Het Beautytopic

Ja ik heb dat helaas ook met dat product gehad, maar dan op mijn kin :cry:. Als je door wil gaan, zou ik de frequentie van gebruik inderdaad langzaam opbouwen.

Bedankt voor jullie antwoorden @Calathea @Yzile @Anna-Maria @Ainu. Ik blijf doorgaan met gebruiken, maar dan minder vaak.

Ik vraag me altijd af wanneer het dit is of wanneer je er niet goed op reageert. Heb nu wat nieuwe producten en iedere dag wel een rood bultje/puistje hier en daar wat een dag later weer weg is. Oké, klinkt dramatischer dan het is maar dat heb ik normaal gesproken niet. Dacht dat het inmiddels tijd werd om een iets uitgebreidere routine in te stellen dan water en dagcreme maar misschien heb ik dat wel helemaal niet nodig.

Ah thanks! Gaat inderdaad om producten met Vit C en glycolic acid. Ga meteen even lezen.

1 like

ik zeg altijd tegen iedereen dat ze een nieuwe routine minstens één maand moeten testen, dan heeft je huid een volledige cyclus doorlopen maar Mgg’s tips zijn ook goed. Soms is het ook beter om rustig op te bouwen in de plaats van direct alles te doen wat te heftig is.

Yep, door de hoeveelheid hyaluronzuur is het eigenlijk meer een moisturizing vloeistof. Zie hier: Asian Beauty
Even verderop heb ik ook nog een video gepost over de 7skins method, waarbij je meerdere lagen van een vochtinbrengende toner opbrengt.

Dank voor je tips! Denk je dat deze toner ook geschikt kan zijn bij een vette acnegevoelige huid?

Wat zoek je voor een toner?
Ik zou 'm vooral voor een droge en normale huid aanraden, en een vochtarme huid. Heb je plekken waar je hydratatie nodig hebt? Dan zou ik in jouw geval voor de “light” versie gaan, iets minder vochtinbrengend, maar wel hyaluronzuur voor je huid: https://www.yesstyle.com/en/mentholatum-hada-labo-goku-jyun-hyaluronic-acid-lotion-light-170ml/info.html/pid.1061871206

Ik zoek vooral naar een toner die helpt met het kalkrijke water te verwijderen na het reinigen en een die ervoor zorgt dat vervolgcremes goed worden opgenomen. Ga eens naar die light versie kijken!

Edit, o ja in de ochtend zou ik graag een toner ipv moisturizer willen gebruiken omdat ik dat handiger vindt icm de rest van mijn routine, dus daar zou die wel geschikt voor kunnen zijn.

Laatst werd er genoemd dat er bij Douglas 25% korting op alles is vandaag maar dat kan ik nergens vinden? Klopt dat of niet…? Wilde nog een kerst cadeau kopen voor mezelf

Dat is vanavond vanaf 18:00 uur. Kreeg net email
van Douglas.
In de winkels 18:00 - 21:00 en online 18:00 - 00:00

1 like

Dankjewel! Had al zo’n idee maar kon het nergens vinden dus was ook al klaar om teleurgesteld te zijn :’)

morphe x jaclyn hill palette? Sinds ik die heb gebruik ik die eigenlijk standaard, de rest van mijn paletten liggen te verstoffen.

2 likes

probeer eens sleek uit, perfect storm of vintage romance. goeie kwaliteit en je kunt zo wat uitproberen qua kleur!

1 like

Modern Renaissance kan ik echt aanraden, zo vreselijk mooi! Veel matte kleuren, en geschikt voor subtiel en wat opvallender.

The Balm heeft ook mooie palettes (die grotere “matte” palettes, ben de naam ff kwijt) maar ik ben meer fan van MR, kleuren zijn beter op elkaar afgestemd.

Edit: deze dus: https://www.douglas.nl/productbrand_928105.html?trac=nl.01psh.goo.9976225783.Bproduct_idD.BadgroupidD.000000&gclid=Cj0KCQiA3b3gBRDAARIsAL6D-N-EDp-9Ul03Q9CG_EM_nmgUeFgsRDb2corVSJYengC33I5yCjGHjtsaAhPhEALw_wcB&wt_cc4=marin_bid&pcrid=227031204958&d=s&trac=nl.01psh.goo.9976225783.637221275.43034979570.000000

1 like

Ik hoop dat iemand kan helpen. Wil graag mac lipstick ruby woo kopen er is een matt en gewone ? Welke reden jullie aan. Moet wel zeggen is een lipstick te glad (zacht) is ? Gaat het snel buiten mn liplijn

De matte. Koop daarbij wel de MAC lipprimer (echt zo zo zo fijn voor onder matte lipsticks) en het liefst ook een lipliner. Dan blijft ie echt goed zitten!

Thanks. Heb de matt besteld en lipprimer. Is zo te lezen erg fijn onder matte lipsticks

1 like

Ik werd door jouw linkje herinnerd aan de 25% korting op alles bij Douglas, weet niet of dat nou goed of slecht is :sweat_smile:

1 like

Ja, ik hoorde dat ze de formule gaan aanpassen. Maar ik begrijp niet dat je zo’n goed verkopend product dan uit de handel haalt! Echt heel naar, kan 'm nergens meer krijgen.
Heb deze week ook een berichtje naar de importeur gemaild, maar nog geen reactie. Als ik wat hoor, laat ik het weten.

Je kunt Olaz Total Effects proberen? Wel wat lichter, dus misschien een olie erdoorheen mengen? Minder makkelijk verkrijgbaar is Ceravé PM Moisturizer, met Niacinamide, maar ik vind 'm niet voedend genoeg voor de winter. Anders kom je uit bij Paula’s Choice, maar ik vind dat niet zo’n sympathiek merk. Of echt duur, maar goed, Uncover van Jetske Ultee.

2 likes