Het Beautytopic

Welk scheermesje gebruiken jullie? Ik heb nu elke keer van die goedkope wegwerpmesjes maar die vind ik helemaal niet fijn.

Al jaren mijn to-go. Heb ook wel eens goedkope wegwerpmesjes gebruikt van Albert Heijn en Etos en volgens mij ook van Wilkinson, maar dit blijft de beste voor mij.

2 likes

Heeft iemand misschien ervaring met een goede nagelverharder? Heb gelnagellak laatst gekocht, maar mijn nagels gaan er echt helemaal aan i.p.v. sterker te worden (waar ik toch stiekem een beetje op gehoopt had haha)

Ik zoek een gezichtsscrub, niet te duur (<15 euro) die velletjes verwijdert. Ik heb zoveel velletjes, nooit gehad :scream: gebruik al een hele voedende crème dus, scrubben denk ik?

St ives? Volgens mij wel alleen online te koop.

ik zou eerder peelen zoals @suus zegt, ik vind de pixi glow peel pads fijn en handig in gebruik

2 likes

Wat is jullie favoriete gezichtsprimer en dekkende foundation voor een lichte huid? Ik heb een gecombineerde huid met bij mijn neus droge plekjes/velletjes. Gebruik nu de Dior star foundation, maar die vind ik iets te mat :disappointed:

1 like

Ik heb geen mooie blushes meer en ik vind het echt een drama… Wat is jullie favoriet? Ik ga naar Sephora dus hoeft niet perse in NL te koop te zijn!

Ik gebruik Mac Melba heel vaak. Sephora eigen merk schijnt ook fijn te zijn.

1 like

Als je van roze achtig houdt, ik ben gek op unlawful van nars, draag al 2 jaar niks anders

2 likes

Ik gebruik die van venus + olaz, mn oksels voelen achteraf ook zacht, in tegenstelling tot wat ik met goedekopere mesjes heb

1 like

Mijn favorieten zijn Estee Lauder pink Kiss en Milani Luminoso. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd bronzer en highlighter draag en soms een beetje lipstick die ik die dag draag als blush gebruik.

1 like

Mac blushbaby of mac melba!

1 like

Ik heb de lichtste kleur 50 van de bourjois healthy mix foundation en die vind ik heel fijn, ik heb ook een gecombineerde huid maar gebruik nog wel een transparante poeder eroverheen.

1 like

urban decay 24/7glide on pencil ik koop nooit meer anders!

2 likes

Mac Peach!

1 like

Weet iemand waar ik in Arnhem een mini MAC lipstick kan kopen? Ik ben dit weekend voor het eerst in Arnhem, vandaar deze ietwat gekke vraag.

je pedicure heeft wel gelijk qua nagellak dragen, is ook een veelvoorkomend probleem wat idd voorkomen kan worden met speciale lakken. Al heb ik de indruk dat als je het eenmaal gehad hebt de kans reëel is dat het terug gaat blijven komen

1 like

Ik zou toch echt meer doen op het advies van een professional dan op het advies van een vriendin… desalniettemin is er nauwelijks van af te komen :disappointed:

2 likes

Ik gebruikte vroeger wel eens crest whitestrips en vond dat altijd heel goed werken. Iemand die dat nog gebruikt? En zo ja, wat is een goede site om ze te bestellen?