Ik heb er ook last van en wat bij mij helpt is een shampoo en conditioner zonder siliconen en sls gebruiken. Ik weet niet welke van de twee precies zorgt voor acne, maar nu ik het vermijd neemt het af!
Ik ga vandaag daar m’n wimpers daar laten liften en hennabrows. Had haar insta opgezocht n.a.v. jouw post en vond de resultaten zo mooi
Oh echt wat leuk! Ben benieuwd wat je van het eindresultaat vindt.
De wimpers zijn mooi, maar het verschil is niet heel groot! Gisteren waren ze supergekruld, maar vanmorgen na het uitborstelen al een stuk minder. De wenkbrauwen waren HEEL donker en dik haha. Ik lag daar natuurlijk met m’n ogen dicht dus ik kon haar niet meer bijsturen wat dat betreft. Dus ik heb niet naar haar geluisterd en heb gisteravond al met olie m’n wenkbrauwen gepoetst (mocht niet) maar het zat al heel stevig in de huid
.
Oh jammer dat het resultaat een beetje tegenvalt. Misschien kan je haar een berichtje sturen met een after foto van je wimpers en dat ze dan nog iets fixt voor je? En ik vind persoonlijk henna brows ook pas na een paar dagen mooier, omdat die henna dan wat natuurlijker oogt. De eerste dagen is het mega hard/donker
Was bij jou de krul na het uitborstelen nog hetzelfde of zakte het ook wel iets in? Ja misschien doe ik dat idd nog wel, ze vroeg zelf ook of ze voorfoto’s mocht maken dus die heeft ze sowieso om te vergelijken!
Ik vond bij mijzelf de krul wel anders na het uitborstelen, maar alsnog wel duidelijk aanwezig. Dit is hoe mijn wimpers eruit zagen na het borstelen.
Edit: link weg ivm herkenbaarheid
Wow dat is echt supermooi!!!
Dankjewel! Ik was er ook super blij mee. Die lange wimpers heb ik niet van nature hoor dat is allemaal te danken aan het kruidvat wimperserum.
Wiehoeee wenkies geëpileerd en geverfd!
Pretty!! Welke verf heb je gebruikt?
Het is een mengsel tussen Refectocil 1 (zwart) en 3 (asbruin).
Ik ben ondertussen weer thuis en het is weer helemaal opgekruld!!! Misschien leken ze gezakt omdat ze nat waren vanochtend
Ziet er netjes uit! Ik wil dat merk ook een keer proberen (wel andere kleuren, denk blond met grijs gemengd voor een assige kleur). Wil je laten weten hoe lang het blijft zitten?
Heeft er iemand nog aanraders voor een goede dag en nacht crème?
Ik ben nog steeds in diepe rouw omdat de decubal dag- + nachtcrème niet meer te verkrijgen zijn.
Ze zei gister dat een middag en nacht ook genoeg was en dus niet letterlijk 24u! Ze zei nee zolang je het maar niet al voor het slapen gaat wassen. Nouja het is gelukkig toch goed gekomen
Ik gebruik sinds een aantal maanden La Roche Posay Toleriane riche, als vervanging van de Decubal Vitaal. Vind het een superfijne crème, heel mild en trekt snel in!
Dankjewel! Dan ga ik die proberen. Heb zelf ook goede ervaringen met de la roche posay effclar duo.
Ze zijn allebei voor het raam genomen! Klein uitgeknipt dus blurry, maar dat is dus de kleur bij daglicht. Ik gebruik zelf heel veel wattenstaafjes, maar bij de brow bar (waar ik 2 keer ben geweest) gebruiken ze een kwastje en houten stokjes om de randjes mooi te maken!
Ik heb Rose Glow (schreef er hier een review over) en die is op mijn huid iig heel subtiel en naturel! Cherub zou denk ik meer aanwezig zijn, is maar net wat je mooi vindt