Het Beautytopic #4

Gebruikt iemand fijne nep wimpers die echt natuurlijk ogen en makkelijk aan te brengen zijn?
Ik vind het effect heel mooi maar ben geen held in aanbrengen dus heb foolproof wimpers nodig.

2 likes

Jaa hier ben ik ook benieuwd naar. Ik ben er echt slecht in maar wil het wel leren

Ik heb met moederdag die lash clusters van lashbabe besteld. Zijn heel makkelijk aan te brengen en je hebt meerdere soorten van natuurlijker naar wat extremer. Heb ze laatst met een spiegeltje in de lounge van de luchthaven aangebracht op 5 minuten en dat was de eerste keer.

1 like

Ik vind dat heel knap van jou want clusters worden altijd zo lelijk bij mij :cowboy_hat_face:

Het feit dat ze al voorgelijmd zijn maakt het veel gemakkelijker. Ik hoefde enkel het pincet te nemen en zo dicht mogelijk onderaan mijn wimperrand plaatsen. Heb 14-14-12-10 gebruikt, als ik ze dit weekend nog eens plaats dan wil ik je wel een foto dm’en.

3 likes

Ja, tnx!

2 likes

Ik vind Paula’s Choice heel fijn maar echt te duur (in de sale alsnog €39 voor een dagcrème met spf :sob:) Heeft iemand een goede budgettip voor dag- en nachtcrème die ook dierproefvrij is? Bijvoorbeeld HEMA, heeft iemand daar goede ervaring mee?

Ik vind de ‘dagcreme ultralicht met spf30’ heel fijn van hema!

1 like

Ik gebruik al jaren peptide cream van the inkey list, die is ook cruelty free! De omega water cream vond ik zelf minder prettig maar vriendinnen van mij zijn daar wel fan van!

1 like

Is deze niet vettig?
Ik gebruikte voorheen die van etos eigen merk maar sinds ze hem hebben veranderd is hij voor mij te vet

Nee niet vettig! Ik haat dat ook echt namelijk.

1 like

Hebben jullie goede tips voor wimperserum

Mijn wimpers zijn opeens best uitgevallen, had altijd wel volle wimpers
Heb geen zin in een serum van 90 euro dus revitalash valt voor af. Iemand fijne tips ?

1 like

Ik heb die van Novalora, heel tevreden over. Had eerst die van Nanolash, maar na de documentaire over de bijwerkingen toch deze besteld. Hij doet het nog beter, als in dat het resultaat langer aanhoud ook al smeer je niet consequent.

2 likes

Ik ben tevreden over Grandelash, heb Nanolash zoals hierboven genoemd ook wel eens gebruikt, maar ik was daar niet enthousiast over. Grandelash is wel prijzig (goedkoper dan Revitalash), maar dit werkt wel echt top!

1 like

De eerste sephora is geopend in Brussel met gisteren een groots openingsfeest zonder gasten van kleur en de comments zijn luid. Er is een influencer die gecomment heeft dat ze onuitgenodigd werd en dat dit nu de tweede keer was door diezelfde agency.
Sowieso het is een sephora zonder fenty beauty, haus labs, rhode. Ze hebben nog niet geantwoord op de comments rond het gebrek aan diversiteit op het openingsfeest en in het productaanbod.

3 likes

Nou zal dan niet lang duren voordat ze weer weg zijn denk ik :clown_face:

2 likes

Ik ben op zoek naar een fijne lipgloss of iets met een lipgloss-achtige finish, zonder glitters. Qua kleur: rood of cherry. Gewoon van bij de Etos, Hema of Kruidvat. Iemand tips?

elf lip oil

2 likes

Weet iemand of refectocil (wenkbrauwverf) in een fysieke winkel te koop is?

1 like

Volgens mij niet, baal ik ook van

2 likes