Ja ik, maar ik vind het niet zo geweldig. Heb liever een goede banana poeder of lichte losse setting poeder. Dit roze is naar mijn smaak net niet genoeg brightening.
Ja klopt echt heel mooi
Heeft iemand hier ervaring met gua sha tegen dikkere wallen? Dus vochtophoping onder de ogen. Ik heb hier de laatste tijd steeds meer last van en het begint me een beetje te irriteren. Dus ben benieuwd of mensen hier positieve ervaringen mee hebben voordat ik er een aanschaf. En welke heb je?
Volgens mij is de huid onder je ogen heel dun en gevoelig dus zou daar eerder zo’n jade roller zachtjes gebruiken of 's ochtends wat koels maar volgens mij is een gua sha veel te hard
Waar bestellen jullie meestal skincare? Zie heel veel sites als lyko, lookfantastic enz maar wat is een goede betrouwbare site?
Oa voor korean skincare
Little wonderland of koreanskincare
Yesstyle voor Koreaanse skincare
Ik weet niets van Koreaanse producten, Lookfantastic en Lyko zijn fijne en betrouwbare sites.
ik vergelijk vaak de prijzen van Little Wonderland en Yesstyle, soms is de 1 goedkoper en soms de ander. yesstyle kan qua bezorging wel wat langer duren, maar soms scheelt het best veel qua prijs dus dan vind ik het niet erg om wat te wachten. Ze hebben ook vaak nog extra kortingscodes (staat gewoon vermeld op de homepage en een banner bovenin).
die verkopen ook gewoon neppe dingen he
Huhh hoezo? Ze hebben een eigen winkel in utrecht alles.
Ik gebruik wel eens een gua sha en in mijn ervaring kan je hem prima rond je ogen gebruiken als je maar voorzichtig doet. Dus zorgen dat je genoeg olie gebruikt en zachte bewegingen maken.
Wat voor mij ook werkt zijn van die lymphatic drainage gezichtsmassages, staan op youtube veel filmpjes van. Er zijn een aantal van die punten die je kan stimuleren zodat het vocht in je gezicht beter afgevoerd kan worden (oksels, jukbeenderen, oren). Dus dat doe ik dan vaak eerst en ik heb het idee dat dat wel helpt.
ja maar zij zijn echt sketchy hoor, die medewerkers daar weten letterlijk minder dan ik als hobbyist en dat meen ik (iig toen ik er was). zij hebben ook best vaak keuringsdiensten enzo naar andere kleinere skincarewinkels gestuurd, ik heb dat van meerdere winkeleigenaars gehoord. en ik heb dus ook al best veel video’s enzo gezien van mensen die nepproducten van little wonderland hadden ontvangen vorig jaar.
Ik ben op zoek naar een echte gua sha steen. Heeft iemand een aanrader?
ik gebruik een rozenkwarts en ik ben er heel tevreden mee! Gua Sha - Koreaanse skincare en cosmetica | Amsterdam, Rotterdam | Nederland | Europa
Dankjewel voor je reactie! Denk je dat het mijn vocht wallen zou kunnen verminderen?
Geen idee maar je zou het een paar keer kunnen proberen om te kijken of je verschil ziet.
Waar heb je die videos gezien? Op YouTube vind ik niks. Ben wel benieuwd want bestel daar wel eens
Hier bestel ik meestal. Altijd keurig op tijd. En volgens mij geen namaak.
Zulke massages helpen ook wel heb ik het idee;
Zij heeft wel handige filmpjes