Het Beautytopic

@Clarity @Yucca de Franse Feelunique! Ongelofelijk de deals daar, echt véél beter dan de internationale site.

@Yucca haha ik weet niet of ik dankje of sorry moet zeggen :grinning:
Ik wou de poeders van Hourglass al even proberen maar ik mag van mezelf geen make-up meer kopen… Dus het wordt een kerstcadeautje van mijn vriend :sunglasses:

Hij was nog steeds die prijs, heb hem ook besteld :grinning:

1 like

Oeps, even de Douglas in gelopen gister…Ik wilde eigenlijk alleen een wenkbrauw potloodje halen.

BECCA Medium to Deep Be a Light Face Palette Poeder 15g

NYX Professional Makeup Black Epic Ink Liner Eyeliner 1ml

4 likes

ik denk dat onze huid gelijkmatig reageert op droogte: veel vet/talg aan maken waardoor je denkt dat de huid vet ipv. droog is. Dat had ik dus ook heel fel als ik afpoederde maar nu dus niet meer sinds ik daarmee gestopt ben. Of bedoel je dat niet?

2 likes

Ik heb twee vragen over welke producten ik moet kopen:

  • Nu ik langer haar heb zit het vooraan best mooi maar het beweegt best wel heen en weer over m’n schouders (dan valt het weer naar voren, dan weer naar achteren), en daardoor gaat het klitten en wordt het pluizig achteraan ten hoogte van mijn nek. Moet ik daar dan iets in doen? Ik heb dik haar met slag en het wordt best snel vet dus ik wil eigenlijk olie en zo vermijden. Misschien een melkachtig product?

  • Ik heb een UV gelnagellamp gekocht en daar zat echt een crappy nagellak bij lol. Hebben jullie tips voor goede merken gelnagellak/primer/reiniger/basecoat (ik hoor wel eens wat over peel off basecoat, kan dat ook bij gellak)?

https://www.forumfeminarum.nl/t/verkooptopic/2088/115?u=macchiato

Ik heb allerlei producten in de aanbieding voor alleen de verzendkosten :slight_smile: mocht er iets tussenzitten voor jullie

Heeft iemand van jullie ervaring met MAC Basic Bitch (palette)?

De decubal tonic is al een tijd oververkocht bij diverse verkooppunten. Ook al in verschilden vestigen van Holland en barret is die niet meer leverbaar☹️. Weet iemand een betaalbaar alternatief?

ik mis nog iets om te blenden, zoals de 228. Voor meer definitie en controle zou ik kijken naar de 230 en 231. Alternatief voor te blenden is het blendpenseel van Kiko, voor definitie de pencil Brush van Kruidvat.

1 like

Bij mij is de Zoeva 227 soft definer vegan favoriet. Gebruik ik op het ooglid, maar ook om te blenden.

1 like

Wat is jullie favoriete oogschaduw palette? Ik wil er 1 voor de kerst vragen omdat mijn favoriete kleuren uit mijn Too Faced natural eyes bijna op zijn. Ben hier wel heel blij mee maar wil misschien wat anders probren.

Liefst dus wel naturel, deels mat en deel shimmery.

Ik ben erg into Charlotte Tilbury. Ben niet zo’n oogschaduwtalent, maar deze is goed hanteerbaar en niet te heftig naar mijn zin. Vind mezelf er al snel uitzien als een dragqueen als ik beetje probeer mijn best te doen. Anyway. Ik doe een neutrale oudroze (Catrice) kleur op het ooglid, kleur rechtsboven uit Charlotte palette in crease en langs onderste wimperlijn. De highlighter (links bovenin) in de ooghoek, mascara op en klaar. Prima voor een doordeweekse dag.

Palette Dolce Vita, van charlotte tilbury dus.

3 likes

Ik heb nog even in mijn make-uplade gekeken en misschien is de vloeibare versie van Becca in de kleur moonstone nog een optie. Hoewel ik twijfel of ie niet te donker voor je is.

1 like

Same! Ook de Jouer bronzer duo in de lichtste variant schijnt goed te zijn.

Neutral fashwash is geloof ik gelijkwaardig. Te koop bij de normale bekende drogisterijen.

Ik ben heel blij met mijn Urban Decay Naked Ultimate Basics palette! Zowel qua kleuren als kwaliteit.

1 like

Bedoel niet de facewash maar de tonic.

Hoe vind je je signature parfum? Ik hou van bloemig, zoet en vind echte parfums snel te zwaar waardoor ik nu vooral bodyspray’s van de Rituals draag. Heeft eind een parfum tip die hierbij past?

Dao en Sakura voornamelijk

1 like

Ik zoek een mooie paarse oogschaduw, niet taupig paars. Mag in een palette zitten en mag glitters hebben. Iemand die een aanrader heeft?