Het Beautytopic #4

Jaren geleden heb ik twee behandelingen laten doen en daar was ik positief over! Kort daarna begonnen de lockdowns en daarna ben ik niet meer doorgegaan met de ‘kuur’ (ik zou elke 3 maanden tuergkomen), omdat de salon was gesloten. Ik kan niet zo goed oordelen of het echt littekens wegneemt, maar mijn huid is er zeker van opgeknapt.

Andere vraag: heeft iemand ervaring met een hydrafacial behandeling?

@Ishq Via de zoekfunctie vond ik dat jij vorig jaar een hydrafacial hebt laten doen, hoe beviel dat?

1 like

Ik heb dat 1x gedaan en vond het wel fijn! Pijnloos, snel, geen downtime. Ik had toen best wat onzuiverheden omdat ik na een heel lange tijd pas weer een behandeling deed en vond het wel echt ideaal.

Heb het daarna niet meer gedaan omdat ik meestal peelings doe icm met een echte relax behandeling maar voor even een snelle pijnloze grondige reiniging is het wel fijn en kan ik het zeker aanraden.

1 like

Ik heb ook eerst een paar dupes geprobeerd voordat de echte Black Honey hier verkrijgbaar was, maar vind de echte het allermooist. Hij staint ook je lippen een beetje, waardoor je de hele dag een klein kleurtje blijft houden.

Overigens ben ik ook heel erg fan van de Labello’s in (volgens mij) blackberry en cherry.

2 likes

Kan iemand een lekker (klei)masker aanraden voor de onzuivere huid? Liefst iets dat op Boozyshop te koop is want daar moet ik net bestellen, maar alle aanraders welkom!

Ik heb trouwens weer SPF voor het gezicht gekocht lol want ik had gelezen dat Aziatische SPF eigenlijk niet zo goed beschermd tegen UVA, wist ik helemaal niet. Gedurende de zomer ga ik dan maar EU zonnecrèmes smeren want die hebben betere en nieuwere filters. Gelukkig net 1+1 bij de Kruidvat. Dus als jullie nog reviews willen, laat maar horen.

2 likes

Waar heb je dat gelezen?

3 likes

Ik vind niet exact terug waar ik het voor het eerst las maar in deze subreddit kan je al wat info vinden: Reddit - Dive into anything

Misschien is het ook helemaal niet juist hoor, maar voor de zekerheid ga ik toch ff switchen!

1 like

naast Clinique black money vind ik Nars Afterglow lip balm ontzettend fijn. De kleur wicked ways is mijn favoriet (vergelijkbaar met black honey) en is op de eigen website afgeprijsd. Burt’s Bees Red dahlia is ook heel mooi. Van de drie het minst gepigmenteerd en subtiel.

4 likes

Ik heb die van Cliniqe net gekocht en vind hem wel echt heel mooi!

Samenvatting

4 likes

Ja prachtig!! Ik ben zo fan van deze. Staat iedereen goed lijkt het wel.

5 likes

De Black honey gloss is ook echt een tip voor de wat drogere lippen.
Combineer dit zelf met de orginal haha

2 likes

Welke is dat? Een extra glossy versie van het origineel?

3 likes

Bij mij wordt die echt roze, zo lelijk dus ik ben denk ik een uitzondering :joy:

1 like

Ik denk zelfs dat ik eerder deze opnieuw koop dan de “lipstick”

5 likes

Ik vind de out of trouble 10 minute masker van Origins heel fijn. Weet niet of ie daar te koop is overigens

3 likes

Oh deze is ook mooi!

1 like

Ik zou zelf deze kopen:

Als je huid echt vet is deze:

Deze zien er ook goed uit:

100% mijn eigen criteria gevolgd haha maar ik gebruik wel al 15 jaar bijna exclusief kleimaskers voor mijn gezichtshuid dus ik heb er inmiddels wel een neusje voor!

4 likes

ik zag het laatst iets voorbij komen dat je met australische spf altijd wel goed zit omdat ze daar veel strenger zijn met de beoordeling ervan omdat ze het behandelen als medicatie ipv. cosmetica. Labmuffin schrijft/videot heel veel over SPF in het algemeen en zij komt altijd heel betrouwbaar over vind ik.

5 likes

Wat is jullie favoriete salicylic acid? Ik gebruik nu TO maar die is bijna op, en zat aan die grijze van Paula’s choice te denken.

Ik ben trouw PC gebruiker, maar die bha is wel echt duur geworden. Maar een flesje gaat gelukkig wel lang mee.
Welke bedoel je met de grijze? Ik gebruik de 2% liquid.
Er is nu wel tot 20% korting trouwens.

1 like

Ik bedoel deze, heb jij die ook?

1 like