Misschien gekke suggestie, maar kun je niet (breed) plakband op die gaatjes plakken, dat je dat steeds eraf haalt als je hem wilt gebruiken? Of een grote sticker erop ofzo haha.
Terug schudden werkt bij mij nog wel eens als ik hem op een tafel zet en dan alleen heen en weer schuif. Dus niet echt schudden! Dan kan het door de zwaartekracht alleen nog maar naar beneden.
Ik ken alleen dat spul om puisten mee aan te stippen en dat is idd best agressief, maar bij andere producten zou ik naar de ingrediënten kijken en sowieso iets zonder alcohol pakken.
Dat is ook het enige wat ik er van ken. Is inderdaad agressief maar werkt bij mij perfect tegen (opkomende) puistjes.
agressief en er zijn al verschillende schandalen geweest dat ze liegen over ingredienten
Ik had dus de Tarte creaseless concealer besteld, want ik dacht creaseless dus blijft heel mooi zitten. Nou serieus niet, creaset echt al na een minuut. Ik gebruik nooit poeder, maar hij blijft heel sticky dus heb vandaag met poeder geprobeerd, maar het ziet er echt niet uit. Zo zonde.
Heb je die van Too Faced Born this Way al gebruikt?
Nee, is die perfect??
YEEEESSS
Heb hier recentelijk al over gepost! Als je even terugzoekt kun je lezen dat ik erg enthousiast ben
Oooh leuk!!!
Ik heb vorig jaar eeltsokken gekocht van de Action, maar nooit durven te gebruiken. Momenteel zijn mijn voeten echt de horror. Zal ik of raden jullie het echt af haha? Ik moet over drie weken wel heel wat kilometers lopen op verschrikkelijke schoenen.
Ja geweldig die dingen! Bereid je wel voor op veelllll velletjes de komende 2 wekwn ongeveer, maar echt fantastisch die dingen haha.
Mocht iemand ooit in Antwerpen een kapper zoeken, ik raad Stev aan. Ik ging vandaag voor de vijfde keer denk ik ongeveer en ik moet 'm zelfs geen foto laten zien om duidelijk te maken wat ik wil, hij SNAPT mijn haar gewoon
ik had er van kruidvat, maar ze deden helaas niks bij mij
Heeft er iemand hier tips voor een (betaalbaar) hydraterend serum? Ik heb het Zarqa serum en het Avene serum al geprobeerd maar het doet niet echt veel. Mijn huis is schilferig en heb seborroisch eczeem en heb last van rode wangen.
Marine Hyaluronics van The Ordinary? Wel layeren met een crème anders werkt het net uitdrogend!
Ik gebruik altijd nog een dagcreme en losse zonnebrand. Dat is voldoende neem ik aan toch?
Ja zeker!