bitch oh heb je die tip vaker gegeven? Helemaal overheen gelezen! Ik zet hem op m’n lijstje.

2 likes

Oh sorry, had ik niet goed opgelet haha.

6 likes

ik gebruik zo’n olie van kiko, hij zit inderdaad wel echt muurvast haha

1 like

Ja niet normaal! Ik gebruik nu de speedy remover, ook van heroine en die werkt heel goed, maar die vind ik best duur voor zon kleine hoeveelheid. Welke gebruik jij precies van Kiko? En werkt die ook heel goed?

1 like

ik denk dat het deze is, ik heb een grote fles met een andere verpakking maar vgm is hij vernieuwt. die van heroine zelf heb ik nog nooit geprobeerd maar deze is top

2 likes

Oh maar ik dacht dat een tubing mascara altijd met warm water te verwijderen was, dat zocht ik! Dan gaat-ie weer van mijn lijstje af.

Edit, oh wacht @JaneWhiskers heeft heeft het over de niet-tubing variant, ok ok

2 likes

Ik haal altijd al m’n mascara’s eraf met warm water en zo’n herbruikbaar make-up doekje. Dat is eigenlijk nooit een probleem geweest. M’n lievelingsmascara is de falsh lash effect van Max factor.

Dus als je eis is dat het met water eraf gehaald kan worden dan zou je ook eens naar zulke doekjes kunnen kijken.

2 likes

De bruine Hema mascara verwijdert heel makkelijk met zo’n herbruikbaar schijfje/doekje etc met alleen water. In de ochtend ook niet alsnog panda-ogen.

2 likes