Kreeg er extreem geïrriteerde oksels van. En die waren niet net onthaard. Echt rode uitslag! En mijn oksels zijn normaliter wel wat geweld gewend.
Nog een tip: ik gebruik al jaren deze, en heeft nooit geprikt en heb er nooit jeuk van gekregen
https://www.etos.nl/producten/therme-anti-transpirant-behandelspray-25-ml-110683842.html
Ja hij werkt echt goed!
Ik draag niet heel vaak witte kleding, maar soms wel witte t-shirts en ik heb daar zelf geen last van eerlijk gezegd!
Ja en werkt bij mij echt goed. Het is inderdaad best heftig spul, zéker niet gebruiken de dag van scheren maar verder had ik er geen last van.
De roller brengt makkelijker aan maar is bij mij wel een aantal keer opgedroogd.
Ik heb alle soorten anti transpirant geprobeerd van de drogisterijen en online, dit is bij mij de enige die echt werkt. Ik zweet enorm onder m’n oksels, als ik niks doe en heb het niet warm, is het alsnog nat.
Mijn stem gaat ook naar Therme. Krijg er niet zulke droge oksels van als bv Odaban ofzo
Ah nu maak je me aan het twijfelen haha. Ik heb echt hetzelfde als jou en een roller lijkt me van de ene kant wel fijner dan een spray
Heb je toevallig ook die van therme gebruikt?
Ik weet niet of het voor al die deo’s geldt maar ik zorg er ook wel voor dat mn oksels écht goed droog zijn na het douchen voor ik het erop doe. Anders is het alsnog gegarandeerd jeuk/ellende ook al heb ik ze niet net geschoren.
Jep, die fout wil ik ook niet meer maken. Vroeger deed ik wel eens de koude stand vd fohn er even op . Klinkt suf maar hielp wel echt!
Ja die vond ik niks. Enige wat een beetje hielp was Syneo5. Maar Polar echt het beste.
Wie heeft een goede tip voor een alternatief voor Le Volume mascara van Chanel?
Is echt mijn favoriet, maar vind 40 euro te duur. Bij Ici doet ie ook niet meer mee in de mascara-korting.
Ik ben overgestapt naar deze: https://www.kruidvat.nl/catrice-glam-doll-false-lashes-010-black-mascara/p/3651537?gclid=EAIaIQobChMI38qeysDD_wIV7YdoCR0x2ggdEAQYASABEgKTi_D_BwE
En dan een laagje met de platte kant, tweede laagje met de bolle kant.
Had altijd het idee dat m’n oksels donkerder werden van zowel Lady Speed Stick, We Love The Planet, Loveli en echt nog een boel anderen. Nu gebruik ik Salt of The Earth en die vind ik echt fijn! Wilde ook graag een natuurlijke deo. Afkickproces was wel even doorbijten🫠
Die gebruik ik ook wel ns, maar ik heb het idee dat deze minder goed blijft zitten de hele dag.
Ik had in dit topic gelezen dat de Glycolic Acid Toner Solution van the Ordinary goed zou helpen bij keratosis pilaris. Nu met het dragen van korte mouwen wilde ik het wel proberen. Ik gebruik het nu een ruime week maar ik merk weinig tot niks. Kwestie van volhouden?
Ja, bij mij duurt het best wel even, maar na week voel ik wel dat de puntjes lager en zachter worden. Heb jij dat niet?
Lidl roept deze terug.
Lidl heeft de Love your planet vegan SPF 50 uit de schappen gehaald. Je kunt het product terugbrengen naar de winkel als je het al hebt gekocht, dan krijg je je geld terug.
Bij mij deed het weinig