Retinol, beginnen met laagste dosis + elke dag spf.
Ik gebruikte altijd deze concealer, maar zie nu dat ze alleen concealer met een kwastje hebben. Als verder geen foundationdrager vroeg ik mij af of je dat ook los kan dragen? Of heeft iemand een tip voor zo’n stick van een ander merk. Deze blende heel goed in met mijn dagcrème : (
Deze is er helemaal uit, de nieuwe kun je ook zonder foundation dragen hoor! Kan in principe met alle concealers, alleen moet je m soms iets meer blenden als de concealer dekkender is/droger is.
Thanks! Ben zo’n noob met dit soort dingen dat ik een beetje paniek kreeg toen ik zag dat ie overal weg was idd. Ga ik die andere gewoon proberen : )
Heb de nieuwe spf van Paula’s choice vandaag gebruikt en vind hem heel fijn!
Laat geen witte waas achter en geeft een hele mooie glow.
Vind hem wel prijzig
Ik heb dus echt het idee dat ik gekke bultjes en puistjes op onlogische plekken krijg van de SPF van Jetske Ultee. Echt irritant, want die was ook best duur. Zit extra Niacinamide in zie ik, volgens mij reageerde ik daar jaren geleden ook niet goed op via The Ordinary. Lekkere research weer van mezelf.
Smeer nu maar weer good old Cien van de Lidl.
Ik vermijd alles met niacinamide. Jammer alleen dat het in zoveel producten zit
Met een allergische reactie mag je het altijd retourneren hè! Krijg je gewoon je geld terug.
Hmm, oké dat is netjes, maar dit is geen allergische reactie. En heb die producten al maanden in huis, was alleen nu de laatste weken pas die SPF enthousiaster aan het smeren. Maar kan eens mailen erover.
Een vriendin van mij kreeg na langer gebruik ook nog haar geld terug, dus wie weet!
Ik heb die populaire SPF stick van Beauty of Joseon gekocht om in mijn tas te gooien en wow, mijn eerste indruk is ook echt goed! Smeert lekker smooth, laat geen witte waas na, voelt zijdezacht (maar voelt niet silicone-achtig en ook niet uitdrogend) en matteert. Morgen probeer ik hem eens over make-up.
Ik herinner me dat iemand hier ooit een holy grail (spray?) had gepost voor puistjes op je rug, maar kan het niet vinden via de zoekbalk. Please help a girl out!!
Held, dankjewel!
Elke keer als ik denk de juiste kleur foundation gevonden te hebben in de winkel, blijky het thuis voor de spiegel toch totaal niet te matchen.
Tips om wel de goede kleur te vinden, zijn welkom
In de winkel niet alleen in de spiegel kijken maar even naar buiten lopen, als het mooi is m wel kopen maar ook een proefje vragen zodat je het evt kan ruilen als de kleur toch niet goed blijkt te zijn. Dat vind ik altijd een goede oplossing en vind het ook fijn als klanten zo meedenken door het wel te kopen, ben ik toch niet helemaal voor Jan doedel je aan het opmaken.
Ik had dit ook altijd. Wat kan helpen is het laten opbrengen in de winkel en dan nog even twee uurtjes door de stad lopen en in verschillend licht ( in verschillende winkels bijv) bekijken. Als het bevalt kun je later teruggaan om ‘m te kopen!
Update: gisteren de stick als touchup gebruikt. Ik draag geen foundation, maar wel blush, concealer en poeder. Had het gevoel dat de blush wel een beetje verschoof maar er zat weinig transfer op de stick zelf. Het smeren zelf vond ik een beetje onwennig maar ik denk dat dat komt omdat het mijn eerste keer is dat ik een stick gebruik en omdat het net het begin van de stick is en die nog een beetje naar mijn gezicht moet vormen.
Welke body SPF gebruiken jullie trouwens? Heb al verschillende geprobeerd maar nog steeds op zoek naar mijn HG
Ik heb de roze spf stick van marc inbane gekocht maar het is niet echt een aanrader. Ze zeiden in de winkel dat het snel intrekt maar dat is niet zo, je blijft echt roze. Nou vind ik dat niet zo’n probleem maar de groene, blauwe, witte of zwarte lijken me niet zo charmant. Iemand daar ervaring mee?
Deze, al jaren. Perfect en betaalbaar.