Ik vind de out of trouble 10 minute masker van Origins heel fijn. Weet niet of ie daar te koop is overigens
Oh deze is ook mooi!
Ik zou zelf deze kopen:
Als je huid echt vet is deze:
Deze zien er ook goed uit:
100% mijn eigen criteria gevolgd haha maar ik gebruik wel al 15 jaar bijna exclusief kleimaskers voor mijn gezichtshuid dus ik heb er inmiddels wel een neusje voor!
ik zag het laatst iets voorbij komen dat je met australische spf altijd wel goed zit omdat ze daar veel strenger zijn met de beoordeling ervan omdat ze het behandelen als medicatie ipv. cosmetica. Labmuffin schrijft/videot heel veel over SPF in het algemeen en zij komt altijd heel betrouwbaar over vind ik.
Wat is jullie favoriete salicylic acid? Ik gebruik nu TO maar die is bijna op, en zat aan die grijze van Paulaâs choice te denken.
Ik ben trouw PC gebruiker, maar die bha is wel echt duur geworden. Maar een flesje gaat gelukkig wel lang mee.
Welke bedoel je met de grijze? Ik gebruik de 2% liquid.
Er is nu wel tot 20% korting trouwens.
Ja, die heb ik ook ja.
Ben benieuwd hoe je deze vindt! En als ik een nadeel mag opnoemen is dat de dop ja. Wordt ook snel een beetje viezig dus goed het restje eraf vegen.
Ligt deze als tester in de winkel? Als hij bij mij hetzelfde effect geeft als bij @ZusjevanJoost wil ik hem ook!
Zeker! Je kunt anders ook kijken naar de lip tint van Bobbi Brown, Estee Lauder revitalizing Crystal balm of van Mac die nieuwe squirt lip balm. Zijn allemaal liptints die een heel licht kleurtje geven!
Thanks
Ik heb na het stoppen met de pil heftige actieve acne op mijn kin. Heb verder een droge en gevoelige huid, wie heeft een holy grail? De BHA van Paulaâs Choice, benzoylperoxide en de SA cleanser van Cervare heb ik, maar krijg het niet onder controle daarmee. Ook tips voor een spot treatment zijn welkom!
Ik gebruik de Dermalogica AGE Bright Spot Fader en vind die echt fantastisch werken. Als ik hiermee 's avonds een puistje aanstip is hij de volgende ochtend bijna altijd weg. Ik was hem voor je aan het opzoeken maar ik zie net dat ze dit product niet meer maken dus als iemand een goed alternatief heeft, let me know.
Ik heb eergisteren een bb glow treatment laten doen en vond het echt fijn! Was gecombineerd met een hydrafacial (even kort) en mijn gezicht was echt gladder en zachter en glowyer.
Bedankt voor de tip! Heb vandaag de Nars afterglow lipbalm gekocht in kleur turbo en ben er heel blij mee
Thanks, ik gebruik al lange tijd retinol (met voornaamste doel huidveroudering en pigmentatie). Denk dat de huisarts idd de beste oplossing is
Wie weet hier iets van rosacea icm puistjes af?
Een tijd terug verblijdde ik jullie al met een foto van mijn acne van een paar maanden geleden die onder controle is.
Toch houd ik nog steeds last van kleine puistjes/ontstekingen op mijn langen die snel en lang een rood vlekje geven. Ik denk dus aan rosacea. Heeft iemand tips?
Verwijzing naar de dermatoloog vragen?
Bij mij deed het even voordat zelfs de dermatoloog zeker wist dat het om rosacea ging.
Het grootste verschil met tussen rosacea en acne is dat je bij acne ook last van mee eters hebt. Sommige huidtypes hebben meer last van roodheid na een ontsteking, dat is niet perse een kenmerk van rosacea. Rosacea heeft eerder gebieden die rood zijn.
Rosacea heeft wel een variant die ook ontstekingen heeft, rosacea papulopustulosa. Misschien dat je als je hierop zoekt dingen erin herkent?