Wat zeggen de reviews dan?
Ik heb een paar jaar geleden echt een periode diverse merken natuurlijke deo geprobeerd maar het werkte echt niet voor mij. Dus uiteindelijk weer teruggegaan naar deodorant met antitranspirant erin.
Ik probeer van die Rexona stick af te komen maar ruik mezelf nu ook elke dag
Ik gebruik nu 1,5 mnd Wild en ben juist erg tevreden! Geen zweetlucht, dat merkte ik bij happy earth deo wel, waar ik eerst van reguliere deo’s naar ben overgegaan. En het lijkt sowieso of ik veel minder zweet onder mijn oksels sinds ik Wild gebruik. Ik heb nu ook een limited edition geur (mango), ook erg lekker!
Hoe vond je transitieperiode? Ik wil wild deo proberen maar vind het echt vies als ik mijn eigen zweetgeur daar doorheen ruik.
Ik ga ook echt aanzienlijk meer zweten van stress. Dan druppelt het gewoon van mijn oksel, maar de sterke crème deo’s van rexona zirgen ervoor dat je gewoon niks ruikt. Echt fantastisch, maar juist omdat het zo goed werkt vraag ik me af wat dat op lange termijn doet
Gebruik de deo van Lekker met hemelse geur: Rozemarijn en munt. houdt mij aardig droog. Alleen als ik ongesteld ben komt de geur er wel eens doorheen. Maar dan zweet ik veel meer en heb idee dat ik dan ook een andere geur heb want dit gebeurd met elke deo. Wissel af met zout stick van happy earth.
Jaaa ben heel erg fan van de Lekker deo! Ik gebruik zelf de gele. Ik kan (vooral hormonaal) last hebben van okselgeur, maar met deze deo echt nergens last van. Vond wild ook prima, maar ging snel op en vond de verpakking niet zo handig.
Ik was een tijdje terug vergeten om deo op te doen (gebeurt me gelukkig nooit lol) en had toen onderweg de Happy earth deo gekocht. Omg ruik mezelf zelden zoooo, wat een lucht ineens. Vond dat geen aanrader
Ik trap het seizoen even af
Dit is voor mij de beste zonnebrand voor 2025 als je een gemengde/vette huid hebt:
Bevat wel alcohol, geen parfum, laat geen witte waas achter op de donkere huid, is minder geel dan de andere UVMune-producten, doet het goed onder make-up en prikt niet in de ogen (maar smeer zonnebrand niet rondom je ogen). Ik heb mijn vriendinnen beladen met samples en ze zijn allemaal enthousiast.
LRP heeft dit jaar nog een gezichtszonnebrand gelanceerd voor de gemengde/vette huid, UVAir, met hyaluronzuur en niacinamide, maar die biedt niks meer dan de Super UV van Garnier (die een stuk goedkoper is). UVMune is de enige lijn op de markt met het filter Mexoryl, die de meeste bescherming biedt.
Ik ga deze zeker proberen maar wil ook een petitie bij de EU en de koning indienen voor betaalbaardere goede zonnebrand want nu moet ik steeds kiezen tussen 20 piek voor een tube die ik met twee weken leegsmeer en er normaal uitzien, of de Kruidvat huismerk versie die me eruit doet zien alsof ik in een vat gebruikt frituurvet heb gezwommen.
Nou dit idd, schrik elke keer weer bij de kassa van de prijs.
Domme vraag misschien maar waarom niet rondom je ogen smeren? Daar wil je toch ook geen zonschade? Mijn favoriet is die van Paula’s Choice maar die prikt dus wel enorm in mijn ogen helaas, dus als deze het niet doet dat wil ik wel switchen
Ja deze is heel chill, maar ik vind de hydraterende zelf nóg fijner! Ook op een vettere acnehuid. Ik vind hem chiller om doorheen de dag bij te smeren, en hij gaat bij mij veel minder snel rullen.
Crème migreert vanzelf een paar mm, de huid rondom je ogen is extreem dun en heeft heel weinig product nodig. Als je buiten de de contour die je op deze foto ziet smeert heb je genoeg bescherming rondom je ogen maar verklein je het risico op irritatie. Geldt voor alle crèmes!
Verder is de zonnebril natuurlijk je beste vriend in de zomer
@kwal kun jij dan ook iets zinnigs zeggen over hoe vaak je opnieuw moet smeren? Op mijn tube staat bv na 2 uur, maar ik lees ook dat dit pas na 2 uur zo’n exposure zou zijn, en niet na gewoon 2 uur binnen zitten?
Of je gebruikt de zoekfunctie? Iedere vraag in dit topic komt om de zoveel tijd terug.
Ik sluit gewoon mijn ogen en wrijf overal zonnebrand op af en toe wel een traanoog, maar die neem ik voor lief.
Dat hangt echt van te veel dingen af, maar ik kan je iig zeggen dat je op een normale werkdag in Nederland nooit om de twee uur zal hoeven te smeren haha. Ik (woon in Italië, breng relatief veel tijd buiten door, zeker 2 uur per dag, ben erg wit en verbrand steevast met de eerste zon ) streef vanaf mei naar twee keer per dag, neem soms ook genoegen met één, zeker als ik tussen 11 en 16 uur niet buiten kom, en ben al jaren niet meer in mijn gezicht verbrand (mijn arme décolleté daarentegen…).
Houden jullie met zonnebrand ook rekening met de UV sterkte? Ik ga er bij een sterkte lager dan 2 een beetje vanuit dat de zonschade verwaarloosbaar is, maar ik weet helemaal niet of dat überhaupt ergens op gebaseerd is of gewoon zelfbedacht
Ik zweer echt bij deze als algemene zonnebrand. Hoeft maar 1 keer aan te brengen en bent volledig beschermt, zelf doe ik t wel vaker hoor. Dit heeft mij echt gered bij zeer sterke zonkracht.
Wat doen jullie tegen een zweetsnor? Is er wat aan te doen?