Beauty of Joseon heet het merk!
Als we het toch over spf hebben. Ik heb deze van avène nu een paar weken en ik vind deze erg prettig voor mijn gevoelige huid en ogen.
Ik heb zelf een lichte huid en draag makeup, dus ik weet niet of het een witte waas achterlaat.
Heeft iemand hier ervaring met een brow lift kit die je bij je zelf kan doen thuis?
Ik lees wel goede ervaringen over Browlift Kit at home | fleeky
Ik heb wel eens een brow lift gedaan met een kitje die ik van een vriendin had gekregen en het werkte super goed!
Ah thanks, ga ik er toch even naar kijken!
Je wimpers lijken al erg lang
Wauw jij hebt al echt mooie wimpers. Ben benieuwd of het wat is! Ik gebruik nu Revitalash en ben er super tevreden over maar iets goedkoper is altijd goed hahaha
bb geef me deze goddelijke wimpers
@Era is je ‘probleem’ niet vooral dat je wimpers moeilijk te krullen zijn? ik worstel er zelf ook mee terwijl ze wel best lang zijn
Revitalash ben ik ook erg tevreden over! Na een allergische reactie door wimperextensions en een hoop uitgevallen wimpers is het door Revitalash echt weer snel terug gegroeid.
Lash liiiiiiiiift!
ben ik van plan maar ik draag momenteel geen makeup rond mijn ogen omdat ik nog voorzichtig ben, mijn wimpers zijn ook nog erger geworden op dat vlek sinds ik een herpesinfectie heb gehad, echt raar
Wat leuk! Ik benieuwd naar je journey
Zelf groot fan van Revitalash. Moet nu helaas even stoppen omdat ik permanente eyeliner ga laten zetten
Ik was echt super fan van revitalash maar sinds kort werkt het bij mij helemaal niet meer? Is die formule veranderd? Sinds vorig jaar ofzo 2x gekocht met amper resultaat, terwijl ik ze eerst moest bijknippen zo lang werden ze.
Hebben jullie dan ook before en after fotos vN revitalash?
Ik had eerder deze week de foundation van Lisa Eldridge besteld en vandaag de hele dag gedragen. Ik vind het zo’n mooie foundation, echt prachtig zit hij op mijn huid. En zo fijn dat je niet hoeft af te poederen, zelfs onder mijn ogen gaat het goed. Ik ben echt onder de indruk. De kleur matcht ook echt heel goed. Ik wilde even mijn enthousiasme delen haha
Alleen jammer dat haar testers altijd uitverkocht zijn, wil voor die prijs wel zeker weten dt ik de juiste kleur koop
Ze zijn nu redelijk aangevuld. Ik herken je probleem.
het is al langer geleden maar revitalash is inderdaad veranderd, het actieve bestanddeel dat voor de groei zorgde was eigenlijk een medicijn voor glaucoom dat als zeldzame bijwerking had dat het je iris kon verkleuren bij blauwe ogen (vaak enkel tot uiting met bruine vlekjes). Europa heeft het gebruik van deze stof ander voorschrift verboden en sindsdien zijn veel wimperserums nog puur een veredelde olie eigenlijk. Het kan zijn dat je nog een tijd oude stock hebt opgestuurd gekregen.
Hier zijn vroeger ellenlange discussies over geweest op het forum omdat mensen schrik hadden dat ze blind gingen worden :’)