Heb je nu last van puistjes op andere plekken dan normaal? Ik heb bijv rond mijn menstruatie (of het einde van de pilstrip als ik m doorslik) last van puistjes rond mijn kin, maar verder nergens. Als ik dus puistjes heb op een andere plek dan weet ik 99% zeker dat het iets verkeerds is. Vaak merk je het wel snel als het product niet bij je huid past, maar zeker bij vitamine c kan je huid er heftig op reageren! Je gebruikt het nu 3 dagen, zou het zeker 1,5 week volhouden.
Nee als ik puistjes heb dan zit het ook op mijn kin, en nu dus ook. Maar verschil is dat normaal gesproken het meer pukkeltjes zijn die uitgedrukt kunnen worden, en de huidige meer bulten waar met geen mogelijkheid iets uit te halen is. Maar je hebt gelijk, ik zal nog een week volhouden en het iets meer de tijd geven om het verschil te zien.
Ik wil graag wimperextensions nemen voor mijn vakantie (ga backpacken, dus dan hoef ik mooi geen make-up mee), maar ik vind 't eigenlijk heel vaak niet mooi? Zie bij heel veel meiden dat je ogen dan zo half dicht lijken te zitten en totaal niet natuurlijk⦠Wat is een goede manier om zo natuurlijk mogelijke wimperextensions te krijgen? En weet iemand nog een goede salon? (in Overijssel of anders in Amsterdam)
Wimperextensions heb ik geen ervaring mee of tips voor want ik vind het dus ook nooit mooi eigenlijk. Maar wat ik wel heel mooi vind en zelf voor een vakantie doe is een wimperlift + verf. De kleur gaat wel gauw weg maar de de lift blijft wel vier weken bij mij.
Wauw die bruine is echt super mooi gedaan
Mijn bestelling op beautybay laat lang op zich wachten, is dat altijd zo?
Ik ga 3.5 week weg. Heb ff gekeken naar zoān wimperlift, nog nooit van gehoord! Ik heb zelf alleen niet echt volle of lange wimpers dus heeft het dan ook wel een mooi effect?
Misschien iets waar BHA in zit? Of eens kijken naar Asian Beauty producten, volgens mij zit daar ook veel tussen dat daarvoor zou werken.
Ik zou dan alsnog voor lift + verven gaan ipv extensions. Zeker na 3,5 week heb je nog maar een paar zielige plukjes over en dat is ook niet mooi. Vind het vaak maar een week echt mooi, dan vallen er wat wimpers uit en krijg je gaten.
Ik heb vorige week mijn wimpers laten liften, ook voor vakantie, en ben heel blij! Ik heb hele rechte en gewoon medium-lange wimpers, niks bijzonders maar ik vind het echt een groot verschil maken!
mijn laatste bestelling had dat ook terwijl anderen hier het al lang hadden, contact met hen opnemen deed niets
Ik bedacht me net dit: ik vind Nexxus emergency reconstructor eigenlijk nog veel beter dan olaplex, maar die heb ik al een paar jaar niet met kunnen vinden⦠ik heb nu nexxus keraphix restorative protein creme en die maakt mijn haar ook sterker en superzacht. Die laatste heb ik gewoon via bol gevonden.
Ik wil graag een product met retinol in mijn huidverzorging introduceren. Wie heeft aanraders voor een beginner met combi-huid? Kan ik nadien nog een nachtverzorging aanbrengen?
Weet iemand toevallig of de webshop Parfumeria betrouwbaar is voor et kopen van parfum? Ziet er nogal shabby uit namelijk haha.
Ik dacht dat ze ook echt alleen aan de UK en Ierland zouden leveren? Goeie frats wel van Cult Beauty.
Ik hoop nog steeds op Glossier, wil zo graag de Boy Brow proberen maar ik heb geen zin om zoveel verzending (via Shipito) te betalen.
Hmm, daar weet ik niks van. Zullen we vanzelf wel zien dan Hoop het niet natuurlijk! Wil zo graag de Kush mascara en brow gel proberen. En de rest hehe.
jaaaaa ik had dingen uit het buitenland meegenomen en nu dik fan maar alles is bijna op ze verzenden naar bijna heel europa dus ze moeten ff opschieten met NL/BE
Ik heb zelf al twee jaar wimperextensions, zowel one by one als russian volume. One by one is iets natuurlijker, maar daar ga je sneller gaten in zien omdat dat 1 nepwimper op 1 wimperhaartje is. Bij russian volume worden er 2-5 nepwimpertjes op 1 wimperhaartje geplaatst. Deze zijn dunner en geven een wat voller effect doordat er meerdere op 1 wimpertje zitten:
Wanneer er dus een wimper uitvalt zie je hier niks van. Voor een wat natuurlijker effect zou ik voor 3D en 9 of 10 mm gaan, de krul verschilt per merk waarmee ze werken. Ik heb zelf 5D 11 mm met een C-krul en dat vind ik behoorlijk. Die van mij zitten er nu 3,5 week op en zien er nog prima uit (moet maandag weer, ga normaal om de 3 weken maar foutje in de planning). Geen duidelijke gaten of iets dergelijks, maar het zit niet super strak meer. Als je meer wil weten of een adresje nodig hebt in Overijssel, dan mag je me altijd een pb sturen.
Ik zet ze zelf niet hoor, dit is gewoon mijn eigen ervaring. Dat 3D natuurlijker is dan one by one kan ik me voorstellen, de enige ervaring die ik heb is het verschil tussen one by one en 5D volume in verschillende lengtes/krullen. En dat vind ik persoonlijk al best opvallend, dus het is voor mij de max haha. Toen mijn styliste ging werken met een ander type/merk wimpers, werd de krul ook anders. Ik had altijd een D-krul maar die vond ik echt te heftig en ben toen voor de C gegaan, vandaar.