Het Beautytopic

Super, dankjewel!

Ik had ineens een onderhuidse puist vd week, bult op m’n neus. Neus was er gewoon ongelijk door? Wist niet wat ermee te doen. Maar gisteren met een naald opengeprikt. Stuk blarenpleister er op gedaan en vanmorgen was het wel weer minder dik. Maarja, wel een ‘wondje’ nu ipv een bult.

1 like

@DikkeKip deze is heel fijn:

https://www.kruidvat.nl/garnier-skin-active-hydra-bomb-dagcreme/p/3684115

Wel de pompflacon, niet het potje.

Wat grondiger reinigen? Voor mijn huid vind ik micellair water alleen absoluut niet voldoende (draag wel dagelijks makeup).

Ai dat is niet de bedoeling idd. Ze zeggen ook altijd van iets warms erop leggen, dan trekt het naar boven? Maar dit heb ik nooit zelf geprobeerd, dus ik zou het niet weten.

1 like

ik zou er gewoon vanaf blijven en dan gaan ze vanzelf weg, niet fijn maar op zich zie je ze niet echt als je iets van foundation draagt
voor het vochtarme raad ik de zarqa skin calming serum aan

Heb jij de nieuwe versie van het Skin Calming serum al eens gebruikt? Zo ja, wat vind je ervan?
Ik durf m niet zo goed te kopen want toch best veel geld als het niks blijkt maar ik mis m best wel :sweat_smile:

Vandaag bij Ici Paris!

8 likes

nee ik heb nog twee tubes liggen :’) ik heb toen wel eens gekeken wat het verschil was en volgens mij lijkt het wel mee te vallen qua verschil

1 like

Heeft iemand van jullie de gouden tip voor een dagcreme, geschikt voor de droge (ik denk, vochtarme?) huid? Ik heb een tijd terug Acqualia Thermal aangeschaft van Vichy maar ik kan die crème na een tijdje van m’n gezicht rollen, echt vies. Veel crèmes doen dit bij mij en ik ben nu dus op zoek naar een moisturiser die echt wordt opgenomen door de huid.

Jaa ABH modern renaissance gekocht voor maar 30 euro, twijfelds ook heel erg over blood sugar van JSC

Ga je geen spijt van krijgen! Dat is echt mijn favo palette!

1 like

Ik vind de crèmes van Dr Organic heel fijn! Manuka honey en nu heb ik de shea butter versie. Is wel een potje helaas!

1 like

Heb ik ook over getwijfeld! Ik ben toch maar voor naked cherry gegaan van Urban Decay.

1 like

dank je voor de tip. Helaaas was abh soft glam uitverkocht

1 like

Ja shit, die had ik ook wel met korting gewild :((

helaas

1 like

Bij mij is ie steeds uitverkocht :tired_face:

Alles is eigenlijk al heel snel uitverkocht…

1 like

image

Hm

Small chance denk ik… ICI paris staat nou niet bekend om geweldige service en webshop