Het Beautytopic

De volledig blauwe blistexbalm is heel fijn. Medplus ofzo

Ik als lippenbalsemverslaafde vind carmex echt een heel fijn merk

1 like

Ook mijn favoriet!

Ik vind de lipbalsem van dr. Organic heel fijn.

Deze van MAC:

MAC Lipverzorging Lip Conditioner PRODUCT

2 likes

Thanks! Ben even gaan kijken in de winkel en vond die ook het mooist! Heb em besteld!

1 like

Ik shop eigenlijk altijd via de Franse Feelunique (betere kortingscodes) maar bij de Europese hebben ze momenteel goeie sale, ook op oa Urban Decay!

Voor iemand wil ik voor haar verjaardag een kadobon geven waarvan ze iets van make up kan kopen, ik denk dat ze dat wel leuk vind. Ik ben er alleen niet zo heel erg in thuis dus van welke winkel zou je het liefst een kadobon ontvangen?

• Douglas
  • ICI Paris XL
  • Drogist (Kruidvat, Etos)
  • Iets anders, namelijk…

0 stemmers

Heeft iemand ervaring met de foundations van Nars? (draag t lang, mooie finish, oxidatie?)

heeft iemand die aanraders van nikkietutorials over skincare gezien? ze heeft in haar video 24 uur makeup dragen (die in snowworld) het over hoe haar huid verbeterd is (en het is echt zichtbaar), door 3 dingen:

• scrubben met een handdoek
  • een serum
  • een masker dat ze als moisturizer gebruikt

het serum benoemt ze wel maar het masker laat ze niet zien welk merk het is. iemand een idee?

Ik heb er verschillende getest!

Tinted Moisturizer:

• Lichte dekking, glowy finish
  • SPF 30
  • Vervaagt na ongeveer 6-8u, maar vervaagt mooi egaal en gaat niet in lijntjes zitten of vlekken
  • Smeert erg makkelijk uit, lotion textuur, mooist met vingers
  • Geen tot weinig oxidatie
  • Gelimiteerd kleurengamma
    Mijn dagelijkse HG foundation!

Sheer Glow:

• Medium dekking, semi-matte finish
  • Houdt erg goed, vervaagt mooi, niet kieskeurig met basis of dagcrème
  • Brengt makkelijk aan, iets dikkere serum textuur, beauty blender of buffing brush (mattere finish)
  • Weinig tot geen oxidatie
  • Uitgebreid kleurenspectrum
    Mijn HG foundation voor een speciale gelegenheid of wanneer ik meer dekking wil

Natural Radiant Longwear:

• Medium tot volledige dekking, satijnachtige finish (‘luminous matte’)
  • Vervaagt niet zo mooi, gaat in lijntjes en poriën zitten, erg kieskeurig met basis (vermijd gladde, siliconebasis)
  • Crèmige, opgeklopte textuur, best eerst met vingers opstippen, dan beauty blender of buffing brush
  • Geen oxidatie
  • Veel kleuren
    Mijn minst favoriete van de drie!
7 likes

In de link onder haar video ga je naar de pagina van de webshop van haar moeder. Daar zie je een overzicht van favorieten van Nikkie en de eerste twee zijn volgens mij de producten waar ze het over heeft.

1 like

beste samenvatting ooit! ik ga straks naar de sheer glow kijken

1 like

Weet niet of je in de buurt van eentje woont, maar als je dichtbij een Bijenkorf woont hebben die ook een geweldig beautyassortiment!

1 like

Ik heb besteld via .com daar kwam ik automatisch op en de prijzen waren in ponden maar ik heb een Charlotte tilbury lippenstift gekocht voor 6 euro minder dan in nld ongeveer!!
Wordt m’n eerste lippenstift van dat merk dus ben benieuwd!!

3 likes

ICI heeft vandaag 44% korting op de Micro Delivery Peel, voor de liefhebbers :blush:

edit: en sinds gisteren ook 25% op “bijna alles”

1 like

Heeft iemand verstand van goede skin care en wil je me helpen?
Ik heb de laatste weken weer een rommelige huid. Heb veel zichtbare poriën op m’n neus en naast m’n neus en midden van m’n voorhoofd die allemaal uit te drukken zijn en overal wat uit komt. Ondertussen ook wel wat droger op die plekken naast m’n neus/ wangen/onder m’n oog en tussen m’n wenkbrauwen. Weet niet echt wat ik nu moet gebruiken. Wel of niet scrubben en welke crèmes.
Heb de Microdelivery Peel van Philosophy en die is altijd fijn maar wel heftig. Maar krijg zonder dat de poriën niet “schoon”. Heb ook de AHA 30%+BHA2% van The Ordinary. Qua crèmes ook van alles.
Wat is handig?

Het klinkt alsof je huid wel baat zou hebben aan een kleimasker! Bij mij helpen zulke maskers altijd om onzuiverheden naar boven te halen, en je poriën lijken er optisch kleiner mee. Op zich kunnen de meeste kleimaskers wel met een droge huid, let er anders op of ze ook wat voedende ingrediënten bevatten.

Droogte kan ook een teken zijn dat je huid wat extra vocht kan gebruiken. Probeer anders eens een serum met hyaluronzuur te introduceren in je routine?

1 like

Iemand ervaring met producten van Pixi?

Ben je anders gaan eten of tijdens de feestdagen misschien uit de band gesprongen? Ik denk altijd dar voeding de grootste invloed heeft op je huid, skin care zie ik slechts als hulpmidde om het effect van voeding te maximaliseren. Ik merk het zelf bijvoorbeeld vooral als ik kaas eet, dan word m’n huid slecht.