Ik zit weer even in mijn beautygloss tijd na een lange tijd geen make up te hebben gekocht op de basics na. Dus hier mijn eerste indrukken:
Helemaal gelukkig mee. De glitters erin zijn ook prachtig.
Heb de kleine variant ook in cherry blossom en pound cake gekocht. Ik was heel nieuwsgierig naar de kleur maar hij doet het prima op mijn licht tot medium neutraal/olijf/koele huid. Heb eerder altijd de Laura Mercier gebruikt maar deze blurt inderdaad wel mooi, maar niet dat al mijn poriën weg zijn, maar dan kan ook komen omdat ik niet bake, maar gewoon een normale hoeveelheid poeder gebruik.
Deze heb ik vanochtend voor het eerst gebruikt, maar moet er nog even aan wennen. Het is wel echt een bronzer, geen contour want daar is hij te warm voor.
Wenkbrauwen blijven zitten als een huis, maar hij laat een glanzende laag achter waar ik geen fan van ben.
Makkelijk in gebruik en de kleur is koel genoeg voor mijn huid om te contouren.
Deze is ook heel fijn voor settingpoeder, vooral onder mijn ogen rondom de neus en voorhoofd.
Deze is echt prachtig en wil ik vooral voor mijn ogen gebruiken. Hij was overal uitverkocht in de winkel, maar de ICI Paris ben ik echt super goed geholpen en nu wordt hij vanuit een ander filiaal deze kant op gehaald.
Deze foundation gebruik ik nu al een tijdje, maar ik was wat bruin geworden dus nu ook mijn zomerkleur gekocht. Dit is een van de weinige foundations die bij niet in de lijntjes gaat zitten.
Ben sinds ik het Huda palette heb helemaal van de glitters. Deze zijn echt prachtig. Heb verschillende kleuren gekocht en zo een palet om ze in te doen.