No offence maar iemand die dove zeep gebruikt op haar gezicht zou ik echt niet vertrouwen met verdere skincare
Oh to be blessed with good skin
Hee, eerst proberen dan mopperen he ![]()
Genoeg posts op dit forum waar ik het over puspuisten heb gehad.
Het zit echt bomvol zuren, sulfaten en parfum, mij niet bellllen
Ja, dan kan je water ook niet op je gezicht spetteren. Het is het enige wat mij echt van mijn acne af heeft geholpen.
Eh wat
Eh dat?
Ja je had eerst alleen een hele vage zin opgeschreven die nergens op sloeg (nog steeds niet trouwens). Maar toen voegde je nog dingen toe ![]()
I know, maar je hebt ook mensen die moeilijk doen over kraanwater en alleen dus mineraalwater gebruiken. Eigenlijk… elk ding voor je huid kan slecht of goed zijn. Sommige omaatjes worden rimpelloos 80 door Niveacrème en de ander glibbert er de douche mee uit. Het verschilt gewoon.
Klopt maar het is toch wel een feit dat parfum en alcohol e.d. niet goed zijn voor je huid. Dat je er geen slechte reactie van krijgt, oke, maar dat betekent niet per se dat het een goed product is. En dat is ook gewoon een kleine irritatie als persoon die nu aan de roaccutane zit vanwege acné: mensen die zeuren over hun huid maar echt de grootste troep smeren (of nog erger: je dat aanraden). Dan heb je echt geen recht van spreken vind ik ![]()
Ja sorry, ik wist niet dat jij dat nu gebruikt. Nu begrijp ik het wel beter.
Ben er ooit aan begonnen uit wanhoop, omdat ik opeens acne had en voor mij werkt het. Ik snap dat als je echt op ingredienten moet letten dat je er dan anders naar kijkt
Huh ik heb de ingrediënten opgezocht maar dan heb ik misschien de verkeerde voor me gehad? Die zat namelijk vol met parfum etc. terwijl het wel ook zo’n sensitive ding was
Ah, ik zag de sensitive cream bar. Die lijkt precies hetzelfde, maar heeft veel meer ingrediënten (waaronder parfum). Die noemen ze trouwens hypoallergeen en fragrance free maar ???
Oh ja snel weer terug naar mommybloggers!
Waarom vind je die zonnebrand de beste? Als mijn Paula’s choice op is ga ik die misschien lopen. Scheelt de helft in prijs!
Ik ben absoluut geen zonnebrandexpert, maar hier in Azië wordt deze altijd gekozen als de beste
Moet wel zeggen dat alle Westerse zonnebrandcremes die ik geprobeerd heb voor het gezicht (La Roche Posay, Avene, Kiehls etc.) plakkerig zijn, of een witte waas achterlaten op mijn gezicht. Die van Bioré trekt binnen een paar minuten in en je voelt 'm amper op je gezicht, dus dat is wel prettig (en hij is goedkoop, haha).
Hoge spf, dunne structuur, trekt snel in, mooi onder make-up, geeft geen witte waas, plakt niet, je voelt m eigenlijk niet zitten en hij is goedkoop.
O ja, hij werkt inderdaad heel goed als basis onder make-up!
Sproetonline blog en op insta geeft altijd fijne tips over skincare. Heeft heel veel merken getest en bekeken. Ik ben door haar aan heel fijne skincare gekomen waar mijn huid goed op reageert.
Oh echt wat stom, ik dacht dat dat alleen bij die van de kruidvat was
Maar dan ga ik het zeker niet opnieuw bestellen voor dat geld haha
Ik heb nu een serum met Isopropyl Cloprostenate besteld, dat zou ook moeten werken en wel veilig zijn. Ben benieuwd.
Waar kopen jullie the gel bottle biab? Vind €30 voor een flesje betalen niet zo erg, maar die €15 verzendkosten via veel sites gaat me echt te ver. Of aanraders voor andere biab mag ook.