Het Beautytopic #4

Je kan ook je normale wimperkruller ff opwarmen met een fohn, doet hetzelfde.

3 likes

Ja dat heb in dus ook geprobeerd, maar helaas geen succes :sob:. Ok, dan heeft een verwarmde die het automatisch doet dus ook geen zin begrijp ik?

Zou dan eerder kijken naar een waterproof mascara. Mijn krul zakt ook snel in, maar met een wp formule blijven ze heel de dag omhoog staan.

8 likes

Nog even een tip, heb net deze gekocht zelf, misschien ook wat voor jou qua je kleurwens:

Ik heb hele rechte wimpers, maar ik warm mijn wimperkruller ook op. Eerst altijd met de föhn, maar ik doe m’n make-up vaker beneden, dus tegenwoordig hou ik ff in kokend water, droog maken en dan niet tĂ© heet uiteraard, krullen, echt vanaf de aanzet en even vasthouden en knijpen. Ik wacht 10 minuutjes met mascara op doen. Ik heb sinds kort ook een wimperkruller van Shiseido, die vind ik ook erg goed mijn wimpers pakken!

1 like

Ja dit is echt key @Boondigga. Met gewone mascara zakt het bij mij ook meteen naar beneden maar met waterproof blijft het de hele dag zitten.

3 likes

Thanks! Ik ga die wimperkruller proberen en je andere tips! Heb nu die van tweezerman dus ben benieuwd of het verschil maakt, maar inderdaad goede dingen gelezen over die van shisheido.

@PizzaFunghi @Sundance mehh, dan moet ik er toch aan geloven helaas :sob:

Ik föhn vaak mijn mascara droog door de föhn van onderaf op mijn wimpers te richten (ongeveer ter hoogte van mijn kin zegmaar, dus in de richting van de wimpers mee omhoog). Ik krul eerst mijn wimpers, dan mascara en dan dus föhnen. Voor mijn gevoel werkt dat ook goed om te krul te ‘setten’

3 likes

Heeft iemand een tip voor een lichte ‘zomer’-foundation? Ik ben nu een beetje bruin in m’n gezicht maar dat duurt nooit lang :crazy_face: Wil graag een foundation met lichte dekking voor bijvoorbeeld werkdagen en omdat ik altijd maar kort bruin blijf het liefst een beetje cheapy en gewoon van de drogist. Mijn favo normaal is L’Oreal True Match maar een tip voor iets lichters (en liefst ook nog goedkopers) zou super zijn.

1 like

https://media.kruidvat.nl/medias/sys_master/prd-images/h90/ha1/46768018685982/temp-prd-front-6468600-1_600x600/temp-prd-front-6468600-1-600x600.jpg

Deze heb ik nav een tip hier gekocht en blij mee!

1 like

Ziet er perfect uit. Merci! :heavy_check_mark:

3 likes

Ik heb aanraders nodig voor een grove body scrub! Wordt officieel afgeraden, maar bij mij werkt het voor m’n keratosis pilaris-huidje. Gebruik nu een soort zoutscrub van Rituals uit een of ander cadeaupakket, maar die is snel op.

Die gebruik ik ook maar breng hem gewoon heel licht aan! Ee schijnt ook een lichtere serumversie van te zijn

1 like

Ik hoor altijd goede dingen over de Talasso Scrub van Collistar, maar geen idee of die grof genoeg voor je is. Op de foto lijkt ‘ie wel grof.

2 likes

Je kan ook gewoon een pak suiker of zout kopen en een handje mengen met je douchegel.

@Peachpuff qua grofheid is die fijn maar er zit olie in waardoor je hele douche spekglad wordt. Heb al een paar keer bijna m’n nek gebroken. Ga je wel met een zachte huid ten onder.

6 likes

De scrub van Ouai. Wel prijzig maar ik vind de korrel echt lekker grof en de geur is heerlijk

2 likes

Ja die zag ik ook! Misschien is dat nog een goede optie inderdaad. Al is die van Carice prijstechnisch denk interessanter :grin:

Die van l’oreal is wel heel fijn, die skin tint. Ik meng een paar druppels met mijn spf en dan heb ik toch een lichte dekking.

2 likes

Ja! De wet n wild tinted hydrator. Ik ben op vakantie en toevallig gekocht, maar echt heel mooi. Je voelt m ook niet zitten

2 likes

Ik gebruik scrubhandschoenen met gewone douchegel. €2,50 bij de kruidvat