Wow jij hebt er we werk van gemaakt. Volgens de verkoopster van Holland and barret zou het te maken kunnen hebben met een prijsverhoging van de producten. Die ze niet willen betalen…
Estee! Al is dat wel sterk persoonlijke voorkeur, vind de kleuren van Clinique te roze en Lancôme foundations altijd stinken.
Ik heb tijden het Kruidvat wimperserum gebruikt en nu al maanden niet meer. Maar mn wimpers zijn en blijven zo kort. Ze zijn wel vol, maar zoveel korter als voordat ik het serum gebruikte. Komt dit nog goed?
Ik heb die van Clinique en is die wel fijn. Wel echt sheer indd maar dat is wat je zoekt.
Is er iets wat echt tegen mee-etertjes helpt?
Ik heb altijd van die kleine korreltjes zitten en ik zit er ook veel aan (weet dat ik dit niet moet doen, maar vind het zo irritant) en dan baal ik weer van de rode vlekjes op m’n toet;p
Ik baalde ook ontzettend toen ik de Decubalcreme nergens meer kon vinden. Heb een huid met rosacea en dit werkte zo goed. Hebben jullie de Remederm van Louis Widmer ooit geprobeerd? Ik ben er heel erg tevreden over. Eigenlijk zelfde resultaat als Decubal.
Mensen hier ervaring met Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate? Ik gebruik het nu een tijdje maar heb echt het idee dat mijn hele huid er van verstopt raakt, heb ook puisten op allerlei plekken (maar ook tentamenstress dus miss daardoor?). Ga er nu een week mee stoppen, kijken of het opknapt.
Ik kreeg er ook puistjes van, heel jammer want m’n huid voelde verder wel echt heel zacht en gevoed daardoor
Is er iemand bekent met de producten van nybf? Zag het voor het eerst in de story van Leonie ter Veld en toen zelf eens op onderzoek uitgegaan. https://www.nybf.nl/hoe-gebruik-ik-nybf/ het ziet er wel goed uit vind ik en ook wel niet-standaard? Vooral de activitaing rich cream en eye & face treatment klinken als veelbelovend. Plus vrij van parabenen en parfum en goede luchtdichte verpakkingen. Ze claimen ook vol werkzame stoffen te zitten maar ik wil niet weer geld uit geven aan een merk wat van alles beloofd en dit vervolgens niet waar maakt. Dus iemand ervaringen?
Favo budget wenkbrauwgel? Zolang het mijn haartjes maar in model houdt!
gebruikt iemand hier ook BHA salicylzuur ? ik sindskort elke andere avond maar ik heb het gevoel dat het mijn hoofd uitdroogt? mijn voorhoofd voelt nu heel ruw en droog (geen schilfers maar wel trekkend) en ik zie ook een beetje relief in m’n voorhoofd. is dit iets wat er in het begin bijhoort en weer wegtrekt als de nieuwe huid naar bovenkomt? echt het tegenovergestelde resultaat van wat ik verwachtte!
Laatst zat ik me een beetje in te lezen over zonbescherming. Ik heb namelijk een behoorlijk lichte huid en wil me dus goed beschermen. Maar toen las ik op verschillende sites dat je eigenlijk iedere twee uur wel opnieuw zou moeten smeren. Nou dat doe ik dus nooit, maar zou daar misschien nog wel toe bereid zijn. Maar als ik dan makeup draag gaat dat toch totaal versmeerd raken? Hoe doen jullie dat? ("""“laat het achter in de comments”"")
Heb er niet echt verstand van, maar misschien moet je het gebruik langzamer opbouwen?
Deze gebruik ik ook en vind ik heel fijn!
Ik heb een nieuwe mascara nodig, maar ik weet echt niet welke ik moet nemen. In ieder geval geen waterproof. Heeft iemand aanraders?
Lash paradise van l’oreal Is wel oké
Die gele van Maybelline blijft mijn favoriet!
Ja ik en ik had dit ook toen ik het te vaak gebruikte. Inmiddels gebruik ik grofweg 1x per week bha en 1x per week een aha en nu heb ik dit niet meer. Het is een exfoliant en je huid kan daarop reageren door te schilferen.
Wat je ook kunt proberen als je wel echt zo vaak wil/moet exfolieren is een lagere sterkte gebruiken.
Ik gebruik het al jaren maar bij mij veroorzaakt het geen puistjes of onstekingen, enkel een goed gevoede en zachte huid. Is een gevalletje voor sommigen werkt het, voor anderen niet i guess…
Heb je hun concentraat voor overdag al eens geprobeerd? Die is een beetje lichter maar zorgt ook voor goede hydratatie etc. Misschien daar eens een tester van vragen?