Het Beautytopic #4

Ik heb al heel erg lang wild, maar de structuur is heel anders. Veel korreliger en het spul hoopt ook op in alle randjes van de stick. Als je een vergelijkbare structuur wil kan je de dove full (of whole?) body deodorant proberen. Ik vind de geur met seasalt en cotton het lekkerst. Je kan ze trouwens ook gewoon in de etos of de tuinen kopen, dan hoef je niet te bestellen.

1 like

Ik heb/ had ook wild en was qua zweetgeur (na 1 a 2 weken detox) zeer tevreden. Maar is bij jou die stick ook zo hard? Bij mij wel en dan moest ik zo wrijven om er wat af te krijgen, dat ik helemaal schuurplekken kreeg onder mijn oksel.

1 like

Nee, juist het tegenovergestelde, bij mij is het echt heel zacht

2 likes

Owh wat vreemd haha, wel beter. Misschien bewaar jij hem op een betere plek (warmer).

1 like

Wild is echt een deodorant en geen antitranspirant, en dat merk je wel. Ik ruik helaas toch erg naar zweet ermee en ben niet bereid om “er doorheen te gaan” (@FrozenFlame dat helpt dus wel?) want ik moet naar kantoor doordeweeks :’)
Ik vind de verpakking wel echt top, dat was voor mij ook de reden om hem te proberen, ik gebruik nu zoveel deoverpakkingen met veel plastic. Het spul zelf brengt wel minder smooth op dan een drogist/A-merk stick. Maar voor mij nog wel prima genoeg en zeker geen schuurplekken.

Maar uiteindelijk gebruik ik hem dus niet behalve op rustige thuis-dagen want ik stink anders gewoon.

3 likes

Ja, ik geloofde er ook niet in maar het was echt zo. Ongeveer 1,5 week stonk ik echt veel sneller en veel erger dan normaal (als in na een nacht slapen rook ik alsof ik een drie dubbele marathon had gelopen en ik werd niet drijf nat wakker oid haha). Daarna stonk ik helemaal niet meer naar zweet met de wild deo. Gewoon zoals ik ook met de reguliere producten van dove etc. niet stonk (op een normale dag met normale activiteiten etc. uiteraard). Alleen was de deo zelf dus zo hard dat ik echt schuurplekken kreeg, maar buiten dat was ik zeer tevreden. Misschien ga ik het in de zomer nu weer proberen als die deo zelf misschien wat zachter en dus smeerbaarder is (omdat het warmer is binnen).

Als je in die detox periode de deur uit moet zou ik hem gewoon meenemen (of zo’n kleine van wild, die is ook top). Dan tussendoor even bijsmeren, dat werkt wel goed.

2 likes

Haha ik ben niet echt overtuigd geraakt door de reacties en reviews online. Vooral beinvloed door de marketing bij alle influencers denk ik. Ik ga toch weer voor de lady speedstick. Dat werkt altijd top bij mij.

6 likes

Wat zeggen de reviews dan?

Ik heb een paar jaar geleden echt een periode diverse merken natuurlijke deo geprobeerd maar het werkte echt niet voor mij. Dus uiteindelijk weer teruggegaan naar deodorant met antitranspirant erin.

4 likes

Ik probeer van die Rexona stick af te komen maar ruik mezelf nu ook elke dag

1 like

Ik gebruik nu 1,5 mnd Wild en ben juist erg tevreden! Geen zweetlucht, dat merkte ik bij happy earth deo wel, waar ik eerst van reguliere deo’s naar ben overgegaan. En het lijkt sowieso of ik veel minder zweet onder mijn oksels sinds ik Wild gebruik. Ik heb nu ook een limited edition geur (mango), ook erg lekker!

1 like

Hoe vond je transitieperiode? Ik wil wild deo proberen maar vind het echt vies als ik mijn eigen zweetgeur daar doorheen ruik.

Ik ga ook echt aanzienlijk meer zweten van stress. Dan druppelt het gewoon van mijn oksel, maar de sterke crème deo’s van rexona zirgen ervoor dat je gewoon niks ruikt. Echt fantastisch, maar juist omdat het zo goed werkt vraag ik me af wat dat op lange termijn doet :sweat_smile:

Gebruik de deo van Lekker met hemelse geur: Rozemarijn en munt. houdt mij aardig droog. Alleen als ik ongesteld ben komt de geur er wel eens doorheen. Maar dan zweet ik veel meer en heb idee dat ik dan ook een andere geur heb want dit gebeurd met elke deo. Wissel af met zout stick van happy earth.

1 like

Jaaa ben heel erg fan van de Lekker deo! Ik gebruik zelf de gele. Ik kan (vooral hormonaal) last hebben van okselgeur, maar met deze deo echt nergens last van. Vond wild ook prima, maar ging snel op en vond de verpakking niet zo handig.

Ik was een tijdje terug vergeten om deo op te doen (gebeurt me gelukkig nooit lol) en had toen onderweg de Happy earth deo gekocht. Omg ruik mezelf zelden zoooo, wat een lucht ineens. Vond dat geen aanrader

1 like

Ik trap het seizoen even af

Dit is voor mij de beste zonnebrand voor 2025 als je een gemengde/vette huid hebt:

Bevat wel alcohol, geen parfum, laat geen witte waas achter op de donkere huid, is minder geel dan de andere UVMune-producten, doet het goed onder make-up en prikt niet in de ogen (maar smeer zonnebrand niet rondom je ogen). Ik heb mijn vriendinnen beladen met samples en ze zijn allemaal enthousiast.

LRP heeft dit jaar nog een gezichtszonnebrand gelanceerd voor de gemengde/vette huid, UVAir, met hyaluronzuur en niacinamide, maar die biedt niks meer dan de Super UV van Garnier (die een stuk goedkoper is). UVMune is de enige lijn op de markt met het filter Mexoryl, die de meeste bescherming biedt.

18 likes

Ik ga deze zeker proberen maar wil ook een petitie bij de EU en de koning indienen voor betaalbaardere goede zonnebrand :sob: want nu moet ik steeds kiezen tussen 20 piek voor een tube die ik met twee weken leegsmeer en er normaal uitzien, of de Kruidvat huismerk versie die me eruit doet zien alsof ik in een vat gebruikt frituurvet heb gezwommen.

14 likes

Nou dit idd, schrik elke keer weer bij de kassa van de prijs.

2 likes

Domme vraag misschien maar waarom niet rondom je ogen smeren? Daar wil je toch ook geen zonschade? Mijn favoriet is die van Paula’s Choice maar die prikt dus wel enorm in mijn ogen helaas, dus als deze het niet doet dat wil ik wel switchen

4 likes

Ja deze is heel chill, maar ik vind de hydraterende zelf nĂłg fijner! Ook op een vettere acnehuid. Ik vind hem chiller om doorheen de dag bij te smeren, en hij gaat bij mij veel minder snel rullen.

4 likes

Crème migreert vanzelf een paar mm, de huid rondom je ogen is extreem dun en heeft heel weinig product nodig. Als je buiten de de contour die je op deze foto ziet smeert heb je genoeg bescherming rondom je ogen maar verklein je het risico op irritatie. Geldt voor alle crèmes!

apply-eye-cream

Verder is de zonnebril natuurlijk je beste vriend in de zomer

8 likes