Oke, thanks! Het is gelukkig niet voor dagelijks gebruik. Gewoon soms als ik te moe ben of aangeschoten in bed lig, merk dat veel doekjes ruw zijn en prikken.
Zou vooral niet teveel producten gebruiken. Benzoylperoxide kan je bij de apotheek halen zonder recept en kan je op de ergste ontstekingen smeren. Verder een simpele reiniger en een milde exfoilant. Maar als het heel heftig is inderdaad naar een dermatoloog of de huidtherapeut voor goed advies.
Sinds ongeveer 1,5 week gebruik ik na veel forum tips de La Roche Posay anthelios 50+ fluĂŻde invisible . Nu heb ik sinds die tijd enorm veel puistjes over mijn hele gezicht en nek.
Ik las ergens dat je huid soms moet âwennenâ aan een product, maar hoelang duurt dat? Of kan ik beter een andere spf zoeken die goed voor mij werkt?
En heeft iemand dan specifiek tips, als deze dus niet werkt ?
Deze werkt echt heel goed voor mijn huid. Ik had met bijna alle spf toch een vettige laag over mân gezicht maar met deze niet.
Ik heb die van clay & glow en geen puistjes.
Die van Bioré!
Ah echt heel rot ja! Ik heb zelf ook met vlagen adult acne door hormonale veranderingen (stoppen met pil en zwangerschap). Beter dat je nu goede hulp zoekt, ben je er hopelijk snel vanaf.
Ik heb twee favos. Ik zit nu ook aan de differin vanuit de dermatoloog en hierom moet ik altijd goed smeren. Mijn huid reageert helemaal niet op onderstaande producten.
Haru Haru Wonder: geeft een velvet finish op de huid dus voor mijn combi huid perfect voor als ik makeup op wil. Het wordt niet snel âvettigâ of shiny.
Iâm aqua sun essence: shiny finish, kan ook mooi zijn onder makeup maar hier wordt mijn huid sneller âvetterâ van. Ik gebruik deze nu vooral in het weekend of als ik weet dat ik veel in de zon ga lopen/zitten.
Ik denk inderdaad dat het bij mij ook hormonaal is. 15 maanden geleden bevallen en nu ongeveer een jaar een spiraal. Moet morgen wederom de huisarts bellen, die had vrijdag geen tijd. Ben benieuwd
Ik heb deze gekocht en moet vanavond nog kijken of hij goed te verwijderen is maar ik ben er verbaasd over hoe goed hij werkt! En dat voor die prijs.
Wauw! Mooi! Heb je ook nog een wimperkruller gebruikt of heb je altijd zoân mooie krul?
Nee dat gaat bij mij altijd vanzelf!
Qua deo:
Ik vind de lady speedsticks altijd heel erg fijn. (Ook antitranspirant geloof ik) Ze zijn nu op en wil misschien de âwildâ deo sticks gaan bestellen. Wat zijn de ervaringen en is het iets soortgelijks of minder fijn? En zo ja, welke geur is lekker?
Ik heb al heel erg lang wild, maar de structuur is heel anders. Veel korreliger en het spul hoopt ook op in alle randjes van de stick. Als je een vergelijkbare structuur wil kan je de dove full (of whole?) body deodorant proberen. Ik vind de geur met seasalt en cotton het lekkerst. Je kan ze trouwens ook gewoon in de etos of de tuinen kopen, dan hoef je niet te bestellen.
Ik heb/ had ook wild en was qua zweetgeur (na 1 a 2 weken detox) zeer tevreden. Maar is bij jou die stick ook zo hard? Bij mij wel en dan moest ik zo wrijven om er wat af te krijgen, dat ik helemaal schuurplekken kreeg onder mijn oksel.
Nee, juist het tegenovergestelde, bij mij is het echt heel zacht
Owh wat vreemd haha, wel beter. Misschien bewaar jij hem op een betere plek (warmer).
Wild is echt een deodorant en geen antitranspirant, en dat merk je wel. Ik ruik helaas toch erg naar zweet ermee en ben niet bereid om âer doorheen te gaanâ (@FrozenFlame dat helpt dus wel?) want ik moet naar kantoor doordeweeks :â)
Ik vind de verpakking wel echt top, dat was voor mij ook de reden om hem te proberen, ik gebruik nu zoveel deoverpakkingen met veel plastic. Het spul zelf brengt wel minder smooth op dan een drogist/A-merk stick. Maar voor mij nog wel prima genoeg en zeker geen schuurplekken.
Maar uiteindelijk gebruik ik hem dus niet behalve op rustige thuis-dagen want ik stink anders gewoon.
Ja, ik geloofde er ook niet in maar het was echt zo. Ongeveer 1,5 week stonk ik echt veel sneller en veel erger dan normaal (als in na een nacht slapen rook ik alsof ik een drie dubbele marathon had gelopen en ik werd niet drijf nat wakker oid haha). Daarna stonk ik helemaal niet meer naar zweet met de wild deo. Gewoon zoals ik ook met de reguliere producten van dove etc. niet stonk (op een normale dag met normale activiteiten etc. uiteraard). Alleen was de deo zelf dus zo hard dat ik echt schuurplekken kreeg, maar buiten dat was ik zeer tevreden. Misschien ga ik het in de zomer nu weer proberen als die deo zelf misschien wat zachter en dus smeerbaarder is (omdat het warmer is binnen).
Als je in die detox periode de deur uit moet zou ik hem gewoon meenemen (of zoân kleine van wild, die is ook top). Dan tussendoor even bijsmeren, dat werkt wel goed.
Haha ik ben niet echt overtuigd geraakt door de reacties en reviews online. Vooral beinvloed door de marketing bij alle influencers denk ik. Ik ga toch weer voor de lady speedstick. Dat werkt altijd top bij mij.