Het Beautytopic

Pore minimizing maar ook de photofinish. Gebruik ook vaak de primer water, maar alleen als ik hele lichte foundation draag.

Tsja misschien worden er geen nieuwe bultjes meer veroorzaakt maar als bestaande blijven zitten weet je nog niks
 het lijkt mij efficiënter (wel kut
) om 4 weken te stoppen met alles en dan kijken wat er gebeurt. Dan daarna 1 voor 1 toevoegen.
Het kan soms ook een combinatie van producten zijn.

ja! ik heb beide hoola en hoola light en vind ze allebei geweldig.

@Lula, ja! Ik heb de chocoladebronzer van Too Faced gekocht en na een jaar nog best wel spijt dat ik niet voor Hoola ben gegaan, die blendt veel mooier.

Wat zijn de fijnste base- en topcoat voor nagellak? Is dure nagellak het waard?

Ja dat bedacht ik me ook wel, maar zoals je zegt, dat lijkt me ook zo kut :frowning: :frowning: Iets in mijn routine werkt namelijk wel heel goed tegen puistjes/mee-eters en ik ben wel eens eerder voor een dag of 3 gestopt en toen kwamen er allerlei gedrochten op mn gezicht naar boven :cry:

Ik denk eigenlijk dat het gistpuistjes zijn maar wilde nog geen speciale creme halen want eerst even uitproberen of het een reatie is

Beste topcoat vind ik Seche Vite. Binnen 15 sec is je nagellak hard en kan je weer alles doen.

2 likes

Is de lite meer koel of warm? Ik vind de meeste bronzers zo oranje (en donker) bij mij huid!

Ik heb een hele bleke huid (en donker haar, blauwe ogen dus best koel) en beide zijn prima voor mijn huid. Niet te oranje, maar ook niet echt koel genoeg om puur als contour te gebruiken, daar is NYX taupe b.v. beter voor maar ik vind dat te grauw staan bij mij. Hoola lite is m’n go to in de winter, normale Hoola in de zomer.

1 like

Ik heb echt al jaren last van ernstige backne (acne op mijn rug) en littekens door het uitknijpen. En ik kom er helaas maar niet van af😭. Heeft iemand tips voor mij?

1 like

Ik heb ook eens een uitbraak kleine bultjes op mn voorhoofd gehad en heb toen een tijdje benzoylperoxide gesmeerd en sindsdien geen last meer!

1 like

Oeps :woman_shrugging:

2 likes

Ja absoluut
Ik heb er zelfs twee besteld #tattasbelike

Echte tips heb ik niet, maar spoel je je rug goed af na het wassen van je haar? Als ik dit niet goed (genoeg) doe krijg ik puistjes op mijn rug, dus nu doe ik een handdoek om mijn haar en spoel dan nog zeker 2 minuten mijn rug goed af, misschien scheelt het bij jou ook iets!

Omg Thanks voor deze tip! Aerin was altijd uitgezonderd.

Oh nvm hij is net uitverkocht :cry:

Welke wilde je? Love Aerin

Amber musk. Nog nooit zo verliefd geweest op een parfum. 100ml was best vlot leeg. Vond het alleen wel duur voor een parfum die snel vervliegt maar nu met die korting was het interessant geweest.

1 like

Ja je ruikt ‘m idd niet super lang! Ik gebruik soms de bodylotion er onder en dan ruik je het wel veel langer.

Heeft iemand hier een watercolor blush van Daniel Sandler? Ik twijfel tussen Rose Glow en Cherub en weet echt even niet welke ik moet kiezen, swatches via google helpen niet echt.

Ik heb ‘s ochtends vaak het probleem dat mijn kruin raar gaat staan door het slapen. Meer mensen die daar last van hebben, en zo ja, hebben jullie tips om dat te voorkomen?