Hmmm oke toch geinfluenced voor een scam dan haha
Ik heb 2 flesjes opgemaakt van een biotherm serum met 0.25% retinol (icm andere ingrediënten) en dat gebruikte ik iedere dag, merkte er eerlijk gezegd niet heel veel van en vond het dus ook niet zo boeiend. Nu heb ik op aanraden van een collega adapalene gel gekocht met 0.1% retinoid, zouden jullie dat dan alsnog opbouwen met 2x per week gebruiken of gewoon meteen dagelijks? Ik heb niet zo veel geduld dus zou het liefst meteen dagelijks gebruiken, maar wil m’n huid ook niet verpesten haha.
In het algemeen wordt wel aangeraden om het op te bouwen. Adapaleen is niet voor niks niet over the counter te verkrijgen maar alleen op doktersrecept in NL.
Ik ben op zoek naar een zonnebrandstick, die ik makkelijk in m’n tas mee kan nemen. Heeft iemand tips voor een fijne die niet plakt en een beetje betaalbaar is? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb deze gekocht op aanraden van @Yzile en vind deze heel fijn. Maar ze hebben ze nu ook voor een paar euro van kruidvat. Ik smeer mn tattoos er mee in
Bekijk Elizabeth Arden 8 Hour Cream Zonnebrandcrème - SPF 50 op: Elizabeth Arden 8 Hour Cream Zonnebrandcrème - SPF 50 | bol.com
Zonnebrand in een roller is veel handiger, en beter uit te smeren! Ik gebruikte vorig jaar de Kids van de Hema (= factor 50) maar ik zie nu nog praktisch geen zonnebrand in de webshop, misschien al wel in de winkel.
die van abib is heel fijn
Hoe doet die het over make-up?
ik draag niks behalve blush op mijn huid dus geen idee, er wordt van deze specifiek wel gezegd dat hij t goed doet
Ik weet niet of dit iemand gaat helpen, maar ik struggle dus heel vaak om een goed wenkbrauwpotlood te vinden wat echt dezelfde kleur is als mijn wenkbrauwen. Ik verf mn wenkbrauwen altijd met een Refectocil mix van bruin en grijs, op aanraden van iemand hier. Nu ben ik er per ongeluk achter gekomen dat het bruine oogpotlood van de Etos een exacte match is en ik wil nooit meer wat anders.
Pas op, dan gaat ie waarschijnlijk binnenkort uit de collectie
Dankjewel! Ga ik zeker uitproberen!
Aaaah super, ik was helemaal toevallig op zoek naar precies zoiets voor m’n wenkbrauwen dus deze net maar direct besteld met 20% korting bij Douglas
Ik gebruik ook deze combinatie van Refectocil en heb laatst het Slim’matic waterproof pencil van Catrice ontdekt in Ash Brown. Ook echt een aanrader en met een heel fijn borsteltje
https://www.kruidvat.nl/catrice-slimmatic-ultra-035-ash-brown-wenkbrauwpen-waterproof/p/5592161
In het kader van de grijsbruine opties vind ik deze van nyx in ashbrown ook een goeie! Is een stiftje, dus hoef je niks te slijpen en breekt ook niet af (dat doen al die hele dunne draaipotloodjes nogal snel bij mij)
Je bent een echte influencer, want ik ga hem ook bestellen! M’n poeder van Anastasia is toch bijna op, dus goed moment om weer iets nieuws te proberen.
Deze heb ik ook en ben er om dezelfde reden heel tevreden mee
En ja ik twijfelde al aan mezelf of ik niet de verkeerde kleur had gekozen, maar er lijkt helaas wat roods doorheen te zitten
Het is niet heel extreem, maar eerst was hij grijzer.
Ik vind het potlood en vooral de vorm wel heel fijn. Anders de volgende keer eens bij MAC kijken, maar dat is dan ook weer duurder.
Bij zo’n draaibaar potlood van nyx had ik dat ook, bij deze voor m’n gevoel een stuk minder! Al zou het misschien nog net wat grijzer kunnen. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat ze die nog grijzere kleur uit de collectie (die wel op de foto erbij staat) om de een of andere reden niet verkopen in Nederland. Was daar nog wel benieuwd naar geweest