Het Beautytopic

Dankjewel voor de uitgebreide uitleg! Fijn dat het jou zo goed bevalt, en ik heb net als jij ook van die wimpers die recht naar beneden staan, dus wel goed om te horen dat het in dat geval ook gewoon goed werkt en langdurig mooi blijft.
Ik ga morgen mijn behandeling boeken denk ik. :giggle:

1 like

Ik baal zo dat jij aan de andere kant van het land woont. :frowning:

2 likes

Echt hé, @Spaarlamp. Anders kwam ik ook bij jou hoor @Beautician. Heel mooi resultaat!

2 likes

Echt waar? Wat stom! Ik ga het idd de komende tijd maar nog dunner proberen aan te brengen en hopen dat ik 'm zo wel op kan maken, ik vind het echt zonde! En dan naar weer op zoek naar een foundation die matcht, wat een ellende is dat zeg. Hoewel ik wel zag dat Fenty weer 10 nieuwe kleuren uitbrengt, misschien zit daar een goede match tussen.

Nouja, er zijn kleuren bij gekomen dus grote kans dat er alsnog een perfecte match voor je tussen zit hoor.

Heb jij een instagramprofiel waar je je werk post?

Ja, ik heb 2x een wimperlift laten doen (ik ga over een paar weken weer) en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb hele korte, rechte wimpers, maar wel vol. Ik werd er gek van om mijn wimpers te krullen en dure mascara’s te gebruiken, want je zag er alsnog niks van. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ermee ben,want mijn blik is veel frisser en mijn ogen lijken er ook groter door.

Ik heb ook wimperextensions laten doen (one by one) en ze vielen er na 1 dag al af. Ik was er zo pissig over, dus dat doe ik echt nooit meer. Dan is wimperlifting veel meer waar voor je geld. Blijft bij mij ongeveer 6 weken goed.

1 like

Ja, ik heb mijn wimpers 3 keer laten liften en vind het echt top. Scheelt zoveel tijd ‘s ochtends en ‘s avonds. Vooral in combinatie met het kruidvat wimperserum werkt het fantastisch. Ik kreeg zovaak de vraag of ik wimperextensions had. Mocht je in de omgeving Rotterdam iemand zoeken, dan kan ik @lashesbycerr aanraden.

Edit: lashesbycerr is haar instagram account

3 likes

fenty oxideert als een malle bij mij!

@Peligrosa @BlairWaldorf Thanks! Fijn dat jullie zo positief zijn. En ook wel een plus dat het zoveel tijd scheelt. Ik heb inmiddels m’n afspraak ook geboekt. Ben benieuwd!

En ik had inderdaad ook gekeken naar wimperextensions maar ik zie daar ook meer nadelen aan (stuk duurder in aankoop en onderhoud, niet mooi als ze uitvallen, soms minder natuurlijk,…).

1 like

Ja dat heb ik vaker gehoord, maar daar had ik zelf niet zo’n last van. Overigens is dat volgens Fenty geen oxidatie, maar hoort dat zo en droogt de foundation gewoon donkerder op. Oké :thinking:. Maar ik vond het qua finish en dekking wel de mooiste foundation die ik tot nu toe heb gebruikt

na jullie wimperlift verhalen wil ik ook voor mijn volgende vakantie, heeft er iemand een tipje in Utrecht?

2 likes

het klopt hoor, de foundation is donkerder omdat hij minder reflecteert in matte toestand
je moet eens kijken naar andere soortgelijke foundations, meestal zijn het er mer pipet die soortgelijke formule hebben

1 like

Heeft iemand ervaring met loving tan? Of wat is een andere goede zelfbruiner?

Ik gebruik sinds kort bondi Sands light/medium foam samen met de tanning mitt. En serieus, ik heb nog nooit zulk mooi resultaat gehad! Totaal geen vlekken en stinkt niet(ook heel belangrijk vind ik, haat aan zelfbruiner geur)!!

Oh die is ook goedkoper dan loving tan, ga die eens proberen dan!

Hoe lang blijf het zitten? Ik vind het zo stom dat als het er zo snel afgaat…

Ja dat verschilt denk ik per persoon… hoe vaak je je gaat douchen en of je je insmeert met bodylotion. Ik denk dat het na 2 dagen vervaagt en dan kan je het gewoon weer opnieuw erop doen, dat is ook geen probleem. Online en op YouTube staan ook best wat reviews en how to’s!

Yes ben benieuwd wat je ervan vindt!

Heeft iemand aanraders voor verzorgingsproducten voor een droge huid? Gedurende de winter heb ik vaak velletjes op mijn voorhoofd waar ik graag vanaf wil