Het Beautytopic

Ik doe even een schaamteloze zelf-quote, maar ik kom hier even een update van geven. Oordeel so far: dit wimperserum werkt! Hoewel mijn wimpers al goed waren, zie ik toch verschil na ca een maand consequent dagelijks smeren. Langere en vollere wimpers en een kaal plekje in mijn wenkbrauw ook minder zichtbaar! De test op de inhammen van echtgenoot heeft het niet gered, want hij had na een paar dagen genoeg van het experiment. Maar hoe het ook zij: prima alternatief voor het kruidvatwimperserum, als je het mij vraagt!

16 likes

Aaaah wat chill, ben ook net begonnen met deze en hoopte hier al op! Nu alleen hopen dat ie niet de hele tijd uitverkocht is als je een nieuwe nodig hebt, heb de website van Kruidvat best vaak moeten checken voordat ik ‘m kon kopen :sweat_smile:

Ik vind het zelf soms wel fijn om, als mijn nagels broos zijn, opnieuw te beginnen met korte nagels. Maar voor de nieuwe nagel maakt het niet echt uit natuurlijk! Ik draag wel gelnagellak, maar buffer nooit de bovenkant van m’n nagels vooraf. Daar worden ze wel echt dunner van en dat vind ik zelf niet fijn.

Late reactie nog maar ik ben nu een paar dagen met benzoylperoxide (merk al verschil omg ik huil van geluk) bezig. Moet je dat een tijdje volhouden en dan stoppen of voor altijd door blijven gaan? Ik snap de uitleg van het internet niet zo goed. Is het gewoon zo’n ding van “smeer tot het weg is en begin weer als het terugkomt?”

Ah wat fijn!!! Ik ben op een gegeven moment toen het goed was gestopt, volgens mij daarna nog een keer een periode gesmeerd, maar nu al jaren niet meer en het is niet teruggekomen meer. Dus inderdaad stoppen wanneer weg en weer smeren indien nodig

Dankjewel! Ik word al mega hoopvol can “het is al jaren niet meer nodig”. Omg dat ik toch door het leven kan gaan zonder bobbelig hoofd :sob:

2 likes

Heeft iemand ooit de halo beauty pillen geprobeerd? De haar, huis en nagels pillen van Tati. Alle voor en na foto’s zien er zó geweldig uit…

dat is gewoon biotine wat je spotgoedkoop kan vastkrijgen

KOh kijk op zulke reacties hoopte ik eigenlijk. Gebruik je dat zelf ook? En werkt het?

Edit: Ik heb hier dus nul verstand van en me er nog niet in verdiept zoals je ziet.

Ik gebruik een banana poeder voor het gezicht als droogshampoo. Ik ben veel te bleek voor een gele poeder en wil het ook niet zomaar weggooien. Het werkt echt goed.

Ik gebruik haarpillen van de DM en die werken als een tiet, €4,95 voor een doosje!

Ook voor je huid? Of alleen je haar? Thanks voor de tip!

Hm ja het is huid, haar en nagel dus zal allebei wel zijn maar ik merk vooral verschil in mijn haar.

1 like

Welke zijn dat? Klinkt goed!

Ik ben zo blij! Nadat ik niet meer aan de Decubal gezichtscrème kon komen kreeg ik echt op diverse plekken in mijn gezicht weer rare eczeemachtige plekjes. Toen dacht ik nou laat ik dan maar een keer de gezichtscrème van Jetske Ultee aanschaffen aangezien ik normaal qua producten ook haar advies opvolg. En echt, het is de fijnste gezichtscrème ooit. Na 1x smeren werden de plekjes al beter en na 2x was het gewoon weg. Ik heb zo’n mooi egaal huidje en dat is echt al heel lang geleden. Dikke aanrader dus!

9 likes

Heeft iemand ervaring met de producten van Alcina?

Hourglass Mineral Veil!!!

1 like

Wat is in het kader van ontspannen / relaxen het aller lekkerste beautyproduct?

Heb je een fotootje hiervan? Ga ik ze eens scoren binnenkort.

image
Er is ook een intens versie van, of die echt beter werkt daar ben ik nog niet helemaal over uit maar die pillen zijn een stuk groter.

2 likes