Het Beautytopic #4

Ik ga over twee weken trouwen en ik zoek een lipstick die zowat de hele dag blijft zitten. Ik zoek een (oud)roze kleurtje. Het liefst niet allll te duur (geen veertig euro), maar ik wil er best wat aan uitgeven. Heeft iemand tips?

2 likes

Ik moet gelijk aan MAC Mehr denken! Even bijwerken als je wat gegeten hebt en hij geeft als hij opgedroogd is ook amper af dus je kunt je partner ongestoord een zoen geven

5 likes

Mac lockers kiss ink in mischief of upgraded, blijven echt heel de dag zitten en geven totaal niet sf

2 likes

Dat is de travel size die is wat duurder in verhouding, de “normale” is ietsje groter. Ik sla wel altijd in als er korting is, ik heb laatst een nieuwe gekocht voor 46 euro, alsnog duur maar ik vind het het geld wel waard helaas :money_with_wings::broken_heart:

Nee je hebt de water fresh, die is ook €62 voor 30ml maar dat vind ik dan nog een “normale” prijs omdat het gewoon full size is. Maar die touch de teint, wat Chanel niet eens perse een foundation noemt maar meer een concealer en voor plaatselijke dekking, die is ook €62 voor 20 ml. Net als de blush van die lijn, ook €52 voor 15ml echt wtf.

2 likes

Het gaat hieronder over travelsizes en als je die van MAC mooi vindt hebben ze die ook in mini! Ben je nog voordeliger uit

1 like

In verhouding is travel size bijna altijd duurder dan een full size

2 likes

Jaa dat is zeker waar

2 likes

Ohh ja maar ik bedoel in mijn eerste post dus ook die water fresh, die jij bedoelt heb ik ook maar gebruik ik meer als concealer dus ik doe er heel lang mee (en koop ik ook alleen als er korting is)

1 like

De tinted moisturizer (oil free) van Laura Mercier!

2 likes

Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga me er eens in verdiepen.

2 likes

Misschien pillow talk van charlotte tilbury?

1 like

EL double wear sheer vind ik erg fijn.

2 likes

Thanks voor de tip! Ben daarnet even bij Douglas langsgeweest en ik vond Mehr idd heel mooi, dus heb hem gekocht :blush:

5 likes

Huda Glowish foundation! Voelt licht aan, dekt genoeg en een hele mooie glanzende finish. Heb ook CT geprobeerd, ook heel mooi maar kreeg helaas onzuiverheden ervan

1 like

Jep! Deze heb ik ook gebruikt tijdens mijn bruiloft en bleef perfect zitten en inderdaad kiss proof😜

3 likes

Tegen die tijd wel foto’s delen van je jurk en alles graag! Gaat nu echt hard.

2 likes

En @Salinger , hebben jullje 1 van deze? Bioré - Little Wonderland

2 likes

Ik heb de rich watery essence!

2 likes

Heeft iemand een tip voor wat voor type skincare te gebruiken bij droogtelijntjes en beginnende rimpels? Heb verder een ‘normale’ huid en weinig oneffenheden en ook weinig eisen - enkel dan niet té duur maar dat is subjectief

1 like