Het Beautytopic

Ja de Pixi Glow Toner. Erg fijne AHA!

1 like

Ik heb ook de pixi glow tonic gebruikt en daar heb ik echt een bizarre reactie op gehad :hushed: Terwijl ik wel al gewoon regelmatig AHA/BHA gebruikte dus het is niet alsof mijn huid niets gewend was. Heb wel een erg gevoelige huid, misschien dat er net een ingrediënt in zat waar mijn huid in paniek van raakte.

1 like

Mwah niet per se anders, wel iets vetter dus dat zal er zeker aan bijdragen.

Heeft er iemand een tip voor een goede primer? Ik had een kleine tester van een serum van Paula’s choice en daardoor blijft m’n foundation zoveel beter en mooier zitten. Het is alleen nogal duur vind ik. Graag iets wat niet alleen in Nederland of België te koop is want daar woon ik niet:)

Ik vind de Smashbox primers echt de beste ooit.

2 likes

Maybelline Baby Skin! Vind ik erg fijn, wordt ook gezien als een dupe voor de smashbox original.

1 like

Iemand hier die al eens een wimperlift heeft laten doen? Is het het geld waard (als in: blijft het echt ongeveer 6 weken goed, zie je genoeg verschil ten opzichte van gewoon je wimperkruller/mascara,…)?

1 like

Ik gebruik al een tijdje Double Wear foundation van Estee Lauder, en het eerste flesje dat ik had was echt een perfecte kleurmatch voor mij, dus toen die op was heb ik die opnieuw gekocht. Maar het lijkt wel alsof deze donkerder is, ondanks dat het dezelfde kleur is. Hij slaat een beetje oranje uit. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Wel echt balen want die shit is niet goedkoop en als ik het niet helemaal naar m’n hals uitsmeer ben ik net Trump :no_mouth:

1 like

Ik gebruik deze ook en soms heb ik het idee dat hij heel erg oxideert en de volgende dag dat hij weer perfect matcht (voornamelijk in de winter?). Merk wel dat less is more bij deze foundation. Ik heb een hele makkelijke huid, maar als ik meer dan 1 pompje gebruik ben ik echt een oempa loempa.

De kleuren zijn de afgelopen tijd veranderd dus grote kans dat het niet meer de goede match is!

Ik doe het af en toe en vind het wel heel fijn. Mijn wimpers staan van nature echt recht naar beneden, als ik ze krul zakken ze vaak ook wat uit. Dus ik zie zeker een groot verschil. Ook met mascara vind ik het heel mooi. Hoe lang het blijft zitten hangt af van hoe snel je wimpers uitvallen en groeien.
Ik zie zelf dat na een paar weken er weer nieuwe wimpers beginnen te groeien en die groeien natuurlijk gewoon naar beneden. Dat valt in het begin nog niet zo op, maar op een gegeven moment vind ik het niet meer mooi om mascara te dragen omdat je dan zo goed kunt zien dat er rechte en gekrulde wimpers zijn. Je kan dan wel een beetje bij krullen met je wimperkruller, maar ik vind dat niet altijd mooi worden. Bij mij zijn na 6 weken de meeste gekrulde wimpers wel uitgevallen en vervangen door mijn eigen rechte wimpers. Maar dan kan je dus gewoon weer een nieuwe lash lift laten doen.
Ik vind het zelf heel fijn omdat het ook zonder mascara best wel een verschil maakt in oogopslag. Je kan er mee douchen, je kan in je ogen wrijven en doordat je je wimperkruller niet meer gebruikt blijven je wimpers ook langer mooi. Helemaal in combinatie met een wimperserum lijken mijn wimpers echt een stuk voller en langer.

1 like

Ja niet mega veranderd hoor, maar net een beetje! Ik denk dat jij de nieuwe DW Nude fijn zal vinden.

Dankjewel voor de uitgebreide uitleg! Fijn dat het jou zo goed bevalt, en ik heb net als jij ook van die wimpers die recht naar beneden staan, dus wel goed om te horen dat het in dat geval ook gewoon goed werkt en langdurig mooi blijft.
Ik ga morgen mijn behandeling boeken denk ik. :giggle:

1 like

Ik baal zo dat jij aan de andere kant van het land woont. :frowning:

2 likes

Echt hé, @Spaarlamp. Anders kwam ik ook bij jou hoor @Beautician. Heel mooi resultaat!

2 likes

Echt waar? Wat stom! Ik ga het idd de komende tijd maar nog dunner proberen aan te brengen en hopen dat ik 'm zo wel op kan maken, ik vind het echt zonde! En dan naar weer op zoek naar een foundation die matcht, wat een ellende is dat zeg. Hoewel ik wel zag dat Fenty weer 10 nieuwe kleuren uitbrengt, misschien zit daar een goede match tussen.

Nouja, er zijn kleuren bij gekomen dus grote kans dat er alsnog een perfecte match voor je tussen zit hoor.

Heb jij een instagramprofiel waar je je werk post?

Ja, ik heb 2x een wimperlift laten doen (ik ga over een paar weken weer) en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb hele korte, rechte wimpers, maar wel vol. Ik werd er gek van om mijn wimpers te krullen en dure mascara’s te gebruiken, want je zag er alsnog niks van. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ermee ben,want mijn blik is veel frisser en mijn ogen lijken er ook groter door.

Ik heb ook wimperextensions laten doen (one by one) en ze vielen er na 1 dag al af. Ik was er zo pissig over, dus dat doe ik echt nooit meer. Dan is wimperlifting veel meer waar voor je geld. Blijft bij mij ongeveer 6 weken goed.

1 like

Ja, ik heb mijn wimpers 3 keer laten liften en vind het echt top. Scheelt zoveel tijd ‘s ochtends en ‘s avonds. Vooral in combinatie met het kruidvat wimperserum werkt het fantastisch. Ik kreeg zovaak de vraag of ik wimperextensions had. Mocht je in de omgeving Rotterdam iemand zoeken, dan kan ik @lashesbycerr aanraden.

Edit: lashesbycerr is haar instagram account

3 likes