Goed om te weten!
En @issa deze bedoelen jullie, toch?
Die heb ik ooit gehad, maar nooit consequent gebruikt omdat ik toen nog niet zo veel pigmentvlekjes had ![]()
Ja!
Eucerin deed bij mij helaas niks voor mijn pigmentvlekken. Had de dag en nachtcrème en de pen.
Heeft iemand verstand van ingrediënten. Heb twee producten voorbij zien komen maar heb totaal geen verstand van ingrediënten. Zouden deze iets doen en samen kunnen gebruikt worden?
Wat is nou dé beste voetencreme die je voeten zacht en poezelig maakt en een beetje snel intrekt? Ik heb nu een eelt créme van Gehwol die op zich wel fijn is maar hij trekt zo slecht in. Dus ik loop of op glibberige voeten door het huis en heb van die voetafdrukken op m’n vloer
of ik heb vervelende plakvoeten in bed wat ik echt een naar gevoel vind
Origins drink up intensive nachtmasker, echt decadent om dat op je voeten te smeren maar het werkt zo goed. En als je met sokken aan slapen niet erg vind werkt tepelcreme ook goed, maar dat is wel dikker en blijft ff vet.
Kruidvat heeft zo’n rood witte pot met urea crème, voor €5 ofzo, en die werkt ook goed en trekt snel in, maar die ruikt naar Angel van Mugler dus die smeer ik walgend op ![]()
Oh maar je moet ook niet je voeten insmeren en er vervolgens mee door het huis gaan lopen, dat blijft bij welke crème ook vet.
Ik doe het ‘t liefst als ik ga slapen en dan wel sokken aan. En als ik daar geen zin in heb dan smeer ik mijn voeten in voordat ik mijn schoenen (en sokken) aan doe.
Hmm ja ik probeer het een half uurtje ofzo in te laten trekken en dan niet te lopen maar daarna is het vaak alsnog vet. Misschien idd beter om met sokken te doen. Ik vind dat zo viezig voelen ook haha maar misschien even wennen
Ja dat blijft wel even dat vette! Ik heb er ook niet altijd zin in hoor maar daarna zijn m’n voeten wel een stuk mooier!
Beste creme is een urea creme. Daar worden je voeten lekker poezelig van, en het helpt met eelt zachter maken. Ik gebruik zelf lipikar, maar in principe werkt daarvoor elke urea creme. Volgens mij heeft sproetonline ook een item over voetencremes.
Maar wat zusjevanjoost zegt klopt, want iedere creme voelt beetje plakkerig aan, ook als het intrekt. Inderdaad dat viezige. Dus doe het zelf voordat ik ga slapen.
Die van de Lidl met urea! Was een forumtip van Kwal (mis jou!)
Klopt, deze raadde mijn huisarts ook aan tegen droge handen. Gebruik niks anders.
Thanks iedereen voor de tips!
Make up vraagje, ik zoek zon koele kleur mauve als blush / oogschaduw. Ik zie dit veel voorbij komen op tiktok maar weet iemand waar ik dat (drogist) het best kan halen? Welke tint aan te raden? Is er een stick of cream met multi-functie zeg maar? Bij voorkeur beetje budget.
Heeft L’Oréal niet van die oogschaduwsticks in zo’n kleur?
Niet echt drogist (Douglas) maar ook niet de hoofdprijs/in de aanbieding, deze stick van meroda.
Ik heb een andere kleur maar vind hem wel heel fijn! https://www.douglas.nl/nl/p/5011783158?variant=1237547
Heeft iemand nog een goede tip tegen donkere/verkleurde oksels? Niet om te voorkomen maar om de huidige verkleuring weg te krijgen/lichter te krijgen.
Het is al sinds mijn tienerjaren verkleurd helaas.
Met de zoekfunctie las ik dat de toner van the ordinary kan helpen dus dat wil ik wel proberen, maar misschien heeft nog iemand ervaring!
Kurkuma helpt ook, oppassen want dat kleurt alles in het geel.
Heb op Instagram voorbij zien komen om die toner te combineren met good old nivea in het blauwe blikje. Niet alleen voor verkleurde oksels maar ook voor ellebogen, knieën etc.
Iemand hier ervaring met een verwarmde wimperkruller? Ik heb elke normale wimperkruller en techniek geprobeerd, maar ze vallen toch elke keer weer naar beneden uit de krul. Heb ook dat spul van the ordinary waardoor je wimpers in de krul blijven, dat werkt wel een beetje, maar gaat uiteindelijk ook toch hangen.