Het Beautytopic

Hey, wat vinden jullie een goede (maar wel het liefst een goedkope) dagcrème?

Ik ben normaal helemaal niet met dit soort dingen bezig en gebruik nu gewoon trekpleister huismerk maar die is op dus dacht ga eens een andere proberen. Ik heb volgens mij gewoon een normale huid.

geen huismerk maar ik raad iedereen aan om naar de tuinen te gaan, heel goede producten over de hele lijn naar mijn mening

3 likes

Hmm… Daar moet ik eigenlijk sowieso nog heen om nieuwe tea tree olie te halen.

1 like

Wie heeft hier een heeeeeeeeele lichte huid met een roze ondertoon en wat is de perfecte foundation? Ik mix nu Clinique met Mac maar dat gaat nog niet helemaal naar m’n zin. Oja en de foundation moet echt dekkend zijn. :sweat_smile:

Urban Decay!

Thanksss! Waarom heb ik deze eerder nog niet geprobeerd :scream: ziet er heel goed uit. Ga 'm bestellen!

Ik heb nog een Naked Skin foundation liggen in 0.5. Die heb ik een tijd gebruikt voor ik erachter kwam dat hij veel te roze was. Die mag je tegen verzendkosten wel hebben (kan niet door de brievenbus denk ik). Er is ongeveer een kwart uit.

Oeh nice, is dat die allerlichtste kleur?

Ja, de allerlichtste. Voor mij is het het eerste merk dat echt licht genoeg is.

Ik stuur je een PB!

Olaz Beauty Fluid. Laat je foundation ook langer zitten. Kost zes euro nogwat en is af en toe 1+1 bij oa de Trekpleister. Je doet er een aantal maanden mee. Is niet vet/je glimt niet en het ruikt lieflijk!

1 like

Ik ben zojuist spontaan naar MAC gegaan, want er was korting en ik heb kort advies gevraagd over hoe ik het beste mijn ogen wat meer uit kan laten komen en ben de deur uitgegaan met soft en gentle highlighter, earthline oogpotlood en de quarry matte oogschaduw. Voor mij als beginner prima en die highlighter was zo ontiegelijk mooi, ik was meteen verkocht.

3 likes

Ik dacht ik geef hem een algemene titel maar heb wel een specifieke vraag.

Ik gebruik nu secret deo (antitranspirant) die ik via eBay bestel, maar dat wordt best een duur grapje dus vroeg me af wat jullie de fijnste deo vinden?

Als pubermeisje zweette ik altijd heel erg, maar heb wel het idee dat dit minder begint te worden.

Perzik, heb je bericht verplaatst naar het beauty topic!

Ik gebruik ook die Secret deo. Ik bestel 'm altijd online op exclusivescents.nl. Dat zou goedkoper moeten zijn.

1 like

Ik zag dit topic helemaal niet staan maar thnx voor t verplaatsen en dubbelthnx voor je tip, ik ga kijken!

Ik heb de secret deo nog nooit gebruikt, maar ik gebruik deze en volgens is die wel van hetzelfde soort:


Ik koop deze altijd in Duitsland bij de DM voor €4,75.

Ik gebruik altijd een toner met developer in 3% om mn haarkleur bij te houden tussen kapperbeurten in, maar nu mn fles 3% leeg was heb in 1x 6% gebruikt en mijn hemel wat een verschil!! Veeeel beter resultaat en pakte zelfs een beetje op mijn uitgroei. Nu is mijn vraag alleen, hoeveel schadelijker zal het gebruik van 6% zijn, op langere duur, tov het gebruik van 3%?

Iemand ervaring?


Deze! Is de enige waar ik niet doorheen ruik. Andere deo’s van Fa werken niet zo goed als deze bij mij. Dus ik gebruik al jarenlang dezelfde deo. Ook vaak 1+1 dus cheap en je doet er lang mee.

1 like

Qua deo zweer ik hierbij:

Oke 3 vragen

  1. ik ga deze week naar Londen en naar de Superdrugs/Boots. Weet je nog iets wat ik daar specifiek kan en moet halen op beautygebied?

  2. ik zoek een diy haarsmasker. Iemand? Haar is erg droog bij de punten.

  3. misschien niet echt beauty maar ik heb een brandwond opgelopen. Weet iemand hoe ik het beste de wond kan behandelen zodat ik zo min mogelijk littekenweefsel heb?

Thanks jullie