Het Beautytopic

Gebruiken jullie cleanser overdag en ‘s avonds? Trouwens ik had een cadeauset met verzorgingsproducten van Kiehl’s gekocht en ik zie een duidelijk verschil nu. Ik ben serieus aan het overwegen om de fullsize producten te kopen. Vroeger dacht ik dat Kruidvat voldoende was…

1 like

Ik gebruik sinds kort producten van Decléor en vind het echt geweldig. Je kan het online bestellen of bij een schoonheidssalon kopen. Ik gebruik de gezichtsolie en word nu elke ochtend wakker met zo’n zachte huid. Moet wel zeggen dat ik niet echt een probleemhuid heb, maar merk zo’n verschil. Hun cleansingfoam is ook geweldig.

Yes, doe in de ochtend hetzelfde als savonds. Enige verschil is dat ik savonds een nachtcrème gebruik en een iets vollere oogcreme.

1 like

Welke producten van Kielhs bevallen je goed? Ik zit al een tijdje over hun midnight recovery serum te denken, maar stel het steeds uit vanwege de prijs.

Kun je na deze behandeling je ogen/wimpers nog schoonmaken met olie/waterproof oogmakeup remover? Of gaat de krul er dan een beetje uit?

Ik heb dat serum een tijdje geleden gekocht, maar ik ben er niet zo enthousiast over :-(. M’n huid raakt er geïrriteerd en vlekkerig van. Er zitten wat ingrediënten in die wel kunnen irriteren. Maar ik heb ook veel enthousiaste verhalen juist gelezen! Misschien kijken of je eerst een sample kan proberen?

Ah, jammer:( Las inderdaad ook wat gemengde verhalen. Toen ik in de winkel was, hadden ze helaas geen sample meer. Ik vind het ook wel een risico, omdat ik een gevoelige huid heb.
Heb jij een serum gevonden waar je wel tevreden over bent?

Ik gebruik overdag die ultra facial cleanser, dan die calendula toner tot slot die avocado oogcreme en ultra facial Cream
S’avonds ultra facial cleanser, midnight recovery serum, midnight recovery eye en nachtcrème.
Mijn huid straalt en ik heb ook nog een sample van het kleimasker en die is ook fantastisch.

1 like

@Stoofpeertje @pastelzwart dank jullie wel voor de tips! Ik ga er eens naar kijken en het uittesten

Ik durf het bijna niet te vragen maar ik heb die Cellular lijn gekocht bij de Lidl. (:flushed:)
Ik ben echt tevreden, weet iemand of dat eenmalig was?

1 like

'S avonds doe ik aan ‘double cleansen’ (is dat een woord?) en 's ochtends cleanse ik 1 keer. Verder gebruik is zowel 's avonds als 's ochtends een tonic.

3 likes

Heb je dat serum ook gekocht? Ik heb het ook gehaald en in mijn enthousiasme 2 potjes gekocht. Alleen ik kan er toch niet goed tegen, zal de parfum zijn. Wil dat andere potje wel naar je opsturen als je dat wil. (En de aangebroken ook, het is een pompje.)

1 like

ik heb pas nog een tube besteld van de creme, je moet echt geluk hebben dat hij op de site staat of in een winkel geleverd is.

1 like

Vind deze heel fijn!
Alleen die geur…

Welke oogcreme werkt het best tegen fijne lijntjes en droogte lijntjes? Ik ben het zat dat mijn concealer altijd in die lijntjes trekt. Ik heb zoveel geprobeerd, maar niks helpt

Nee nog niet, ik gebruik nu alleen een nachtcrème!

Bestaat er ook iets waardoor je grote poriën kleiner kan laten lijken? Sinds een half jaartje lijk ik ineens hele grote poriën te hebben op een gedeelte van mijn gezicht?:thinking:
Ik gebruik ook altijd alleen reiniger voor mijn huid en ogen en dag en nachtcreme. En soms scrub ik. Misschien wordt het tijd voor wat grover geschut.

Nee, ik heb alleen de twee potjes. Dag- en nachtcrème. Maar lief dat je aan me denkt. :two_hearts:

Je kan kijken naar producten met Niaciamide, een exfoliant (salicylzuur of glycozuur) of Vitamine A/retinol.

Ik geloof dat veel wel tevreden zijn met the Ordinary Niaciamide 10% wat betreft de poriën.
Ik heb er zelf ook last van, en ik gebruik overdag wel eens een primer om het wat ‘op te vullen’, het is meer een dagelijkse oplossing maar het helpt op dat moment wel.

1 like

Iemand ervaring met de skincare van Drunk Elephant?