Het Beautytopic #4

Ik gebruik de blackhead liquid van COSRX en die is echt mijn redder geweest samen met hun snail mucin essence. Ze hebben ook whitehead liquid, wellicht werkt dat goed?

3 likes

Ik heb hier ook last van en ben laatst toevallig ook bij een huidtherapeut geweest voor een peeling. Via haar gebruik ik deze producten:

Deze die meerdere mensen hierboven aanraden, werkt echt supergoed!

En deze

Verder gebruik ik Shiseido sunscreen balm voor mijn gezicht. Sinds ik deze producten gebruik, zie ik echt verbetering. Gladdere, egale huid en ik heb nagenoeg geen puistjes meer.

2 likes

Heeft iemand deze al geprobeerd? Wou eigenlijk die van garnier kopen maar die was dubbel zo duur (20euro) Heb hem nog niet eerder gezien

2 likes

Ja ik heb deze en hij werkt goed en voelt prima aan, geen witte waas of iets dergelijks, misschien wel wat vettig maar ja welke spf niet. Ik vraag me alleen af hoe lang je ermee doet want het lijkt weinig te zijn.

3 likes

Vind het zo irritant dat een bruine lipbalm/gloss/olie bijna altijd doorzichtig is op je lippen. Of het ruikt naar mierzoete chocolade.

Komt net terug van 2 weken Italië en deze is nog niet op. Denk dagelijks 2 keer gesprayd, en dan deed ik ook gelijk mijn vriend en zoontje :joy:. Ze zijn niet verbrand en ik geen witte waas (donkere huid). Hij ruikt lekker tropisch.

5 likes

Weet iemand welk product dit is?

1 like

Ik denk dit?

https://www.amazon.com/NIDA-FormulaTM-Moisturizing-Niacinamide-Hyaluronic/dp/B0DH52YC9X

Super, dank je!

Noooo ik heb voor het eerst in jaren zo’n grote pijnlijke onderhuidse pukkel :sob: werkt hier zo’n pimple patch nou tegen? Dan kijk ik zo of de drogist wat heeft want dit doet gewoon pijn als ik mijn gezicht beweeg haha

1 like

Ik gebruik hier Drs Leenarts Aanstiplotion altijd voor. Ik vind pimple patches te weinig doen

2 likes

Wat is een fijne zonnebrand die geen gele vlekken veroorzaakt? M’n wit blauw gestreepte bikini wordt helemaal geek aan de randen zo goor. Ik ben in Frankrijk dus kan hier miet alles krijgen dat er in NL is

Ik neem elk jaar de zonnebrandolie van la roche posay voor mijn lichaam. Had eens die van uriage en had ook gele plekken. Je krijgt die er wel nog uit met glansspoelmiddel

2 likes

Die patches werken (bij mij) pas als er een witte kop zichtbaar is. Ik had laatst ook zo’n onderhuids gedrocht en niks werkte :open_mouth: voelde weer eentje opkomen en heb nu AHA erop gedaan en na ongeveer een half uurtje BHA. Dit doe ik nu al drie dagen. Het voelt al veel minder pijnlijk en dik dan de vorige keer. Heb het idee dat het aan het afnemen is dus - afkloppen.

3 likes

Ja @grace volgens mij is bha en aha het enige dat wat doet. Vooral bha, dat dringt dieper binnen. Daar stip ik dan meestal meermaals per dag even mee aan. En aha als de onsteking weg is, maar de bult nog achterblijft, dan slinkt het meestal sneller.
En soms helpt helemaal niets :tired_face:

Je puist natmaken en er dan (zee)zout op drukken helpt ook, droogt het uit en maakt het minder pijnlijk. Helpt vaak iets beter dan een patch, die werken goed wanneer er een kop op zit.

3 likes

Een papje van water en baking soda erop werkt ook top.

Ik heb die olie helaas niet kunnen vinden. Fijn dat er wel nog hoop is voor mijn bikini, kan ik die thuis in glansspoelmiddel weken.

Het is deze mocht je nog een pharmacie passeren, je hebt meer kans om die te vinden bij de parapharmacie, vaak bij de hypermarkten.

3 likes

Ja, dankje! Als ik het tegenkom neem ik het gelijk mee! Ik had nu maar een andere la roche posay en Nivea gekocht bij gebrek aan beter en die niveau liet volgens online reviews geen vlekken achter. Het blijkt blauw en nu heb ik in mijn witte overhemd van vandaag (ik vraag er haast om ik weet het) niet alleen gele vlekken maar ook blauw :upside_down_face:

1 like