Iemand al de nars light reflecting foundation geprobeerd? Ben benieuwd, op filmpjes lijkt die heel mooi. En medium coverage is ook wel fijn
Ik vind die heel fijn! Wel echt max medium coverage. Gebruik nu de nars tinted moisturizer, omdat ik voor dagelijks gebruik nog wat
minder coverage wil, maar ga die sowieso binnenkort nog eens kopen.
Wel duur natuurlijk, maar ik vond de foundation best wel zuinig.
Oh shit! Ik bestel tegenwoordig vaak via Korean Skincate, zijn die wel legit zover je weet?
Hoe zie je of iets nep is?
Hallo vraagje, welke mascara raden jullie aan om echt je hele lengte van je wimpers mee te dekken zonder dat ze heel dik/chunky worden?
Ik zag laatst een foto van mijn wimpers in de zon en een deel van mijn wimpers was helemaal niet zwart gemaakt door de mascara. Maar als ik meer gebruik, wordt het heel klonterig. Terwijl ik altijd het idee had dat deze mascara heel goed was (lash princess van essence)
Volgens mij is dat gewoon de weerkaatsing van het licht hoor, anders zouden ze niet zo netjes krullen! Ik heb zelf zwarte wimpers en op zonlicht foto’s zien ze er ook zo uit.
Aah oke!! Ik dacht al, ik heb niet het gevoel dat ik een deel van mijn wimpers mis haha
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Gegoogeld op Little Wonderland fake etc, maar kan er nog niks raars over te vinden, ook geen video’s @Vuile_bitch
ik zag die video’s vorig jaar dus ik weet niet meer precies waar en van wie. sowieso op tiktok en vgm insta. maar ik zag op tiktok bij die video’s over fake producten ook veel mensen inderdaad zeggen dat zij het ook gezien hadden. en @Niettepruimen dat kun je gewoon googelen of op insta/tiktok/whatever kijken, daar staan allerlei punten hoe je populaire producten van nep kan onderscheiden
sorry dubbelpost maar geen idee!
Ik gebruikte af en toe de Brow Tattoo van Kruidvat, maar ik vind hem niet meer online en in de winkel. Weet iemand of deze uit het assortiment is?
@Beutyschooldropout
Hahahaa ik vond jou taggen hier echt lastig, ik schreef de hele tijd ‘beauty’ maar je heet beuty
Ik heb die hema mascara getest en ik vond hem voor 5 eu echt prima! Vind sky high en lash paradise en hourglass caution wel fijner maar heb daar nu ff geen geld voor over dus zeker een fijne optie!
Ik heb een blush van mijn vriendin geprobeerd laatst en ik vond hem zó mooi. Cream blush van Rare Beauty. Heel mooi roze.
Looong shot, maar ik heb vandaag deze handcrème geprobeerd, en ik ben absoluut verliefd geworden op de geur:
Hij is van Avon, uit de Festive Gingerbread lijn. Hij lijkt online niet (meer) verkrijgbaar. Kent iemand toevallig een vergelijkbaar product? Misschien één van onze Bath & Bodyworks-kenners (@Nysmn , @FrauHelga - sorry lol ik heb in gedachten dat jullie die producten kennen, maar misschien herinner ik het me verkeerd!)? Hoeft niet per se heel voedend te zijn, ik wil gewoon heeel graag dat mijn handen naar mierzoete, warme, kruidige koekjes ruiken!
Klinkt heerlijk! Maar ik heb helaas geen verstand van beautyproducten van BBW, ik heb van BBW alleen kaarsen en handzeep.
Vanilla Bean Noel ruikt lekker zoet / koekachtig maar ik heb geen idee of daar (nog) andere beautyproducten van zijn.
Iemand enig idee waarom de ysl lipsticks niet meer verkrijgbaar zijn?
Welke
Heb jij inmiddels een goede voedende creme gevonden?
Ben erg benieuwd, want loop nu ook een week rond met schuurpapier op mijn voorhoofd. En zelfs mijn lipikar werkt niet meer voldoende.
Nee die zijn er al heel lang uit
Oh even gemist dan… hahah why?!