Het Beautytopic

Ik gebruik al jaren mascara van Etos huismerk, de licht roze variant in waterproof, geeft totaal niet af en kost maar €4,-

1 like

Vraag ik me ook af! Die van mij begint ook echt op de raken… en kan echt niet meer zonder denk ik haha

1 like

Wordt die niet meer verkocht? :open_mouth:

1 like

hahaha thanks hiervoor. Het was inderdaad net wat te laat, ik had waterproof mascara op :’), was niet zo handig, maar na wat geschrob met olie en toen tonic en toen foam om te ontvetten, heeft de wimperlift toch goed gepakt. Ik vind het wel mooi, het ziet er heel open uit. Het is vooral zodat ik op vakantie er niet zo verrast uitzie als ik in de bergen ben en geen make up zooi mee heb :). ben benieuwd hoelang het blijft zitten!

1 like

Ik heb na jaren klooien met skincare eindelijk less is more ontdekt. Nadat ik hier las dat een druppel serum genoeg was, ben ik dat ook maar gaan toepassen. Ik doe nu een druppel hyaluroonzuur en een druppel niacinamide en mijn huid is zoo zacht en die hardnekkige acne die ik had is ook eindelijk weg aan het trekken. Ik wil de hele tijd mijn gezicht aaien, maar ik doe het niet want acne enzo, maar ik ben echt blij.

Ik wil trouwens ook mijn wimpers laten liften, iemand tips voor een salon in omgeving Rdam?

7 likes

Was gister bij de tuinen/ Hollandandbarret en de medewerkster vertelde dat alles van decubal uit het assortiment gaat😱

Revitalash! 6x zo duur helaas, maar wel hetzelfde effect

Ik snap je helemaal, was ook wel even slikken toen ik ging betalen :joy: heb wel gezocht naar alternatieven maar kon er geen vinden waar ik zulke goede reviews over zag als Revitalash. Als je googelt kom je ook nog wel wat anderen tegen, maar volgens mij zijn die ook al rond de €30/€40

1 like

kiko heeft fijne mascara’s

1 like

Ik zet hem altijd op de wimperrand, dus tegen de aanzet aan. Ik wist helemaal niet dat het ook anders kom? Mmm… :thinking:

1 like

Ik gebruik nu castorolie van de tuinen. Het houdt mijn wimpers wel lang (zijn ze nog van het Kruitvat serum), maar toen ik even zonder serum zat en mijn wimpers weer hun normale lengte hadden, merkte ik weinig verschil met die olie. Ook niet echt de tip waar je op had gehoopt, sorry🙈

L’Oréal komt ook met een serum:

Die claims, “fortified”, “less lash loss”, “fuller fringe”… IK WIL GEWOON LANGERE WIMPERS JONGE

7 likes

Dat klinkt ook wel veel belovend als het echt werkt!

Dit vind ik echt zo kut! Gaat het hele merk verdwijnen?

Ja ik denk ook wel dat ik 'm ga kopen hoor haha

Ik wil graag beginnen met toevoegen van boosters (van PC) aan mijn gezichtsroutine. Nu zit ik heel erg te twijfelen tussen de vitamine C of hyaluronzuur. Zou ik ook met beide kunnen beginnen of is met een beginnen beter?

1 like

Ik zou met 1 beginnen en je huid daar eerst aan laten wennen.

Wat goed dat je er zo achteraan bent gegaan!

Is Holland Pharma een soort groothandel die een indicatie is van wat er verkrijgbaar is?

Oké, dan ga ik met een van beide beginnen en kijken hoe dat bevalt

1 like

Heeft iemand misschien een aanrader voor een goeie sheer coverage foundation van de traditionele parfumeriemerken? Heb een hele hoop aankoopbonnen van werk uit waarvan de eerste in twee weken vervalt en ik ben zo’n fucking weegschaal (lees: besluiteloos) dat ik maar niet kan beslissen wat ik gratis moet uitkiezen. :exploding_head::roll_eyes:

Ik kijk nu naar de Lancôme Skin Feels Good, Estée Lauder Double Wear Nude Water Fresh of Clinique Even Better Glow Foundation.