Douglas heeft weer een actie (what’s new ), maar ook 25% op Kiehls. Ordinary helaas niet.
Bij Zalando is er wel korting op the ordinary. Je moet wel voor meer dan €40 bestellen. Ik heb maar gewoon heel mijn routine besteld ipv de drie dingen die ik nodig had.
Ik zie alleen tot 20% korting en m.u.v. Kiehls helaas, misschien kijk ik niet goed?
Edit; kiehls heeft op de eigen website wel 20% korting op alles!
Ik heb net dagcreme met spf30 gekocht bij de hema, is dat nou gewoon goed op zichzelf of moet ik daar dan nog losse spf30 overheen doen?
Spf is dagcrème is verwaarloosbaar, je moet ongeveer een theelepel spf smeren wil je echt de factor smeren die er op staat en dat haal je nooit met een dagcrème waar spf in gemengd zit. Wil je echt goed beschermd zijn dan smeer je altijd los.
Ik zag net dat Caudalie een SPF water heeft uitgebracht, is spf 50 en goed voor gezicht en lichaam en kan je makkelijker een nieuwe laag aanbrengen. Ik ga het bestellen van zodra mijn LRP op is.
Is gwn goed op zichzelf, dagcrème met spf en gezichtsspf met verzorgende ingrediënten zijn inmiddels nagenoeg hetzelfde. Wel royaal smeren uiteraard!
@Spaarlamp wat jij zegt is zeker waar voor makeup met spf, maar als het goed is breng je dagcrème net zo rijkelijk aan als zonnebrand voor je gezicht. Als je vaker wil bijsmeren is aparte spf vaak natuurlijk handiger (vooral qua textuur), maar het is niet alsof dagcrème met spf 30 50% dagcrème en 50% zonnebrand spf 30 crème is, ofzo. De crème zelf heeft gewoon spf 30.
Dankjewel!
Op basis van wat claim je dit?
Ik heb in de cosmetische/farmaceutische industrie gewerkt! Maar sws, als een product een spf claimt is dát de zonbescherming die erin zit. Het is niet alsof je zomaar een cijfertje kunt plakken op je etiket, cosmetica wordt zeker in Europa heel streng gecontroleerd. Het feit dat spf in foundation niet betrouwbaar is heeft niet te maken met de filters, maar met het feit dat je er niet genoeg van aanbrengt. Met dagcrème heb je dat probleem als het goed is niet.
Wel belangrijke toevoeging: zonnebrand heeft naast uvb-bescherming (waar de spf op doelt) bijna altijd ook uva-bescherming. Dat is bij dagcrème lang niet altijd het geval, dus daar zou ik zeker in het voorjaar op passen - uva-bescherming wordt meestal aangegeven met bijvoorbeeld een sterrenrating (geen spf-cijfer).
Oeh ik gebruik nu ook die van LRP, ben heel benieuwd wat je van die van Caudalie gaat vinden wanneer je die hebt kunnen proberen
Oh i stand corrected! Vroeger werd altijd gezegd dat dit niet waar was maar zie nu dat Lab Muffin er ook een artikel over heeft geschreven
Deze zin zou me zo geïrriteerd hebben dat ik niet eens zou antwoorden
Is dat dan dat druivenwater met spf?
Dit klonk perfect tot ik zag dat er parfum in zit .
Als parfum in huidverzorging zo slecht is waaaarom blijven merken dat dan toch doen? Ik begrijp dat zo niet.
Wat een gejank om niets.
Vind het ook onmogelijk om goed SPF aan te brengen als je make up op hebt. Ook een beetje onrealistisch.
Ik probeer ‘‘s ochtends al een goede laag aan te brengen, door de dag heen zo min mogelijk aan mijn huid te zitten, evt een petje op als ik buiten ben en door de dag heen een SPF spray of een Brush on block met SPF poeder te gebruiken. En als het even kan geen make up en een grote zonnebril zodat ik gewoon crème kan smeren.
Zelf probeer ik wel altijd een SPF 50 te gebruiken omdat ik, en de consument in het algemeen, minder dan de aanbevolen hoeveelheid smeren.
Same, snap daar ook niks van. Kan ‘t meteen ook niet serieus nemen dan. “Ja, dit product is geschikt voor een gevoelige huid”, suuuuuure.