Ah meh. Ja ik baalde ook wel, want het resultaat is wel echt mooi volgens mij, als je het consequent gebruikt.
En geen idee. Volgens mij niet?
Ah meh. Ja ik baalde ook wel, want het resultaat is wel echt mooi volgens mij, als je het consequent gebruikt.
En geen idee. Volgens mij niet?
Misschien kan je eens op reddit kijken r/skincareaddiction en r/30plusskincare, ik heb hier de laatste tijd best een aantal posts over gezien daar. Las wel dat mensen een duur masker vaak onzin vinden en liever voor een roodlicht paneel gaan, die kan he ook nog voor andere lichaamsdelen gebruiken bijvoorbeeld en zijn vaak goedkoper
Zou wel kritisch zijn of de lamp CE gecertificeerd is. Ook ivm mogelijke schade aan de ogen.
Ik gebruik de Air Volume mega mascara van L’oreal (lichtblauwe tube, lichtroze dop) en vind die echt heel fijn. Het resultaat blijft absoluut anders dan met een ‘gewone’ mascara maar voor mij wegen de voordelen echt op tegen dat nadeel.
Ik heb een wimperconditioner besteld die mn wimpers hopelijk een beetje body geeft. Ik draag geen mascara meer en dat vind ik heerlijk, maar soms wil ik een beetje meer oempf en ik denk dat zon wimperconditioner dat misschien kan geven. Ben benieuwd
Vooralsnog niet gemerkt
Nee! Vind het een fijne olie, trekt erg snel in dus geeft niet af.
ik vind die van Zoeva prima! Zit als een huis, volumineuze wimpers. (Ooh La Lash length & tubing mascara)
Iemand nog tips voor een mooie bronzer?
De laatste drie mascara’s waar ik heel blij mee ben en veel heb gebruikt zijn de Tarte Tarlette Tubing mascara (3x opnieuw gekocht), de Pillow talk van CT (3x gekocht maar weer eigenlijk niet of het een tubing is) en de meest recente waar ik heel verrast over ben is de MAC Black stack mascara. Ik krijg van deze 3 mascara’s geen klonters (en geen jeukende ogen).
Die van gucci
De Nars bronzers zijn heel fijn! Qua budgetvriendelijkere optie zou ik de City Bronzer van Maybelline aanraden!
Heb momenteel ook een hele fijne van Kiko maar volgens mij was dat een limited edition van ergens afgelopen herfst.
Bobbi Brown heeft hele mooie! Wel prijzig maar ik doe er zelf wel lang mee ondanks elke dag gebruiken
Ik heb net de Hollywood Flawless Filter foundation gekocht van Charlotte Tilbury. Echt een rib uit m’n lijf, maar hij is zo mooi
Nu ben ik dus wel nog op zoek naar een fijn product om mee te contouren. Ik heb met poeders geprobeerd, maar dat vind ik niet zo mooi. Ik heb ook zo’n contourstick van NYX, maar daar ben ik ook matig tevreden over. Weet iemand een fijn product wat wel een beetje beginnersvriendelijk is en wat goed samengaat met die Hollywood Flawless Filter?
Ik draag niet heel vaak lipstick omdat ik het irritant vind om dat steeds opnieuw aan te moeten brengen doorheen de dag. Heb nu voor het eerst dat liquid product van nyx (XXL heet het volgens mij?) gebruikt omdat ik begreep dat dit beter zou blijven zitten, maar letterlijk binnen het uur is het helemaal verdwenen aan de binnenkant van m’n lippen, en hou ik alleen zo’n rand over, ziet er echt niet uit. Zijn er trucjes om het beter te laten blijven zitten? Met potlood eronder ofzo? Of betere producten?
Wat vind je niet fijn aan die stick? Als het niet om het idee stick gaat dan is de stick van Kiko misschien een idee, ze hebben een hele koele. Ik hoor ook dat mensen die concealer met dat kussentje die je op moet draaien fijn vinden maar dat lijkt me heel warm juist omdat het concealer is
Nee maar is wel echt super super mooi!
Gebruikt iemand hier een roze poeder om onder je ogen af te poederen? Gebruik normaal een pressed powder van ct maar wil eens iets anders proberen!
Mac prep and prime lip + Lippotlood (je lippen volledig mee inkleuren, niet enkel de randjes) + lippenstift, blijft bijna de volledige dag zitten.
Merk maakt imo minder uit, catrice blijft bij mij even lang als mac.