Het Beautytopic

Thanks!

Iemand ervaring met het knippen van onderste wimpers? Ik wil graag mascara op mijn onderste wimpers doen maar ze zijn eigenlijk veel te lang waardoor het echt lange slierten zijn…

Gewoon met een klein schaartje oid? Ik vind het wel een beetje eng haha

Ik knip zowel mijn boven- als onderwimpers met een nagelschaartje. Ik ben echt een gigantische kluns maar dit is nooit fout gegaan.

@anon50122296, ik vind Sleepy van Lush echt een hele fijne lavendelgeur hebben, gecombineerd met vanille waardoor hij lekker zacht wordt. Ik smeer mijn voeten en handen er altijd mee in voor ik ga slapen en ruik hem 's ochtends nog steeds een beetje! Ik zou hem als je de aanschaf overweegt wel even op je huid proberen, want op mijn vriend ruikt de crème bijvoorbeeld allesbehalve lekker zoet.

Haha wow nodig zijn van knippen boven wimpers klinkt echt life goals haha (totdat het daadwerkelijk nodig is). Maar ga het zo proberen met nagel knippertje!

1 like

Hahaha mijn wimpers zijn heel lang, maar ook heel recht, zwaar en warrig, waardoor mascara mij eigenlijk nooit mooi staat en er vrijwel altijd heel rommelig uitziet.
Nu we hier toch zijn: wat is jullie fijnste mascara voor krul en scheiding?

voor krul heb ik nog niets gevonden, separatie heeft kiko wel een goede

1 like

jane iredale heeft een poeder spf maar ik weet niet welke stof die gebruikt, anders kan je misschien eens bij de apotheek voor advies vragen en dat ze eventueel een recept voor je maken?

Clinique en Lancaster hebben volgens mij ook poeders met spf, maar geen idee wat daar de ingrediënten van zijn!

1 like

Shiseido heeft een poeder met spf 50

1 like

Heeft iemand ervaring met een Solid parfum van Lush? Werkt zoiets nou beter dan een liquid parfum?
Zoiets: https://nl.lush.com/products/smugglers-soul-3

Ja, en nee helaas. Je ruikt hem echt alleen als je met je neus op je pols gedrukt zit. De medewerker vertelde me later ook dat het meer bedoeld is om over de sprayparfum te doen, om die te versterken. Ik zou hem niet aanraden om zo los te gebruiken.

ik denk dat ze Hourglass in de Douglas hebben

Heeft iemand hier ervaring met de producten van Erborian, meerbepaald de bb cream en cc cream?

Helaas niet in Nederland

Weet je toevallig of er ook een lichte/medium tint is met een roze ondertoon? Klinkt wel echt als goed spul!

Even een budget tip: de remember me always mascara van Etos is echt heel fijn. Goed zwart, veel volume en blijft goed zitten. Normaal geven goedkope mascara’s af op m’n wenkbrauwbot. En ook nog 1+1 gratis deze week.

2 likes

Heeft er iemand tips van het merk Yves Rocher. Ik was van de week in een winkel en ik vond het best wel goedkoop als je lid bent. Dus ik vroeg me af of iemand tips heeft

Wil je aanraders qua huidverzorging, haarspul of make-up? Ik koop er af en toe maar vind niet alles even fijn. Heb geen ervaring met de make-up van hen.

De douchegel van monoi de tahiti en alles van de geur ‘So Elixir’

1 like