Het Beautytopic #4

Oh sorry, had ik niet goed opgelet haha.

6 likes

ik gebruik zo’n olie van kiko, hij zit inderdaad wel echt muurvast haha

1 like

Ja niet normaal! Ik gebruik nu de speedy remover, ook van heroine en die werkt heel goed, maar die vind ik best duur voor zon kleine hoeveelheid. Welke gebruik jij precies van Kiko? En werkt die ook heel goed?

1 like

ik denk dat het deze is, ik heb een grote fles met een andere verpakking maar vgm is hij vernieuwt. die van heroine zelf heb ik nog nooit geprobeerd maar deze is top

2 likes

Oh maar ik dacht dat een tubing mascara altijd met warm water te verwijderen was, dat zocht ik! Dan gaat-ie weer van mijn lijstje af.

Edit, oh wacht @JaneWhiskers heeft heeft het over de niet-tubing variant, ok ok

2 likes

Ik haal altijd al m’n mascara’s eraf met warm water en zo’n herbruikbaar make-up doekje. Dat is eigenlijk nooit een probleem geweest. M’n lievelingsmascara is de falsh lash effect van Max factor.

Dus als je eis is dat het met water eraf gehaald kan worden dan zou je ook eens naar zulke doekjes kunnen kijken.

2 likes

De bruine Hema mascara verwijdert heel makkelijk met zo’n herbruikbaar schijfje/doekje etc met alleen water. In de ochtend ook niet alsnog panda-ogen.

2 likes

Ik heb de kruidvat versie van die dove summer bodylotion gekocht en ben echt onder de indruk :flushed: ben echt mooi bruin, nergens vlekken of rare plekken.

4 likes

Die tube of welke heb je?

3 likes

Deze!

7 likes

Jaa dat is toch al een paar jaar een hit!

3 likes

Wat voor primer gebruiken jullie? Ik gebruik nu deze. Ben niet ontevreden maar denk dat er wel iets beters te vinden is.

Ik heb een droge huid, met zichtbare poriën op de wangen. En ik heb een acne gevoelige huid. Ik hou niet van grip primers.

2 likes

Deze is er niet in het bruin zo te zien, jammer!

1 like

Ja die is wel fijn ja. Gebruik het ook voor m’n gezicht in het voorjaar en de zomer

1 like

Oh wat stom, die was er vroeger namelijk wel. Had het eerst even moeten checken.

1 like

Geen probleem!

2 likes

Elf! Zowel die zwarte als blauwe zijn super goed

2 likes

Elf. De groen/blauwe tube.

1 like

Iemand de brow lamination kit van nanolash gebruikt?

Heeft iemand een idee wat ik fout doe, want ik raak helemaal gefrustreerd.
Iedere keer als ik skincare (een serum en dagcreme) op smeer en daarna (na ong. 10 minuten) gezichts make up aanbreng gaat het rullen. Dan kan ik dus weer helemaal opnieuw beginnen.
Heb wel het idee dat die dagcrème ingetrokken is en ik heb ook niet echt tijd om een half uur er tussen te laten als ik vroeg de deur uit moet.

1 like