Ze hebben wel regelmatig de 40% korting op mascara’s… dat is ook het enige wat ik bij ici bestel eigenlijk.
Ik vind de cc cream van IT cosmetics heel goed en fijn in gebruik, die verkopen zo ook bij ici paris xl.
De DHC cleansing oil koop ik altijd bij ici. Wat mij betreft de fijnste reinigingsolie die er bestaat!
Deze reinigingsbalm
https://www.iciparisxl.nl/the-inkey-list/oat-cleansing-balm/reinigingsbalsem-met-haver/p/BP_1189264
Ik vind het product echt super fijn maar ik zou het zelf vanwege die verpakking nooit weer kopen. Nu hij half op is, komt er soms alleen maar dunne olie uit ipv de substantie die je graag wilt hebben. Heb jij daar ook last van? Ik vind een cleansing balm in een pot echt veel fijner werken ondanks dat het minder hygiënisch is.
Oeh ja ik vind die spf van Joseon zelf heel fijn!
Dan ben ik wel benieuwd naar de cicaplast spray van LRP! Ik heb wel de balm (heel fijn!), is die spray extra/anders/fijn?
MAC Cream color base in de kleur Hush is super mooi! Nic van Pixiwoo op YouTube gebruikte die vaak als highlighter back in the days. Geloof dat die video’s allemaal verwijderd zijn maar op Nicola Chapman’s kanaal zie je het product ook regelmatig voorbij komen als je eerst swatches wil zien.
Ah ja dat heb ik nu al een beetje! En hij is nog niet eens op de helft. Jammer zeg. Schudden helpt ook niet? Of misschien een keer andersom neerzetten? Ik heb zo’n bakje waarin dat kan.
Vind de balsem van The Bodyshop heel fijn maar omdat dat in een blikje zit inderdaad minder hygiënisch.
Ik had hetzelfde, echt heel jammer. Had ook het idee dat hij echt 3x zo snel op was als de cleansing balm van Clinique die ik ervoor gebruikte, terwijl er zelfs wat meer in zit. Ik koop hem iig niet meer en ben overgestapt op een cleansing oil. Werkt net zo fijn en omdat ik toch double cleanse heb ik ook geen last van een vettig gevoel oid. (Al heb ik nu die van Caudalie en die laat sowieso geen vettig laagje achter, echt heel chill is die!)
De spray is heel waterig en trekt snel in zonder plakkerig te zijn, echt heel anders dan de zalf dus. Kan niet meteen grote uitspraken doen over de werking maar ik krijg er iig geen breakouts van en heb het gevoel dat mijn huid de laatste tijd wel rustiger is. Ik doe vaak een spuitje bij mijn hydrating toner ipv rechtstreeks op de huid te sprayen.
MAC heeft regelmatig 20/25% korting, ik zou even de website in de gaten houden.
Oké ik ben echt flabbergasted door de witte foundation van Meroda. Hij maakt precies mijn huidskleur? Ik geloofde er niet in dus heel lang die insta reclame geblokt maar ben nu toch gezwicht. Its magic ik snap niet hoe het werkt haha
En Oja edit: waar ik eigenlijk voor kwam posten. Ik ben echt een make up noob en doe altijd alleen beetje foundation of getinte dagcreme en dan mascara maar ik wilde mezelf weer ff een beetje meer glam geven. Nu heb ik een gratis lipliner gekregen maar wat is daar het idee van? Ja je lip omlijnen maar is t om je lippenstift beter te laten zitten? Of wat.
Nee kn me voorstellen dat dat niet werkt nee, maar er staat ook op de verpakking “for fair to medium skin tones”.
Maar ik ben mega bleek en de lichtste foundation is vaak al te donker. Maar als ik dan in de zomer een beetje bruin wordt is die weer te licht. Dus dacht probeer deze eens. Maar snap inderdaad wel dat het alleen voor witte huidskleur werkt
Hoe is de dekking? Ik hoor zoveel verschillende ervaringen haha
Ja met lipliner blijft je lippenstift veel beter zitten, niet enkel de randjes omlijnen maar je volledige lip inkleuren. Je kan er ook je tint lipstick subtiel mee wijzigen, een donkerrode lipliner zal een felrode lipstick meer bordeaux maken, of een roze lipstick meer berry.
Ik ven echt zo nieuwgierig naar die foundation, blijft het een beetje goed zitten? Hoe dekt het? En is het mat of dewy? Al zo vaak op het punt gestaan te bestellen maar voor die prijs wilde ik de gok niet nemen.
Van wat ik gehoord heb is ie qua dekking op te bouwen, beetje tussen mat en dewy in maar is de ondertoon wel redelijk roze.
Dank je, niet voor mij dus, mijn huid is al vrij rood.
Ik weet niet wat je bedoelt met dewy tov mat, haha. Ik vind de dekking prima, heb zelf rosacea en dus met name roodheid te camoufleren en het doet prima wat het moet doen voor mijn wensen. Ik hou er niet van als je heel duidelijk ziet dat iemand foundation op heeft als álles wordt gedekt (zoals sproetjes en moeder vlekjes enzo) dus voor mij doet ie precies wat ik wil. Maar kan me wel voorstellen dat hij onvoldoende dekkend is als je wel een wat betere laag wil?
Ik heb m pas 2 dagen op gehad en vind m niet bijzonder lang zitten tov andere foundations die ik heb gehad, maar ook niet waardeloos. Gewoon normaal en prima.
Het zijn gewoon capsules die breken en dan komt de echte kleur naar voren. En als je de formule dan niet te dekkend maakt kunnen inderdaad veel witte mensen het gebruiken.