In de handleiding oid staat ergens dat ze aanraden dat je zelfs minstens een half uur moet wachten na douchen/wassen dus misschien scheelt dat nog!
ik hoop dat het hier past maar bestaat er verzorgende handzeep? Of niet zo uitdrogende handzeep? Ik was mijn handen heel veel in de keuken met het resultaat dat mn hand huid standaard heel droog is. Handcreme is een optie maar dan zijn mn handen weer glibberig en wil ik ze weer wassen
Bij een filmpje over nagelriemen wat gepost was in het nagellak topic, zag ik dat de persoon van het filmpje haar handen waste met Cerave facewash. Misschien is dat een optie?
Ja van bath and bodyworks maar de prijzen zijn wel veel duurder geworden. Het is de schuimende
Is dit een mentaal ding? Omdat je zegt dat je ze van een glibberig gevoel weer wil wassen? Want dan zou ik het wassen echt af proberen te bouwen. Ik had hier vroeger ook last van en ik likte de hele dag door aan mijn handen en vingers (erg smerig) maar als je ze minder wast gaan je handen ook weer herstellen. Of een niet vette handcreme gebruiken, ik heb een hele goede, kan evt wel een foto sturen.
Mja is het niet inherent aan zeep, dat het uitdrogend werkt? Dus dat je het eerder van een fijne creme moet hebben? Daar krijg je hier vast wel allerlei tips voor.
Hm ja ik hou gewoon niet van het gevoel van vieze handen, maar ik hou ook niet van het gevoel van droge handen haha. Het gaat niet om smetvrees oid maar eerder dat als ik kook ik liever geen natte of plakkerige handen heb als ik ook messen/lepels/spatels vast moet pakken
@Nescio dat is ook zo, ik hoor ook graag tips over handcremes die snel intrekken
La roche posay cicaplast!
Ik heb last van couperose, in de winter is het erger dan in de zomer. Gebruik hiervoor nu een aantal producten van R.eviderm maar zou graag naar iets anders willen overstappen. Moet zeggen dat ik wel tevreden ben over de producten, maar vind het nogal aan de prijs. Heeft iemand hier advies voor mij over? Welke andere producten ik zou kunnen gebruiken? Gebruik nu een cleanser, toner en crème.
Heeft iemand hier tips voor lijm om losse glitters mee op je gezicht te plakken? Ik heb DUO lijm geprobeerd op aanraden van Beautygloss maar als ik dat dun opdep rult het er zo weer af? Haarlak werkt wel, maar dat blijft maar voor hooguit een uurtje zitten
Haargel proberen
Dacht ik ook al aan! Ik moet het dan sowieso speciaal kopen want dat gebruik ik nooit, heb je een aanrader die goed werkt?
Nyx heeft zo’n speciale lijm ervoor, die werkt heel goed! In zo’n zilveren tubetje
Ik heb Beam en Storm en die vind ik zelf heel mooi! Puff heb ik ook, die zie je amper en ik heb een lichte huid.
Hier draag ik Storm
En hier Beam
Meteen besteld, bedankt!
Ik heb wel smetvrees (lucky me) en ik gebruik altijd de dove of nivea handzepen. Die drogen voor mn gevoel het minst uit.
Ik gebruik altijd vaseline, en dat werkt voor mij goed!
Heeft iemand ervaring met Refy beauty? Zijn het fijne producten? Ik ga binnenkort naar Londen en wil even kijken of ze het daar ergens hebben, volgens mij Sephora. Zijn er aanraders?
Wat fijn zo’n uitgebreide reactie, ik ga sowieso de wimperlijm nog even bijhalen, dan heb ik genoeg opties voor het volgende festival.
Ik had nog nooit gehoord van biologisch afbreekbare glitters maar ik ga er zeker eens naar kijken! Ik heb via Ali Express een hele set gekocht eeuwen geleden, maar ik merk toch dat ik hooguit twee kleuren daaruit gebruik, dus dan vallen deze glitters qua prijs ook wel weer mee.
Op tiktok loopt iedereen weg met de browgel, maar heb zelf geen ervaring!