Het Beautytopic

Ik denk dat het lichte irritatie is van het product.
Ik weet niet of je het elke avond gebruikt maar ik zou het om de avond gaan gebruiken dan

1 like

Die van Kiehls irriteerde bij mij heel erg en ik kreeg er bultjes van onder mijn ogen… nu heb ik daar wel een redelijk gevoelige huid, maar ik zou hem dus niet aanraden. Jammer genoeg nog geen holy grail oogcreme gevonden! :confused:

1 like

Deze is heel dik en ik vond dat niet echt prettig voor overdag. Ik gebruikte het alleen in de avond maar ik voelde altijd een soort tinteling als ik die gebruikte en daarnaast heb ik er bij 1 oog van die onderhuidse bultjes bij gekregen dus heb het niet opgemaakt.
Ik heb nu eentje van origins en die is wel fijn.

1 like

Stel je wilt nieuwe make-up kopen bij Douglas, je hebt 70+ euro te besteden én er is komende dinsdag 25 op écht alles, wat zou je kopen en/of aanraden?

En stel je hebt 25 euro te besteden bij de Ici Paris XL, wat zou je daar kopen en/of aanraden?

Help a girl out, she’s got some first world problems.

1 like

is er komende dinsdag 25% korting op alles?? :scream::smirk:

Zo spannend is dat toch niet meer, is bijna elke maand zo.

Ja, icm met je beauty pas.

Echt alles doen ze niet zo vaak, leuke merken zijn meestal uitgesloten :pensive:

wat @Panthera zegt idd, ik zie het niet zo vaak gebeuren dat echt alles mee doet

Met Halloween nog en black friday ook, 2x in een maand is best veel.

Ja klopt. Normaal doen ze het niet zo vaak helaas😬

Mwoah, zal steeds vaker worden hoor.

voor de Belgjes: Kruidvat heeft 12 december 1+1 op de makeup tijdens de koopavond

2 likes

Nog even een vraagje! Heb jij ervaring met de strobe cream van Mac? En dan die variant zonder kleur.

strobe cream is geweldig!

1 like

@anon95960165 @Ainu welke strobe cream hebben jullie, die van mac? en zo ja, welke kleur?

ik heb Jo Malone sea salt & wood sage gekocht en hij ruikt echt zo lekker!! echt een aanrader

en Lush had vroeger de showergel Grass, rook superlekker maar toen hadden ze m uit t assortiment gehaald maar nu hebben ze er een parfum van en die is ook echt top!

https://www.douglas.nl/Make-up-Accessoires-Make-up%20cases-The-Original-beautyblender-Tools-Blender-Defender_productbrand_3000074634.html

ik heb pinklite, goldlite en peachlite van MAC, vind peachlite zelf de mooiste ervan. TanteBetje is ook fan van redlite. Je kan eventueel de mini van €10 kopen om te kijken of het wat is voor je, dat is dan pinklite.
alternatief product is de vloeibare shimmering skin perfector van becca, die heeft een feller highlight effect en een mooi witte kleurin pearl

2 likes

ik heb vorige keer goldlite gekocht en die beviel me wel maar ga nu de peachlite eens proberen, dankjewel!

Ik heb zo’n soort doosje (wat meer ei-vormig) voor een euro of 2/3 bij de Primark gekocht :grin: