Ja, ik zie dat niet echt gebeuren inderdaad haha, dat bedoelde ik ook. Jammer, was een leuke korting. Bedankt voor de tip in ieder geval @Fairytale!
Ik ga over 4 weken naar New York. Kan je daar bij MAC lege verpakkingen inleveren voor een gratis lipstick? Iemand daar ervaring mee?
Bij Sephora ga ik denk ik voor een mooi contour palette. Iemand nog aanraders? Zou het leuk vinden als het van een merk is dat alleen in de US te krijgen is!
Heeft iemand deze toevallig? En hoe vinden jullie hem? Of zo’n soort spons. Ik heb meestal een gewone beautyblender of die grote oranje van real technics, en ben eigenlijk opzoek naar weer een keer wat anders.
Lijkt op die blauwe die Nikkie toen testte! Deze lijkt me wel fijn.
Ik heb twee blauwe van JUNO geprobeerd. Ik vind ze heel fijn! Werkt net zo snel en makkelijk als elke andere spons, maar zorgt wel voor meer dekking en het zuigt minder product op.
Ik gebruik sinds kort na mijn gezichtsreiniging een aantal producten van The Ordinary gaan gebruiken (niacinamide en hyaluronic acid) en daarna gebruik ik overdag vaak een dagcrème van Nivea en ‘s avonds smeer ik vaak een dun laagje kokosolie op. Mijn huid is van zichzelf vrij droog. Maar ik heb het gevoel dat mijn huid de crèmes niet echt opneemt, maar dat ze een beetje op mijn huid blijven liggen als het ware? Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar ik merk het doordat als ik over mijn huid wrijf ik een soort van velletjes krijg. Ook blendt mijn makeup daardoor niet zo mooi als ik zou willen. Heeft iemand de tip voor een hydraterende crème of serum of wat dan ook die niet zo’n laagje op je huid legt, dus lekker snel intrekt maar wel geschikt is voor de gevoelige huid? Of weet iemand wat ik aan mijn gezichtsverzorging moet toevoegen om dit in het vervolg te vermijden? Ben echt een noob als het aankomt op huidverzorging .
Also: als iemand dé tip heeft voor een product dat helpt tegen donkere kringen onder je ogen dan zou dat ook heel fijn zijn! Heb tot nu toe alleen Caffeine Solution van The Ordinary geprobeerd maar dat doet niks voor mij.
Als je crème gaat rullen is dat meestal omdat je te veel hebt aangebracht, of te snel na het vorige laagje. Het hyaluronzuur van The Ordinary, is dat dat superwaterige product? Want daar moet je echt een crème overheen aanbrengen omdat 't anders meer vocht uit je huid gaat halen dan toevoegen.
Kokosolie is trouwens een comedogene olie dus is voor het gezicht niet zo’n goede optie.
Specifiek niacinamide rult bij mij heel snel als ik teveel ervan aanbreng. Een druppel daarvan is genoeg en dan kan ik hem makkelijk combineren met andere cremes zonder dat ik last heb van die velletjes.
Ik ben op zoek naar een milde gezichtsreiniger ter vervanging van die van Decubal😭 Iemand een tip?
Ik zweer bij kiehls ultra facial crème zo heerlijk
En cleanser en tonic
Ik vind the Body Shop instablur hier heel goed voor werken!
Bij de apotheek koop ik het.
Ik vind die van Earth Line heel erg fijn als vervanger, te koop bij Holland & Barett.
Wat helpt goed tegen lijntjes rond de ogen? Ben nu 31 en merk dat het behoorlijk erg wordt
Maar wat smeer je dan? Gewoon zonnebrand of een dagcrème met spf
Welke zonnebrandcrème smeer jij? Ik krijg bij dagelijks gebruik altijd puistjes!
@George @Lula Mijn huid reageert ook altijd slecht op zonnebrandcrème maar ik heb nu All Around Safe Block Essence Sun SPF 45 PA+++ van Missha en die is heel fijn. Vooral als je een drogere huid hebt. Totaal niet plakkerig, wel voedend/hydraterend
Ik kan vooral niet tegen zonnebrand zo dicht bij m’n ogen… voor m’n gezicht vind ik best veel zonnebrands fijn.
Maar heb ook het idee dat ik rimpels krijg van zoveel knijpen met m’n ogen als ik op m’n mobiel zit of computer of auto rij of wat dan ook zegmaar gewoon altijd dus eigenlijk