Het Beautytopic #4

Ik vind deze heel fijn, zeker voor die prijs

https://www.douglas.nl/nl/p/5010186008?variant=234501&trac=DO_NL.01.01_Shopping.P_Shopping.Google.14927595561.126690295845.234501.online.PM&gad_source=1&gad_campaignid=14927595561&gbraid=0AAAAADuVISvUyLp3RXDU3nR3ET-lFc2a2&gclid=Cj0KCQjwiqbBBhCAARIsAJSfZkZ0wwIyiu8Tle_aedq5zpM-RDcmWTO-MGyoin5c6eTPCo2eL8Y37a4aAtcAEALw_wcB

3 likes

Ik ben fan van deze. Heeft een lichte structuur, geen gekke geur en verzorgd genoeg om als dagcrème te gebruiken.

3 likes

Ik gebruik al een tijdje de Ceravé dagcrème met spf30, die vind ik top!

1 like

Ik heb deze, bevalt echt heel goed. Smeer op zonnige dagen vaak nog wat extra zonnebrand bij. Rond de 3 euro dacht ik.

6 likes

Iemand die deze en die van Beauty of Joseon heeft geprobeerd en kan vertellen welke fijner is met een acne gevoelige huid? Ik heb snel mee-eters/puistjes helaas. Moet dus een zonnebrand hebben die niet verstopt

Ik kreeg van de Beauty of Joseon wel echt puistjes, maar mijn huid is een special snowflake wat dat betreft. Ben nog op zoek naar mijn holy grail SPF. Maar voor 90% van de mensen werkt hij wel goed! Hele fijne consistentie.

2 likes

Ik vind die super. Beste ooit. Al vind ik die dupe van elf ook wel goed. Helemaal icm een goede hydraterende setting spray.

2 likes

https://www.debijenkorf.nl/charlotte-tilbury-airbrush-flawless-finish-powder-poeder-3924090019-392409001998000

En dit is mijn meest favoriete poeder. Echt al 4 van versleten inmiddels. Maar heb wel een voorkeur voor pressed vs losse poeder

3 likes

Fijn al deze reacties! Ik heb alles bekeken en ik ga eerst die van Drs. Leenarts proberen @Peachpuff
Kon het nu mooi combineren met mijn Biodermal oogcrème voor 1+1 gratis bij Kruidvat.

4 likes

Oeeeh goed om te horen, ook van de settingspray en poeder! Ik gebruik het (bijna) nooit, maar merk dat ik het toch wel echt kan gebruiken. Het lijkt wel alsof mijn gezichts make-up er na 4/5 uur helemaal af is en/of in de poriën gaat zitten. Mega irritant en lelijk

2 likes

Ja, erg fijn vind ik ‘m! ELF schijnt inderdaad een goede dupe te hebben, maar die heb ik nooit geprobeerd.

2 likes

Net als @FrootLoops kreeg ik puistjes. Ik gebruik deze en hiervan krijg ik geen acne

6 likes

Welke setting spray gebruik jij? Ik heb ontzettend veel geprobeerd maar heb de holy grail nog niet gevonden .

2 likes

Ik ben nu in een land met een Sephora dus vind het wel zo leuk om dan de “echte” te proberen. Aankomende week maar kopen en testen :partying_face:

3 likes

Eerst altijd deze van charlotte tilbury

Maar ik gebruik die sprays echt de hele dag door, heb er 1 op mn werk, thuis en in de auto; en het werd eigenlijk een beetje een dure hobby.

En ben eigenlijk met deze van essence bijna net zo tevreden. Vul nu al mn charlotte verpakkingen met die :grimacing: heb volgens mij nog 1 echte in de roulatie maar zou eigenlijk niet meer weten welke.

13 likes

Ja, ik heb ook echt een make up onvriendelijke baan. Die setting spray gebruik ik dan een paar keer per dag opnieuw. Dat kan met een hydraterende spray wel.

2 likes

Deze gebruik ik ook. Krijg ook snel acne van zonnebrand maar van deze niet

Ik vind deze ook heel fijn! Ik krijg super snel puistjes van zonnebrand en bij deze niet!

Nieuwsgierig; wat voor baan heb jij?

Ik ben verpleegkundige!

1 like