Mij lukt t ook sinds een paar maanden niet meer om op de amerikasnse site van sephora te komen. Ik mocht ook altijd graag even neuzen bij de leuke setjes. De site is groter en leuker dan de franse. Helaad. Erg zonde
Ik word echt agressief van Ici met hun âBlack Friday dealsâ op bijvoorbeeld YSL.
Die prijzen kloppen van geen kanten en die korting op de geuren klopt ook voor geen meter want het hele jaar door hebben ze die prijzen. Totaal geen korting
Echt, fake fake fake reclame.
Van het weekend naar Barcelona. Iemand nog tips wat ik zeker moet halen bij de Sephora. (Op geurtjes na - want dat zijn tenminste normale prijzen) Is dat Kat Von D eyeliner de prijs waard?
Is dat Kat Von D eyeliner de prijs waard
Ik vind hem zelf identiek aan de Epic Ink eyeliner van Nyx, die meer dan de helft goedkoper is, dus nee.
Ik vind eigenlijk de Flyliner van Fenty nog veel beter! Blijft veel beter op zijn plaats zitten.
En voor de rest (toen ik onderstaand bericht postte had ik de Flyliner nog niet trouwens):
De laatste maanden heb ik erg veel last van onzuiverheden maar ik weet zelf niet goed wat ik moet doen/waar het door komt. Daarom wil ik graag een huid analyse oid doen. Heeft iemand een goede tip waar ik dat kan doen? Liefst in Amsterdam of Zwolle! (Hoop dat dit het juiste topic is, zo niet laat het weten:) )
De liquid lipsticks van Kat zijn het wel echt waard!
Heeft de Sephora in New York palletjes van Huda? Ik heb 1 dag vrije tijd dus ik moet selectief te werk gaan en recht op mân doel af
Yes. Lolita! Staat al op mijn lijstje. Moet aangevuld worden. Net zo als Hitch hike van UD, Moroccan en Mehr van Mac. En lipliners Mauve en Natural van Nyx. Het scheelt in prijs zo veel met hier!
In ben dol op die koele tint die vernoemt is naar haar kat, Ludwig haha!
Er zitten er meerdere in New York hè ik heb de mijne in ieder geval wel in New York gehaald.
Die rode van Fenty wil ik ook. Gewoon voor de heb. En de Nars Orgasm blush.
Ja maar ik heb dus maar 1 dag vrije tijd haha, dus ik kan ze niet allemaal af!
Ik heb de liquids geprobeerd (heb mijn zusje die cadeauverpakking met 10/12 liquids gegeven) maar ben er niet fan van. De lipsticks zelf overigens wel!
Ik kan je bijna wel garanderen dat de 112 W 34th St Sephora hem heeft. Dat is een heel uitgebreid filiaal iig.
Lisa Eldridge heeft lipsticks uitgebracht!!! https://www.lisaeldridge.com/shop/product/1540033019947/
Het zou o.a. te maken kunnen hebben met omgeving, hormonen, stress maar ook voeding. Ik heb jarenlang geprobeerd van de onzuiverheden op mn kin af te komen met allerlei middeltjes en toen bleek dat ik een voedselintolerantie had die ontstekingen veroorzaakte en sindsdien is mijn kin helemaal glad .
De Bijenkorf in Maastricht verkoopt NARS
Iemand tips voor een nagelverharder?
Wat fijn dat daar achter bent gekomen! Zo lastig dat het aan zo veel dingen kan liggenâŚ
Er is nu bij Colourpop 24 uur gratis wereldwijde verzending, zonder uitzonderingen en minimum bedrag.