Het Beautytopic #4

Oke volgens mij is dit nieuws:
Etos verkoopt luxe merken tegenwoordig??
Ik kreeg net een advertentie op Insta met producten van Chanel, Laura Mercier en zelfs Stila!

Ben echt benieuwd wat dit gaat doen en of deze merken ooit mee gaan doen met kortingsacties

4 likes

Heeft iemand een tip voor een goede poederdoundatiin?
Ik gebruik al een paar jaar Urban Decay Naked the Fix, maar zie net dat die niet meer bestaat :tired_face: Deze was zoooo fijn. Dekt heel mooi, makkelijk aan te brengen, goede houdbaarheid.
Ik ben heel licht, maar heb neutrale ondertonen. Veel poederfoundations zijn zo roze in lichte tinten.
Heb vroeger wel Everyday Minerals gebruikt, maar heb geen zin in los poeder en bestellen in de VS.
Iemand een gouden tip?
Ik gebruik ook wel vloeibaar, maar poeder is gewoon veel sneller en makkelijker, want ik heb maar weinig tijd ‘s ochtends.

2 likes

Huh dit vind ik echt heel raar. Wij hebben geen kortingen meer op Chanel want ze willen exclusiever worden en dan gaan ze naar Etos. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Bareminerals poeder foundation? Denk dat die vergelijkbaar is met everyday minerals

3 likes

Ik ben ook verbaasd. Aan de andere kant was ik ook verbaasd toen Douglas opeens drogisterijmerken ging verkopen voor de volle prijs terwijl die praktisch iedere week voor 1+1 bij kruidvat/etos liggen

3 likes

De Biodermal zonnemelk 50+ is ook nergens meer te krijgen ineens? Ik vond die zo fijn, maar vraag me nu dan toch af waarom die niet meer in omloop is. De factor 30 variant is namelijk nog wel overal te koop.

1 like

Laat bericht maar ik zou wel voorzichtig zijn als je deze gebruikt en gaat verwijderen, ze zijn namelijk niet ‘veilig’ voor het oog en kunnen je hoornvlies beschadigen als ze in je oog vallen.

ik las net trouwens dat paula’s choice een tijd terug is verkocht aan unilever voor 2 miljard? Wil het wel even vermelden voor de liefhebbers omdat ze waarschijnlijk vanalles dus gaan veranderen…

4 likes

Fenty pro filtr powder foundation! Is bij Sephora te krijgen, dus mocht je binnenkort nog in het buitenland zijn is het zeker een tip om even te bekijken!

2 likes

Nee, kom niet in het buiteland helaas. Maar misschien is die wel via sephora fr te bestellen? Ga even kijken, dank je!
@Spaarlamp Ga ook naar bareminerals kijken, maar vond Urban Decay wel veel beter dan Everyday Minerals.

2 likes

Wat een ellende. Alles is al zo veranderd sinds het begin en niet altijd ten goede.

2 likes

Ik heb zoiets geks. Laatst mn wenkbrauwen laten uitgroeien omdat die op een of andere manier heel dun waren geworden (ik dacht door epileren). Nou helemaal goed, had afgelopen weken weer mooie wenkbrauwen die zelfs mooi zaten zonder gel etc. Ik helemaal in mn nopjes. Nu merk ik dat ze weer dunner worden en helemaal wacko zitten. Hoe kan dat nou? Zou het helpen om met castor olie in te smeren voor het slapen ofzo?

1 like

Ik gebruik Everyday Minerals en bestel dat gewoon uit Duitsland! Via Ecco-verde. Ik heb hun foundation en blush, ben er supertevreden mee. De blush is echt prachtig, zeker een aanrader.

Oh, zie net dat je geen los poeder wilt, oeps. :sweat_smile:

Ik heb deze vorige week nog gekocht bij de Etos, hij leek verkeerd te staan op de website maar in de winkel gewoon verkrijgbaar hier.

1 like

Wat is er zo veranderd dan?

De prijzen zijn minstens verdubbeld. En er zijn inmiddels zo veel producten. Ook producten waarvan ze eerder de indruk wekte dat die niet nodig zijn. A vind ik een van de oogcremes wel echt heel fijn en nuttig. Maar dan zijn er inmiddels wel 4 oogcremes.

Maar ik ben al meer dan 15 jaar een trouw gebruiker hoor.

@Zompig vroeger was de blush echt slecht. Heel patchy en ze hadden op mijn wangen allemaal dezelfde kleur. Oogschaduw ook. Foundation vond ik wel heel fijn hoor, maar heb geen puf om mijn kleur weer te zoeken. Maar misschien is los ook niet zo heel erg… Ik duik er nog eens in. Ik had vroeger echt heel veel van EM.

1 like

Ik vind de poeder foundation van Youngblood heel fijn. Wel duurder dan Everyday minerals

3 likes

De eerste grote prijsverhoging kwam nadat Paula Begoun haar bedrijf verkocht in 2012. Toen is het nog een keer verkocht in 2018, en werden ineens heel veel producten veranderd en kwamen er ‘lijnen’. En nu Unilever. We zullen zien. Wel kans dat het nu in een winkel komt te liggen.

2 likes

Ja die kans is heel groot

2 likes

Ik ben heel tevreden over de Pür 4-in-1 pressed foundation, koop altijd via Bangerhead.
Zo te zien zitten er wel lichte kleuren met gele of neutrale ondertoon tussen.

2 likes

Ik weet eigenlijk niet welke ondertoon ik heb, maar ben ook heel licht. Ik ben super tevreden met de poederfoundation van Shiseido

1 like