Ja, deze is echt fantastisch.
Ja okÊ plakken is wat overdreven inderdaad maar dat stroeve gevoel blijft bij mij heel lang. Verder werkt de crème wel goed hoor dus blijf het ook gewoon gebruiken. Ik gebruik het voornamelijk op mn ellebogen (psoriasis), misschien trekt dat ook wel lastiger in dan je voeten ofzo.
Ik gebruik nu een tijdje lekker! Deo crème na wat ervaringen hier te hebben gelezen. Dit spul is super want ruik helemaal geen zweetgeur meer terwijl ik dit met de Rexona anti-transparant sticks wel heb. Helaas krijg ik nu uitslag van de Lekker! Deo, vet balen!
Heeft iemand ook wel eens uitslag van deze deo gehad, en weet misschien een alternatief? Misschien de Wild deo?
Waarschijnlijk komt het door de baking soda die erin zit (net als in de meeste natuurlijke deoâs), daar kunnen de meeste mensen niet zo goed tegen, en zeker op de lange termijn irriteert het de huid. Voor zover ik kan zien bevatten de deoâs van Wild ongeveer dezelfde bestanddelen, dus ik zou het geld besparen en op zoek gaan naar een alternatief zonder baking soda.
Ik heb bij de crème van neutral nooit dat ik zweet ruik. Ik smeer het na het douchen.
Ah dat is balen! Ik dacht mijn nieuwe holy grail gevonden te hebben maar dan zoek ik verder. Ik zal de Neutral eens een kans geven.
Ik had herzelfde met die van Lekker! Gebruik nu Aromaco van Lush, werkt supergoed bij min en geen uitslag.
Wild heeft wel ook een sensitive versie, misschien dat dat nog een optie is
Ah meteen deze gekocht nav jouw tip, maar ik ben een noob met setting spray, bij mij komen er altijd van die druppels op mijn gezicht die dan blijven âliggenâ. Hoe doe jij dit?
Beter schudden en verder weg houden?
Ja en als een soort X over je gezicht sprayen, dus van linksboven je voorhoofd naar rechts van je kin en andersom. En indeppen met een beautyblender.
Bedankt voor de tips! Ben er ook al achter dat ik harder moet sprayen, dan komt het er veel beter uit. Voelt toch soort counterintuitive om mn make-up ânatâ te maken. Beauyblender is een goeie tip!
Weet iemand of ik ergens online Fenty kan kopen (zonder invoerrechten)? Ik wil zo graag de flamingo gloss bomb maar hij was bij drie Sephoraâs uitverkocht ![]()
Daar is deze kleur helaas ook niet online verkrijgbaar dus ik hoopte dat er wellicht nog een andere optie was!
Ik heb eind 2024 via Fenty besteld zonder invoerkosten. Is dat inmiddels veranderd? Ik dacht dat ze verzenden vanuit europa.
Bij Fenty zelf!
Iemand al eens bij tarte besteld? Ik dacht dat het uit Europa verzonden werd maar zie nu dat het Amerika is. Ik ben benieuwd of ik importkosten moet betalen.
Ja, geen invoerkosten, die betaal je al bij je bestelling. Staat ook wel op de site bij de faq. Duurde wel week of 2 voor het arriveerde, maar verder was alles prima.